ائتلاف احزاب یمنی با عنوان «اللقاء المشترک» تاکید کرد که آمریکا مخالف صلح و ثبات در یمن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی در مراسم بزرگداشت علامه فقید شیخ عفیف نابلسی در ضاحیه بیروت به نقش مخرب آمریکا در منطقه و افزایش رنج ملت‌های منطقه پرداخت.
حزب لیکود به ریاست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که اعتراضات خلبانان و نیروهای اطلاعاتی سابق موجب توقف طرح اصلاحات قضایی نخواهد شد.
رسانه های رژیم صهیونیستی از آمادگی حزب الله برای جنگ با این رژیم خبر دادند.
حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به پاره کردن و سوزاندن قرآن در سوئد واکنش نشان داد و دولت سوئد را شریک این جنایت دانست.
جنبش مقاومت حزب الله لبنان، اهانت امروز شهرک‌نشینان تندروی صهیونیستی به کتاب مقدس مسلمانان در اراضی اشغالی را به شدت محکوم کرد.
مسئولان محلی استان مأرب از بازداشت و شکنجه زنان یمنی توسط شبه نظامیان حزب الاصلاح و لزوم مداخله سازمان ملل برای توقف این روند خبر دادند.
رسانه‌ها و تحلیلگران رژیم صهیونیستی اذعان کردند که حزب الله لبنان از نیروی زمینی قدرتمندی برخوردار است که خود را برای اشغال «الجلیل» آماده می‌کند و این مسأله تل آویو را نگران کرده است.
حزب الحق یمن با تسلیت شهادت خضر عدنان، اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی بر ضرورت تداوم مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی تاکید کرد.
فرشاد مومنی گفت: اکنون یک عده از سر جهل یا به خاطر مسائل دیگر می‌گویند، قانون اساسی توسط القائات حزب توده نوشته است یعنی می‌گویند چندده اسلام شناس برجسته ما آلت دست حزب توده بوده‌اند. شهید مطهری که یکی از سرآمدان نقد مارکسیزم بود فرموده بودند که کسی به عمق آقای بهشتی در شناخت‌اندیشه مارکسیستی نداریم.
یک پایگاه خبری یمنی با انتشار گزارشی به دلایل مخالفت آمریکا، رژیم صهیونیستی و حزب الاصلاح یمن با توقف جنگ در این کشور پرداخت.
حزب نتانیاهو ۶۴کرسی از مجموع ۱۲۰کرسی کنست را در اختیار دارد و احتمالا در نهایت نتانیاهو موفق می‌شود دو لایحه یعنی اصلاح «قانون اساسی» درباره سیستم قضایی و دیگری اصلاح سیستم انتخاب قضات را به تصویب برساند. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند اکثر اسرائیلی‌ها خواهان کم کردن سرعت تصویب اصلاحات هستند تا اجازه مذاکره با منتقدان داده شده یا این روند به‌طور کلی به تعویق بیفتد.
عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان گفت: ما به خارج درباره انتخاب رئیس جمهور تکیه نمی کنیم بلکه ما راهکار نزدیک تر و مطمئن تر یعنی گفتگو و توافق لبنانی را مورد توجه قرار می دهیم.
ریاض به دنبال تضعیف به اندازه کافی تهران برای گرفتن امتیازات ژئوپولیتیک کلیدی از آن کشور است. این موارد ممکن است مصالحه ایران در مورد برنامه هسته‌ای خود، عدم مداخله آن کشور در امور کشور‌های عربی و قطع حمایت ایران از متحدان منطقه‌اش مانند حزب الله لبنان، انصارالله یمن و حماس در فلسطین را شامل شوند.
کیم فریدکین گفت: جمهوری خواهان به راحتی روی تورم و مسائل اقتصادی تمرکز کرده اند که بسیار به نفع آنهاست. وضعیت اقتصاد بد است و این به حزب حاکم یعنی دموکرات ها ضربه می زند.
منابع یمنی از تحرکات جدید عربستان علیه حزب الاصلاح یمن در مأرب خبر دادند.
نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید که اگر حزب متبوعش در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده کنگره پیروز شود، «یک سِنت دیگر هم نصیب اوکراین نخواهد شد.»
کیهان نوشت: لبنان با سیطره بر دو منطقه گازی قانا و کاریش در واقع بر سه چهارم این منطقه غنی تسلط پیدا کرده است و می‌تواند به هاب گازی مدیترانه تبدیل شود. یعنی هدفی که اسرائیل در سرمی‌پروراند، لبنانی‌ها می‌توانند از آن خود کنند.
یونی بن مناحیم تحلیلگر صهیونیست درباره آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزها، عنوان کرد: حزب الله با ارسال ۴ فروند پهپاد غیر مسلح زمام امور را بدست گرفت و روند مذاکرات را به نفع لبنان تغییر داد.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) به حضور میلیونی زائران در این مراسم اشاره کرد و آنرا نشانه حب و دوستی به اباعبدالله دانست.
دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت اربعین امام حسین(ع) به حضور میلیونی زائران در این مراسم اشاره کرد و آنرا نشانه حب و دوستی به اباعبدالله دانست.
محمد عبدالسلام سخنگوی جنبش انصارالله یمن با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار و با او درباره تحولات منطقه و یمن رایزنی کرد.
سیاستمدار حزب چپ آلمان می‌گوید که دولت این کشور «احمق‌ترین» دولت اروپا» است چون با اصلی‌ترین تامین‌کننده انرژی خود یعنی روسیه وارد جنگ «تمام عیار اقتصادی» شده است.
یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی ضمن بعید ندانستن جنگ میان تل آویو و حز ب الله لبنان، همچنین احتمال داد که انصارالله یمن دست به حملات علیه این رژیم بزند.
رئیس حزب نیروهای لبنانی مدعی شد: برگزاری گردهمایی های مخالفان بحرین , مخالفان عربستان و یا انصارالله یمن به منافع ملی لبنان لطمه می زند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ