رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه از اتحاد ناتو در مقابل روسیه در جنگ اوکراین نیز سخن به میان آورد و گفت که واشنگتن کشور‌های ناتو را متحد کرده و ائتلافی برای مقابله با عملیات نظامی ویژه روسیه در اوکراین ایجاد کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که این کشور باید در راستای مقابله با حملات سایبری گام بردارد.
سخنگوی ریاست‌ جمهوری روسیه (کرملین) امروز تأکید کرد: برای جلوگیری از حملات به مردم روسیه، باید با زیرساخت‌های نظامی اوکراین مقابله کرد.
رئیس جمهور آمریکا در نطقی در کاخ سفید، اولویت‌ کنونی سیاست خارجی کاخ سفید را مقابله با تهدیدات روسیه و مهار نفوذ اقتصادی چین دانست.
سرمربی آلومینیوم اراک ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری برسند.
دولت بایدن تلاش‌ها برای رسیدگی به نگرانی‌های فزاینده امنیت ملی آمریکا درباره مدیریت داده های شهروندان آمریکایی را  در شرکت‌های خارجی تشریح کرد.
دبیر شورای امنیت روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: دانشمندان روسی باید با طرح های آمریکا در زمینه به راه انداختن جنگ بیولوژیکی علیه روسیه و دیگر کشورها مقابله کنند.
کربی گفت که بایدن «کاملاً» متعهد به حفظ نیرو‌های آمریکایی در سوریه است، جایی که آن‌ها برای مقابله با هر گونه بقایای نیرو‌های داعش مستقر هستند.
رییس فدراسیون فوتبال معتقد است تیم ایران مقابل روسیه عملکرد خوبی ارائه کرده است.
هافبک تیم ملی فوتبال روسیه گفت: کار آسانی در دیدار مقابل ایران نخواهیم داشت.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال روسیه اعلام کرد که این تیم در بازی تدارکاتی مقابل ایران باید مراقب سردار آزمون باشد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ساوتهمپتون می‌گوید شیاطین سرخ برای فراموش کردن شکست تلخ مقابل لیورپول به قدرت روحی و عملکردی فوق‌العاده نیاز دارند.
سروش رفیعی می‌گوید امیدوار است ورزشگاه آزادی مقابل سپاهان پر باشد.
و تد کروز استدلال می‌کند اگر دولت جو بایدن خود را متعهد به مقابله با همکاری‌های نظامی ایران و دولت ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه می‌داند باید در صورت تصویب لایحه‌ای که او و همکارانش تهیه کرده‌اند، قانون را بپذیرد و آن را به اجرا درآورد؛ لایحه‌ای که به موجب بخش‌هایی از آن کار روس‌ها بر روی سانتریفیوژ‌های تاسیسات هسته‌ای ایران ممنوع خواهد شد.
با شکایت جدید از گوگل، روند بررسی شرکت های فناوری بزرگ از جمله متا، اپل و آمازون در دولت ترامپ آغاز شد و در دولت جوبایدن همچنان ادامه دارد.
جو بایدن برای اولین بار از زمان روی کار آمدنش به مرز مکزیک سفر کرد تا با مسئله بحران مهاجرت که نقطه ضعف عمده داخلی‌اش است، مقابله کرده باشد.
نماینده دائم آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو می‌گوید تبادل‌های راهبردی روسیه و چین برای این ائتلاف نگران‌کننده است و باید با آن مقابله کرد.
جو بایدن و امانوئل مکرون روز پنج‌شنبه ۱۰ آذر-۱ دسامبر در ضیافت شام کاخ سفید برای ساکن الیزه تاکید کردند که مصمم به جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای هستند. در بیانیه منتشره از سوی دو رئیس‌جمهور ادعا شده است: «فرانسه و ایالات متحده به همکاری با سایر شرکای بین‌المللی برای مقابله با تنش آفرینی برنامه هسته‌ای ایران، همکاری ناکافی اش با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، فعالیت‌های بی ثبات کننده اش در خاورمیانه و مهم‌تر از همه انتقال موشک و پهپاد به طرف‌های مختلف از جمله بازیگران غیردولتی ادامه می‌دهند.»
رئیس جمهور آمریکا در دیدار امروز با امانوئل ماکرون گفت: آمریکا و فرانسه به مقابله با جنگ وحشیانه روسیه علیه اوکراین ادامه می دهند.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد باید از هر گونه اقدامی که کشورهای صاحب سلاح هسته ای را در مقابل هم قرار دهد، پرهیز کرد.
تحلیلگر سیاست عمومی آمریکا باردیگر، مقابل روایت غرب از جنگ روسیه و اوکراین موضع گرفت و گفت که کی‌یف باید از بمباران نیروگاه هسته‌ای زاپروژیا دست بردارد.
ولادیمیر پوتین در نشست شورای امنیت روسیه ضمن تأکید بر ضرورت حفظ اتحاد و انسجام برای مقابله با تحریم های غرب گفت که تحریم ها باید به فرصتی برای ارتقای فناوری های داخلی تبدیل شود.
ریشه شکست آمریکا و اروپا در جنگ اقتصادی علیه مسکو را باید در استراتژی یک دهه گذشته سران مسکو بررسی کرد، زیرا در این بازه زمانی، روسیه با دلار زدایی و تدابیر دیگر از تبعات تحریم کاست.
بر اساس اعلام وزارت خارجه آمریکا، رئیس جمهور این کشور قرار است در ماه سپتامبر با هدف مقابله با چین میزبان سران کشورهای جزیره‌ای اقیانوس آرام باشد.
مقامات دولت آلمان می‌گویند به منظور مقابله با کاهش واردات گاز از روسیه و ذخیره گاز برای روزهای سرد زمستان، مردم این کشور باید مصرف گازشان را کاهش دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ