یک عضو ائتلاف فتح معتقد است که هدف اصلی آمریکا از تحرکات نظامی اخیر در عراق، بحران‌سازی برای دولت مرکزی در بغداد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق از تلاش آمریکا برای به دست گرفتن اوضاع این کشور از طریق اقدامات انتقام جویانه علیه بغداد، خبر داد.
رئیس ائتلاف «الفتح» در پارلمان عراق در جریان مراسمی با انتقاد از مداخلات آمریکا در عراق گفت: مایه ننگ است یک کارمند در خزانه‌داری آمریکا، کنترل عراق را در دست داشته باشد.
ائتلاف فتح به رهبری هادی العامری به اظهارات مولود چاووش اوغلو وزیر خارجه ترکیه مبنی بر عدم عقب نشینی نیروهای کشورش از شمال عراق واکنش نشان داد.
رئیس ائتلاف فتح در سخنرانی به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس سازمان بدر، ضمن اشاره به موافقت امام خمینی (ره) با شکل‌گیری این سازمان، بر نقش آن در مبارزه با استبداد و تروریسم تأکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان با هادی العامری رئیس ائتلاف فتح و از رهبران چارچوب هماهنگی شیعی در عراق ملاقات کرد.
رئیس ائتلاف فتح عراق در اظهاراتی به مناسبت سالروز انقلاب ۱۴ فوریه بحرین گفت که ملت بحرین برای رسیدن به پیروزی هیچ چاره ای جز ایستادگی و مقاومت ندارد.
رئیس ائتلاف فتح عراق، حملات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم و تأکید کرد که اقدامات مقاومتی فلسطینی های شجاع، حق طبیعی مردمی است که حقوقشان پایمال شده است.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح تأکید کرد که آمریکا از دلار، آشوب های خیابانی و گزینه‌های دیگر به عنوان سلاح در داخل عراق و علیه دولت «محمد شیاع السودانی» استفاده می‌کند.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح عراق به موضع گیری درباره پرونده ترور فرماندهان پیروزی پرداخت و بر ضرورت فعال شدن مصوبه پارلمان عراق در اخراج نیروهای خارجی به طور کامل از اراضی عراق تاکید کرد.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت که آمریکایی ها از دلار به عنوان سلاح برای گرسنه نگه داشتن ملت ها استفاده می کنند.
عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که همه شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیروزی دست دارد.
عضو ائتلاف فتح عراق تاکید کرد که همه شواهد نشان می دهد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر پیشین این کشور در ترور فرماندهان پیروزی دست دارد.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: ما نبرد دیگری پیش رو داریم که اهمیتش کمتر از مرحله گذشته نیست و آن، جنگ نرم است و باید در این نبرد هم نقش خود را ایفا کنیم.
رئیس ائتلاف فتح عراق گفت: فرماندهان شهید؛ حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، نقش مهمی در آزادسازی مناطق عراق از لوث داعش داشتند.
الزبیدی گفت: از آنجا که الکاظمی متهم به فساد، ترور فرماندهان پیروزی(شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهان آن ها) و دخالت و اختلال در کار دستگاه های اطلاعاتی است به طور مخفیانه به اقلیم کردستان و از آنجا به امارات متواری شده است.
عضو ائتلاف فتح عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر سابق این کشور، از عراق خارج شده است.
رئیس ائتلاف فتح عراق از مسئولان این کشور خواستار مقابله با عناصر تروریستی و تقویت کار اطلاعاتی به منظور مقابله با تروریسم شد.
رئیس ائتلاف فتح گفت که شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس عراق را در شرایطی نجات دادند که همه از شکست داعش نا امید شده بودند.
عضو ائتلاف فتح عراق اعلام کرد که دولت جدید عراق پیگیر پرونده ترور فرماندهان پیروزی خواهد بود و ترامپ را محاکمه خواهد کرد.
یکی از اعضای ارشد ائتلاف فتح با تأکید بر اینکه دولت موقت صلاحیت تشکیل انتخابات زودهنگام را ندارد، از مخالفت قاطع این ائتلاف با برگزاری انتخابات زودهنگام قبل از تشکیل دولت جدید خبر داد.
نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت: احتمالا روزهای آتی شاهد طرح چندین ابتکارعمل سیاسی برای حل بحران سیاسی خواهیم بود.
رهبر ائتلاف فتح عراق امروز چهارشنبه از رهبران و گروههای سیاسی خواست که به احترام اربعین امام حسین(ع) سکوت کنند.
یک عضو ائتلاف فتح به ریاست هادی العامری به اظهارات صالح محمد العراقی درباره کنارگذاشتن جناح‌های سیاسی قدیمی از روند انتخابات آینده واکنش نشان داد.
ائتلاف فتح اهداف اصلی دیدارهای هادی العامری با طرف های کُرد و سنی را اعلام و تاکید کرد وی به زودی با مقتدی صدر نیز دیدار خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ