نخست وزیر مامور به تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی از آمریکا خواست تعهد خود به عربستان سعودی را تقویت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی از احزاب راستگرای افراطی عضو ائتلاف نتانیاهو تهدید کردند در صورت عدم تصویب قانون خدمت نظامی از ائتلاف حاکم خارج شده و زمینه را برای انحلال آن فراهم می‌کنند.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
شماری از وزرای کابینه نتانیاهو، تهدید کرده‌اند در صورت تصویب تعدیل‌های مدنظر مخالفان در ارتباط با طرح اصلاحات قضایی، از ائتلاف حاکم خارج خواهند شد.
نتایج یک نظرسنجی در اراضی اشغالی از کاهش محبوبیت حزب لیکود وابسته به بنیامین نتانیاهو، حکایت دارد به طوریکه در صورت برگزاری انتخابات پارلمانی، وی نمی‌تواند یک ائتلاف تشکیل دهد.
نتایج یک نظرسنجی از کاهش محبوبیت احزاب ائتلاف کابینه نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مقابل حزب رقیب وی حکایت دارد.
تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات آینده رژیم صهیونیستی حاکی از کاهش تعداد کرسی‌های ائتلاف نتانیاهو و تقویت جایگاه اپوزیسیون است.
برخورد توهین‌آمیز نخست‌وزیر رژیم‌صهیونیستی با ربع پهلوی در جریان دیدار با وی و ضرورت تشکیل یک ائتلاف گسترده برای آزادسازی فلسطین از موضوعاتی است که کاربران عرب‌زبان به آن پرداخته‌اند.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین به موضوع «اصلاحات قضایی» به عنوان یکی دیگر از موضوعات مورد اختلاف میان راست‌گراها و چپ‌گراها اشاره کرد و افزود: «به اختیارات واضحی برای انجام اصلاحات قضایی دست یافتیم».
بایدن به صورت مستقیم وارد کمپین فشاری شده که کاخ سفید آن را در نهان و آشکار اداره می‌کند تا نخست وزیر دولت ائتلافی اسرائیل متقاعد شود و تصویب این طرح در پارلمان را متوقف کند.
نتانیاهو در حالی که مدعی شد ائتلاف تل آویو- واشنگتن تزلزل ناپذیر است، به وزرای کابینه اش توصیه کرد از اظهارنظر درباره سخنان بایدن خودداری کنند.
نتانیاهو جزو معدود شخصیتهای اسرائیلی است که توانسته است بیش از ۱۵ سال بر اریکه قدرت تکیه زند. با این حال وجود پرونده‌های قضایی سبب می‌شود تا وی همواره سایه دادگاه را بالا سر خود احساس کند.
شنبه‌های اعتراضی در اراضی اشغالی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل به یک کابوس تمام عیار تبدیل شده است. معترضان اسرائیلی از جناح اپوزیسیون اسرائیل و حتی افرادی که به نتانیاهو و ائتلاف همراه با دولت وی رای داده اند، معتقدند که دولت جدید رژیم اسرائیل عملا در حال سوءاستفاده از موقعیت سیاسی خود برای قبضه کامل قدرت و ایجاد دیکتاتوری در اراضی اشغالی است.
نتانیاهو می‌کوشد از تشکیل جبهۀ متحدِ اسرائیل با آمریکا علیه ایران، به‌عنوان سرپوشی برای اختلافات بنیادی دولت خود با کاخ سفید استفاده کند، اما آیا اتحاد در یک جبهه می‌تواند اختلاف در جبهه‌های مهم دیگر را به حاشیه براند؟ چنین کاری ممکن به نظر نمی‌رسد. بنابراین، شانس دولت نتانیاهو برای سقوط بیش از موفقیت آن در پیشبرد این نوع مشاطه‌گری بی‌سابقه است.
تصاویر هوایی گرفته شده از پشت‌بامی در تل آویو جایی که هزاران نفر برای ابراز مخالفت خود با سیاست‌های ائتلاف حاکم به رهبری بنیامین نتانیاهو تظاهرات می‌کنند را نشان می‌دهد.
حزب تندور «شاس» که یکی از احزاب اصلی در کابینه ائتلافی نتانیاهو به حساب می آید، تهدید کرد که در صورت مخالفت او با انتصاب گزینه این حزب به عنوان وزیر امور داخلی، کابینه را منحل خواهد کرد.
نتانیاهو در سه پرونده فساد مالی درگیر است. در واقع روند محاکمه‌اش هم شروع شده است. احزاب دیگر به‌خاطر همین پرونده‌های فساد، حاضر نیستند با حزب لیکود تحت رهبری نتانیاهو ائتلاف کنند. حرف آن‌ها همیشه این بوده که اگر نتانیاهو از رهبری حزب لیکود کنار برود، ما ائتلاف می‌کنیم و می‌توانیم دولت تشکیل دهیم و نیازی هم به احزاب مذهبی تندرو نداریم. اما لیکود حاضر نشده که از رهبری نتانیاهو بگذرد و نتانیاهو هم به موقعیت شخصی خودش چسبیده و می‌خواهد به هر قیمتی که شده، از زیر بار فشار دادگاه خلاص شود.
ایتمار بن گویر رئیس حزب قدرت یهودی و از اعضای ائتلاف راستگرایان افراطی رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو، در پی انفجار امروز در قدس اشغالی خواستار اشغال کرانه باختری شد.
منابع عبری از تشدید اختلافات میان اعضای ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری نتانیاهو در راستای تشکیل کابینه جدید خبر می دهند.
امید بنیامین نتانیاهو برای تشکیل دولت جدید رژیم صهیونیستی پس از پیروزی در انتخابات کنست با مطالبات روسای دو حزب صهیونیسم دینی و حزب "عوتسما یهودیت" که برای حضور در ائتلاف دولت آتی، فراکسیون مشترک تشکیل داده‌اند، به ناامیدی بدل شده است.
با پیروزی ائتلاف راستگرایان افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست، مقامات اردنی از تلاش کابینه جدید رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت تاریخی قدس اشغالی نگران شده اند.
با پایان شمارش آرای انتخابات کنست رژیم صهیونیستی، ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو ۶۴ کرسی را کسب کرد.
رسانه‌های عبری طی ساعاتی قبل گزارش دادند که نتانیاهو، رهبر حزب لیکود اولین گفت‌وگوهای خود با رهبران احزاب جناح راست‌گرا را که می‌توانند بخشی از ائتلاف دولتی آینده وی باشند، آغاز کرده است.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی به پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات این رژیم واکنش نشان داد.
رسانه های صهیونیست بر اساس نتایج اولیه، از پیشتازی ائتلاف راست افراطی به رهبری بنیامین نتانیاهو در انتخابات کنست این رژیم خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ