یک عضو ائتلاف دولت قانون از ادامه مانع‌تراشی آمریکا در موضوع توانمندسازی دولت عراق در رفع نیازهای مردم این کشور به برق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
یک مقام آمریکایی اعلام کرد که این کشور روند ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین را تسریع خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روند مذاکرات با آمریکا، ۲ سال به طول انجامید و روند آزادسازی زندانیان و اموال ایران طبق توافق طرفین انجام خواهد شد و ایران نیز تضمین لازم را دریافت کرده است.
وزیر خارجه‌ دولت پیشین آمریکا با انتقاد از مدیریت روند خروج نظامیان کشورش از افغانستان، آن را «شکست کامل» واشنگتن توصیف کرد.
وزیر خارجه عمان تاکید کرد که روند توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان، در مراحل پایانی خود قرار دارد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از نخست‌وزیر این رژیم اذعان کردند که تل آویو دیگر تأثیر چندانی بر آنچه او روند مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و آمریکا خوانده است، ندارد.
روند بازگشت خانواده های عناصر داعش از اردوگاه الهول سوریه به عراق تحت حمایت ویژه آمریکا، باعث افزایش اجرای عملیات تروریستی در این مناطق شده است.
یک روزنامه آمریکایی با انتشار تحلیلی عنوان کرد که مقامات واشنگتن با مانع‌تراشی در مسیر برقراری صلح در یمن، شرایط را به سوی ازسرگیری جنگ در این کشور، سوق می‌دهند.
انتشار تصاویری از روند ساخت، ساختمان جدید سفارت آمریکا که با ۹ هکتار مساحت، بیشتر شبیه به یک مجتمع بزرگ است، سوالات و ابهامات متعددی را ایجاد نموده است.
ایالات متحده آمریکا به دلیل نفوذ سیاسی بر عربستان و با توجه به منافع خود در منطقه خاورمیانه، در مسیر توافق و آتش‌بس بین صنعا و ریاض سنگ‌ اندازی ‌می‌کند.
هم‌زمان با روند روبه‌رشد حذف دلار از چرخه مبادلات مالی کشورهای مختلف، نشریه نیویورک‌پُست در گزارشی تحلیلی نوشته که این وضعیت موجب تضعیف جایگاه بین‌المللی آمریکا خواهد شد.
کنعانی تصریح کرد: سفر آقای گروسی به تهران هم ادامه مسیر دیپلماسی برای ایجاد مسیر بهتر و نزدیکتر جهت حل و فصل برخی اختلاف نظر‌های فنی و تکنیکی در مناسبات جمهوری اسلامی ایران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بود که خوشبختانه به تفاهم‌های خوبی هم منجر شد و امیدوار هستیم که در صورت تکمیل این روند و اقدامات مسئولانه‌ی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی زمینه برای حل و فصل اختلافات فنی فراهم شود.
پارلمان صنعا به شدت از کارشکنی آمریکا و انگلیس در روند تلاشهای میانجی گرایانه عمان در زمینه صلح یمن، انتقاد کرد.
وزیر امور خارجه با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
ده ها نظامی اوکراینی برای کار با سامانه ضد موشکی پاتریوت به آمریکا اعزام می شوند.
شورای برون مرزی وزارت ورزش اعلام کرد مخالفتی با اعزام تیم کشتی آزاد به مسابقات جام جهانی ندارد.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در روند صدور ویزای اعضای تیم ملی کشتی آزاد برای اعزام به جام جهانی آمریکا وجود نداشته و منتظر پاسخ آنها هستیم.
رئیس جمهور فرانسه قرار است این هفته برای دیدار و رایزنی با همتای آمریکایی خود در خصوص بحران انرژی اروپا به واشنگتن سفر کند.
سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: با ترکیبی جوان و آینده دار به جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا خواهیم رفت.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
در آستانه انتخابات تعیین‌کننده میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، بحث های جنجالی زیادی در فضای مجازی در مورد انتخابات شدت گرفته است.
خطیبی گفت: روند کاهشی قیمت نفت آغاز شده،قیمت نفت تا ۱۲۰ دلار رسید و پس از تصمیم اوپک نه تنها افزایش نداشت و با کاهش چند دلاری به ۹۳ دلار رسید.در صورت ادامه دار شدن این شرایطی به۸۰دلار برسد.
عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد که آمریکا در روند انتخابات ریاست جمهوری لبنان دخالت و روند آن را پیچیده می کند.
بنا به اعلام یک مقام تایوانی، گروهی از قانونگذاران این کشور به منظور بسط روابط دیپلماتیک به زودی راهی آمریکا می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ