مدیر اسبق اداره اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌اِی) می‌گوید که این کشور و متحدانش حتی اگر هیچ تهدیدی هم متوجه اعضای ناتو نباشد، باز هم ممکن است به طور مستقیم وارد جنگ اوکراین شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو ائتلاف فتح معتقد است که هدف اصلی آمریکا از تحرکات نظامی اخیر در عراق، بحران‌سازی برای دولت مرکزی در بغداد است.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تلاش آمریکا برای به دست گرفتن اوضاع این کشور از طریق اقدامات انتقام جویانه علیه بغداد، خبر داد.
یک عضو ائتلاف دولت قانون از ادامه مانع‌تراشی آمریکا در موضوع توانمندسازی دولت عراق در رفع نیازهای مردم این کشور به برق خبر داد.
معاون رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.
رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق در جریان مراسمی با انتقاد از مداخلات آمریکا در عراق گفت: مایه ننگ است یک کارمند در خزانه‌داری آمریکا، کنترل عراق را در دست داشته باشد.
سخنگوی ائتلاف النصر عراق نسبت به اقدامات سفیر آمریکا در این کشور با هدف انتقال خانواده‌های داعشی به عراق هشدار داد.
یکی از مقامات ارتش آمریکا نگرانی واشنگتن از احتمال تشکیل ائتلاف دریایی ایران با کشورهای منطقه را در قالب طرح اتهامات بی‌اساس علیه تهران، بروز داد.
بنابر گزارش دویچه وله، هاوکینز در این گفتگو که در وبسایت برکینگ دیفنس منتشر شده است، گفت که «این ادعا با عقل جور درنمی‌آید.»
امارات اعلام کرد که پس از ارزیابی‌های امنیتی به این نتیجه رسیده است که از ائتلاف دریایی خاورمیانه به رهبری آمریکا خارج شود.
برخی از اعضای گروه ۷ ائتلافی با هدف ایجاد زنجیره‌های تأمین برای سوخت هسته‌ای و خارج کردن روسیه از بازار انرژی هسته‌ای تشکیل داده‌اند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از تلاش آمریکا برای باقی ماندن عناصر داعش در عراق و عدم نابودی کامل این تشکیلات تروریستی خبر داد.
در اغتشاشات اخیر در حالی که سرویس‌های جاسوسی آمریکا و اسرائیل و انگلیس همه مزدوران خود و رسانه‌های وابسته را به صف کرده و دستور جنایت، شرارت، ترور و حتی اقدامات تجزیه‌طلبانه را صادر کرده بودند، خاتمی و موسوی و برخی افراطیون مدعی اصلاحات، اغتشاشگران اجاره‌ای را معترض جا زده و خواستار مدارا با آن‌ها شدند. ضمن این که خاتمی به اعتبار سوء عملکرد دولت ائتلافی روحانی، متهم اصلی در فریب انتخاباتی مردم و نارضایتی بعدی مردم از شرایط اقتصادی است.
رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه از اتحاد ناتو در مقابل روسیه در جنگ اوکراین نیز سخن به میان آورد و گفت که واشنگتن کشور‌های ناتو را متحد کرده و ائتلافی برای مقابله با عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین ایجاد کرده است.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد که آمریکا از دلار، آشوب های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
یک منبع امنیتی اعلام کرد که کاروان لجستیک ائتلاف آمریکایی در شمال بغداد پایتخت عراق هدف انفجار قرار گرفت.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت که آمریکایی ها از دلار به عنوان سلاح برای گرسنه نگه داشتن ملت ها استفاده می کنند.
ائتلاف سعودی روز به روز حلقه محاصره ظالمانه علیه ملت یمن را تنگ تر می کند و به موازات آن رنج و محنت یمنی ها هم بیشتر می شود.
ائتلاف سعودی روز به روز حلقه محاصره ظالمانه علیه ملت یمن را تنگ تر می کند و به موازات آن رنج و محنت یمنی ها هم بیشتر می شود.
یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق تأکید کرد که سیاست های استعماری آمریکا منافع عراق را با خطر مواجه کرده و مانع اجرای طرح های راهبردی در این کشور شده است.
نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست تعهد خود به عربستان سعودی را تقویت کند.
ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
ائتلاف احزاب یمنی با عنوان «اللقاء المشترک» تاکید کرد که آمریکا مخالف صلح و ثبات در یمن است.
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی گفت: آمریکا و نیروهای ائتلاف از تروریسم در سوریه حمایت می‌ کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ