رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق در جریان مراسمی با انتقاد از مداخلات آمریکا در عراق گفت: مایه ننگ است یک کارمند در خزانه‌داری آمریکا، کنترل عراق را در دست داشته باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده اسبق کنگره آمریکا با انتقاد شدید از حمایت کاخ سفید از جنگ اوکراین، گفت که رئیس جمهور آمریکا، کی‌یف را به هاوایی که طعمه حریق شده است، ترجیح می‌دهد.
یکی از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و رئیس حزب راستگرای لیکود را به شدت به باد انتقاد گرفت.
نایب رئیس مجلس دهم در خصوص ماموریت جدید داده شده به محسن رضایی از سوی رئیس جمهور. برای تاسیس دبیرخانه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه گفت: این انتصاب مشکل قانونی دارد، به دلیل اینکه شورای عالی هماهنگی سران قوا یک امر موقت و اضطراری بوده و مقارن با تحریم‌های شدید آقای ترامپ به وجود آمد، برای اینکه بتوانند بهتر و سریع‌تر تحریم‌ها را دور بزنند.
رئیس جریان ملی آزاد لبنان به شدت از مانع تراشی در مسیر بازگشت آوارگان سوریه به کشورشان انتقاد کرد و زوایای پنهان این موضوع را برملا کرد.
جلال محمودزاده، نماینده مهاباد در مجلس در توئیتی از دولت رئیسی انتقاد کرده است.
اورلیو دی‌لورنتیس، رئیس باشگاه ناپولی، ایده تشکیل سوپرلیگ اروپا را رد کرده ولی در عین حال با انتقاد شدید از یوفا خواهان ایجاد جایگزینی دیگر برای رقابتهای اروپایی فعلی شد.
رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن انتقاد شدید از هجمه کنندگان به مقاومت اعلام کرد که زانو زدن در برابر آمریکاراهکار حل مشکلات نیست.
بسیج دانشجویی شریف از سیاست ارزی دولت به شدت انتقاد کرد.
رئیس پارلمان لبنان از همه جریان های سیاسی در این کشور تقاضا کرد در زمینه انتخاب رئیس جمهور جدید، به مسئولیت های خودشان عمل کنند.
نماینده زاهدان در جلسه معارفه استاندار جدید سیستان و بلوچستان در انتقاد از دولت رئیسی گفت: این دولت فقط خوب حرف می‌زند و خوب شعار می‌دهد.
رئیس پیشین فیفا به انتقاد از سیاست های جیانی اینفانتینو، مبنی بر برگزاری جام جهانی با 48 تیم و قالب جدید جام جهانی باشگاه ها پرداخت.
سلفی گرفتن آشپز معروف با کاپ جام جهانی و مزاحمتش برای مسی انتقادات شدیدی را برانگیخته است.
اردبیل- رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با انتقاد شدید از سوء مدیریت‌ها در حوزه بهداشت و درمان، مجلس و دولت را برای اصلاح امور و بهبود ارائه خدمات به مردم دعوت کرد.
هدایت الله خادمی درباره انتقاد شدید رئیس جمهوری از خواص و مصادیق یأس آفرینی گفت: آقای رئیسی سال ۱۳۹۶ هم کاندیدای ریاست جمهوری بود و علاقه داشت رئیس دولت شود تا کاری برای کشور انجام دهد. او سال ۱۴۰۰ در جایگاه ریاست جمهوری قرار گرفت اما در واقع او گرفتار تیم‌هایی شد که در خوشبینانه ترین حالت می توان گفت شایستگی قرار گرفتن در مسئولیت های کلان اجرایی را نداشتند.
ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.
ظاهراً سجاد غلامی بعد از آنکه در مسابقات امیدهای جهان دیسکالیفه شد و مورد انتقاد شدید رئیس فدراسیون هم قرار گرفت، همچنان تاوان تزریق سرم را خواهد داد.
استیون ژانگ، مالک چینی اینتر، امروز و در شهر میلان مورد انتقاد شدید هواداران این تیم قرار گرفته است.
رئیس جمهوری آمریکا در ادامه این سخنرانی خود همچنین با انتقاد شدید از جنگ روسیه علیه اوکراین مدعی شد: روسیه به نحو بیشرمانه‌ای منشور سازمان ملل را نقض کرده است.
مراسم استقبال از اعضای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با حواشی مختلفی همراه شد که مهمترین آن انتقاد حمله شدید پدر حسن یزدانی از رئیس فدراسیون کشتی بود.
رئیس انجمن سپک تاکرا استان گلستان با انتقاد شدید از مدیریت این انجمن در کشور، گفت: متاسفانه برخی از اعضای تیم ملی به علت بی تدبیری انجمن کشوری باید برای اعزام به مسابقات طلای مادر و یا موتور خود را بفروشند.
شاید حملات شدید صداوسیما به رئیس فدراسیون، او را در دریافت حق پخش تلویزیونی مصمم کند
نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از گرانی شدید بلیت هواپیما و اتوبوس برای زائران اربعین انتقاد کرد و خواستار پیگیری این موضوع شد.
شاخص کل بورس دوشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۰۸۹۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۸۷ هزار و ۶۲۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
قالیباف، رئیس مجلس گفت: برخی سوپر انقلابی‌ها هیچ کاری برای انقلاب نکرده‌اند، ولی از همه طلبکارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ