آسپرین در عمل لخته شدن خون اختلال ایجاد می‌کند. یک لخته خون می‌تواند به سرعت یک شریان را مسدود کند. این انسداد، جریان خون به سمت قلب یا مغز را مختل می‌کند و می‌تواند سبب سکته قلبی یا مغزی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پنجه شیطان، گیاهی در آفریقای جنوبی است که در اروپا چند صد سال رواج داشته است. این گیاه به عنوان یک ضد التهاب آرتریت، التهاب تاندون، و درد عضلانی مورد استفاده قرار گرفته است.
دیمی‌ترها معتقدند که استفاده روزانه از آسپیرین نه تنها واجب است بلکه بی خطر هم است، اما تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف طولانی مدت آسپرین، مشکلات دستگاه گوارش و احتمال خونریزی داخلی را افزایش می دهد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که به دنبال کاهش هزینه های لجستیک و در نتیجه آن کاهش بهای تمام شده تولید هستیم، خواستار همکاری وزارت خانه‌های امور اقتصاد و دارایی و راه و شهرسازی برای اختصاص فضای بیش تر جهت انبارش مواد اولیه خودروسازان در گمرک آپرین در راستای افزایش سرعت در تولید شد.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود.
هنگامی که افراد به دلیل شکستگی دست یا پا تحت عمل جراحی قرار می‌گیرند، اغلب رقیق‌کننده‌های خون تجویزی به آن‌ها تزریق می‌شود تا خطر ایجاد لخته‌های خونی در ریه‌ها و پاهایشان کاهش یابد.
مدیر عامل شرکت راه آهن از افتتاح بندر خشک آپرین در دهه فجر خبر داد.
راه‌اندازی پروژه بندر خشک آپرین به ایجاد هاب لجستیکی در مجاورت تهران و بهبود پیشتیبانی از بازار بزرگ عرضه و تقاضای هاب تهران منجر خواهد شد.
کارشناس مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فارغ از مباحثی نظیر مطالعات غیرکارشناسی و عدم توجه به برنامه ششم توسعه، در اسناد موجود نیز بارها به عدم احداث بندر خشک در محدوده موردنظر اشاره داشته است.
وزیری با اشاره به اینکه در این بیماری به هیچ عنوان نباید از آسپرین استفاده کرد گفت: مواردی گزارش شده که با مصرف آسپرین عارضه خطرناکی به نام "سندروم ری" (سندروم ری یک نوع اختلال است که باعث ایجاد آسیب در مغز و ریه می‌شود) رخ داده است.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین‌المللی اورژانس‌ها با اشاره به شیوع گسترده آنفلوآنزا در میان اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و منع استفاده آسپرین برای تب ناشی از آنفلوآنزا در کودکان افزود: بهتر است مصرف آسپرین در کودکانی که دچار بیماری تنفسی هستند، استفاده نشود.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ