ائتلاف دولت قانون درباره تحرکات سفیر آمریکا در بغداد و دیدارهای او با شخصیت های سیاسی و مدنی هشدار داد و اعلام کرد که این تحرکات به ضرر امنیت ملی عراق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
رهبر جنبش انصارالله و انقلاب یمن در سخنانی با اشاره به رفتار زننده در غرب علیه مقدسات مسلمانان، نسبت به تداوم اشغال و محاصره مردم یمن هشدار داد.
یک نماینده ائتلاف الفتح عراق نسبت به تلاش‌های آمریکا برای به دست گرفتن کنترل درآمدها و نیز منابع مهم انرژی در این کشور هشدار داد.
یک عضو ارشد ائتلاف فتح ضمن هشدار درباره تحرکات نظامی و امنیتی آمریکا در مثلث مرزی عراق، سوریه و اردن، به دولت بغداد توصیه کرد که تدابیر احتیاطی فوری را برای مقابله با این تحرکات اتخاذ کند.
مهدی المشاط یمن روز یکشنبه با هشدار به ائتلاف عربی اعلام کرد: انصارالله در حال توسعه زرادخانه نظامی خود است و اگر اشغالگران از جزایر یمنی خارج نشوند، مواضعشان را هدف قرار خواهیم داد.
معاون وزیرخارجه دولت نجات ملی یمن در سخنانی، نسبت به وقت‌کشی از سوی ائتلاف متجاوز هشدار داد و این اقدام را موجب انتخاب گزینه‌های دیگر از سوی یمن دانست.
معاون مرکز فرماندهی کل متفقینِ اروپا وابسته به ناتو نسبت به از دست رفتن نفوذ و جایگاه انگلیس در این ائتلاف نظامی هشدار داد.
سخنگوی ائتلاف النصر عراق نسبت به اقدامات سفیر آمریکا در این کشور با هدف انتقال خانواده‌های داعشی به عراق هشدار داد.
دبیر شورای عالی سیاسی یمن به ائتلاف سعودی هشدار داد ک در صورت تعلل و اتلاف وقت در مذاکرات صلح، با پاسخ غافلگیر کننده و پشیمان کننده مواجه خواهد شد.
نامزد ائتلاف جمهور در نشستی خبری در اظهاراتی جنجالی هشدار دارد که در صورت پیروزی رقیبش در انتخابات دور دوم به منزله پیروزی «سازمان‌های تروریستی و شرکت‌های آمریکایی» خواهد بود.
انصارالله یمن ائتلاف عربی را بار دیگر متهم به «وقت کشی» و «فریبکاری» در برقراری صلحی پایدار در یمن کرد و هشدار داد که ادامه این روند، معادله نبرد را به عمق دولت‌های متجاوز منتقل خواهد کرد.
سخنگوی پارلمان اسلواکی به ناتو هشدار داد که برای الحاق سریع اوکراین به این ائتلاف نظامی، به کی‌یف امید واهی ندهد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به افزایش اقدامات مشکوک نیروهای آمریکایی در مرزهای مشترک میان عراق و سوریه هشدار داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن به ائتلاف متجاوز علیه این کشور درباره ارتکاب هرگونه حماقت جدید هشدار داد.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
یکی از مسئولان دولت نجات ملی یمن با هشدار خطاب به ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد که آتش بس در این کشور ممکن است هر لحظه به پایان برسد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد که آمریکا از دلار، آشوب های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
عبدالملک العجری عضو هیئت مذاکره کننده انصارالله یمن درباره تبعات هرگونه اقدامات اقتصادی ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن هشدار داد.
عضو ارشد جنبش انصارالله یمن ضمن هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی گفت که اگر خواسته‌های عادلانه صنعا برآورده نشود، نیروهای یمنی برای لغو محاصره دست بسته نخواهند ماند.
یک مقام نظامی یمن تاکید کرد که هشدار نیروهای مسلح یمن به ائتلاف سعودی گذرا نیست بلکه جدی است.
دولت نجات ملی یمن با هشدار به ائتلاف متجاوز سعودی اعلام کرد کشورهای عضو این ائتلاف به حقوق مردم یمن احترام گذاشته و نفت آنان را سرقت نکنند.
وزیر دفاع یمن به ائتلاف متجاوز سعودی هشدار داد که یا آتش بس طبق مطالبات ملت یمن را بپذیرند یا اینکه برای جنگ آماده شوند.
احزاب و تشکل های ملی یمن در هشتمین سالگرد انقلاب ۲۱ سپتامبر علیه دولت مزدور ائتلاف متجاوز سعودی، بر ادامه راه این انقلاب تا تحقق همه اهداف آن تأکید کردند.
المشاط به ائتلاف سعودی هشدار داد که هزینه صلح بسیار کمتر از هزینه جنگ است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ