نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تلاش آمریکا برای به دست گرفتن اوضاع این کشور از طریق اقدامات انتقام جویانه علیه بغداد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیهان نوشت: پنهان شدن عبدالحمید پشت نام امام حسین علیه‌السلام و تظاهر به مخالفت با یزید، نشان از محبت بالای اهل سنت به امام حسین و انزجار آن‌ها از یزید دارد و همین، سند قاطعی بر شکست سیاست اموی و یزید و معاویه در مقابل منطق علوی و حسینی است که فرقه‌های دست‌ساز آمریکا و انگلیس (وهابیت و بهائیت) درصدد معارضه با آن بوده‌اند.
صادرات آمریکا به ایران در ماه‌های ژانویه تا می ۲۰۲۳ نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۴ درصد افزایش داشته و به ۲۱.۹ میلیون دلار رسیده است. صادرات آمریکا به ایران در ۵ ماه نخست ۲۰۲۲ بالغ بر ۱۶.۳ میلیون دلار اعلام شده بود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: آمریکا درصدد گسترش حضور خود در بازارهای تسلیحاتی اروپا است.
در هفته‌ای که گذشت علی‌رغم مثبت شدن قیمت نفت آمریکا در آخرین روز معاملاتی، اما نسبت به ابتدای هفته نفت آمریکا ۷ درصد از قیمت خود را از دست داد.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
نظرسنجی جدید در آمریکا نشان داد با گذشت بیست سال از آغاز تهاجم نظامی آمریکا به عراق، افکار عمومی این کشور همچنان مخالف مداخلات نظامی واشنگتن در امور سیاسی کشورهای جهان است.
هالگیت با بیان اینکه ادامه تولید اورانیوم ۶۰ درصدی در ایران «هیچ هدف صلح‌آمیز باورپذیر» ندارد گفت: «ایران باید این فعالیت به شدت نگران‌کننده که مغایر با رفتار همه کشور‌های سراسر جهان است را کنار بگذارد.»
رئیس جمهور روسیه می‌گوید با توجه به اینکه آمریکا درصدد شکست دادن روسیه است، مسکو هیچ چاره‌ای ندارد جز اینکه توانمندی هسته‌ای ناتو را مدنظر قرار دهد.
وزارت خارجه آمریکا می‌گوید تا زمانی که کره شمالی دست از «اقدامات تحریک‌آمیز» برندارد، واشنگتن نه به فکر گفتمان با این کشور است و تحریم‌ها علیه پیونگ‌یانگ را لغو نمی‌کند!
مفهوم سیاست «نه شرقی – نه غربی» نیز اینست که با دولت‌ها اعم از شرقی و غربی تعامل داشته باشیم بدون آنکه زیر سلطه آن‌ها برویم و یا درصدد سلطه طلبی باشیم. ما برخلاف این دستورالعمل اعتدالی، چین و روسیه را محرم و اروپا و آمریکا را نامحرم دانستیم در حالی که همه‌ی آن‌ها از یک جنس هستند و در غیر قابل اعتماد بودن هیچ تفاوتی با همدیگر ندارند.
پژوهشکده تحقیقاتی رونالد ریگان نتایج یک نظرسنجی جدید را منتشر کرد که بیانگر افول جایگاه ارتش آمریکا در بین مردم این کشور است.
تازه‌ترین نظرسنجی موسسه گالوپ حاکی از آن است که در نیمه دوم سال ۲۰۲۲، کمتر از یک درصد از مردم آمریکا، روسیه را معضل اصلی این کشور (آمریکا) می‌دانند.
در طی ۲ هفته اخیر که آتش اغتشاش‌ها رو به سردی گراییده دجال‌های رسانه‌ای از بی‌بی‌سی فارسی و صدای آمریکا تا سعودی اینترنشنال و سایت رادیو فردا هرآنچه از شگرد‌های رسانه‌ای و دروغ‌های گوناگون را پای کار آوردند تا با حجم سنگین کار رسانه‌ای مردم را به خیابان بیاورند و وقتی از آوردن مردم به خیابان ناامید شدند درصدد برآمدند تا مردم را مجبور کنند تا خیابان را ترک کرده و به خانه‌هایشان بروند!
در آستانه برگزاری انتخابات میان‌دوره کنگره آمریکا، نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثریت مردم این کشور به کارایی دموکراسی بدبین هستند.
«جفری پیات» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا در امور منابع انرژی فاش کرد که ایالات متحده ۷۰ درصد از صادرات گاز طبیعی مایع خود به اروپا را تأمین می‌‎کند.
معاون امور انرژی وزیر امور خارجه آمریکا گفت که این کشور ۷۰ درصد از صادرات گاز مایع خود را به اروپا اختصاص داده است.
امریکا درصدد برافروختن جنگ علیه ایران نیست. چون بخوبی می‌داند که با این کار کل منطقه در آتش خواهد سوخت. در چنین شرایطی که بشدت نیازمند آرامش منطقه برای خروج سالم نفت و گاز از آن است، بعید به نظر می‌رسد که به فکر حمله نظامی به ایران باشد.
بزرگنمایی جنگ اوکراین و رساندن آن به حد رویارویی نظامی و ایدئولوژیک دو جبهه شرق و غرب ، سیاستمداران غربی را وادار ساخته که از هرچه دارند برای پیروزی در این جنگ بهره بگیرند.
جدیدترین آمارها نشان می‌دهد گرانی مسکن سراسر اروپا و آمریکا را در سال ۲۰۲۲ فرا گرفته به طوری که ۱۶ کشور از جمله آمریکا، آلمان و انگلیس در سه ماهه نخست این سال با تورم دو رقمی مسکن مواجه شده‌اند.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
وزیر خارجه چین نسبت به سوءاستفاده آمریکا از بحران بوجود آمده در منطقه تایوان هشدار داد.
رئیس جمهور همچنین به توطئه تفرقه‌افکنان و مزدوران آمریکا و رژیم صهیونیستی در افغانستان اشاره کرد و گفت: کسانی که مجلس عزای حسینی را در افغانستان به خاک و خون می‌کشند، همان یزیدیان زمان و ایادی استکبارند که درصدد تفرقه‌افکنی بین مسلمانان هستند.
حمید میرمعینی کارشناس بازار سهام گفت: در این شرایط شاهد خروج نقدینگی از بازار هستیم که این موضوع می‌تواند تبعات جبران ناپذیری داشته باشد، زیرا این منابع از بورس به بازار‌های غیر شفاف از جمله ارز، سکه و دلار می‌رود که این موضوع هم باعث افزایش بیشتر قیمت‌ها در این بازار‌ها شده و هم به افزایش تورم دامن زده است، البته ذکر این نکته ضروری است که در تمامی اصول سرمایه گذاری در تمامی دنیا بازار‌های مالی در دوران بحرانی بزرگترین ریسک را دارند، بنابراین شاهد هستیم که در این وضعیت بازار سهام با کمترین حجم معامله می‌شود و از سوی دیگر شدت عرضه سهام نیز بسیار بالا بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ