سانتیاگو کانیزارس معتقد است اگر امشب بارسا نتواند اینتر را شکست دهد، باید در انتظار فاجعه سقوط به لیگ اروپا باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در بازی امشب، از بین تیم های ایران و آمریکا، یک تیم به عنوان قهرمان مسابقات کشتی آزاد جوانان جهان معرفی خواهد شد.
جیمی کاراگر و گری نویل معتقد هستند که منچسترسیتی فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
جذاب ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دو‌ تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.
از قبل هم قابل پیش‌بینی بود که اگر صاحبان فکر در جبهه‌ی انقلاب، دولت را به حال خویش رها کنند و بر اساس اعتماد مطلق، از «نقادی» غفلت نمایند، تجربه‌ی دولت احمدی‌نژاد تکرار خواهد شد. در تمام جمهوری اسلامی، فقط باید به یک نفر اعتماد مطلق داشت و آن شخص رهبر انقلاب است. باقی را اگر متفکران و اندیشه‌ورزان جبهه‌ی انقلاب، رصد و مراقبت نکنند، سستی و نشتی ایدئولوژیک خواهند داشت.
به طور حتم ریکاردو ساپینتو برای انتخاب مدافع چپ تیمش در بازی با نساجی که سه شنبه هفته آینده در استادیوم شهید وطنی برگزار می شود، دچار تردید خواهد شد.
هوادار تهران در این هفته بازی سختی با صنعت نفت آبادان خواهد داشت.
تیم ملی عمان در دیدار افتتاحیه بیست و پنجمین دوره جام خلیج فارس به مصاف عراق خواهد رفت.
انزو فرناندز شرایط دشواری در بنفیکا دارد و دیگر نمی خواهد برای سرخپوشان بازی کند. از بخت بد، چلسی هم دیگر تمایلی برای فعال کردن بند فسخ او ندارد.
قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
ایمان عالمی، مربی هوادار می‌گوید بازی سختی با نساجی دارند و این مسابقه بسیار با کیفیت خواهد بود‌.
سرمربی کرواسی می گوید که برای او فرقی ندارد فرانسه راهی بازی رده بندی شود یا مراکش، در هر صورت بازی سختی خواهد بود.
سرمربی ایرانی اتحاد کلباء می‌گوید که مسابقه با عجمان، بسیار سخت و پرفشار خواهد بود.
مدیر ورزشی بارسلونا دیدار برابر منچستریونایتد در پلی‌آف لیگ اروپا را یک فینال زودهنگام توصیف کرد.
این استاد دانشگاه گفت: ما با پدیده ای مواجه هستیم که حتی در خانواده ساختار اقتدار شکسته شده و نسل جدید نمی خواهد به قاعده دیرین تن بدهد؛ نوعی گسست های از پیوست های سنتی را دنبال می کنند تا به پیوست های جدید برسد. ... نامیدی روانی که حل نشدن مسئله تحریم به ذهن ها متبادر کرد بسیار حائز اهمیت بود. حل نشدن برجام علامتی شد برای اینکه امیدی به آینده برای بهبود اقتصاد نخواهد بود... می ترسم و نگرانم که با فروکش کردن مسأله، سیاست های غلط هم فراموشی شود تا خدای نکرده اتفاق دیگر و باز هم تکرار اتفاقات پیشین! اگر می خواهم بدانم راه حل چیست، واقعا این را دستاویز گفت و گوی اجتماعی قرار بدهیم.
فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، معتقد است که اسپانیا پس از شکست برابر سوئیس خطرناک‌تر از همیشه است ولی اطمینان داد که برای تساوی وارد زمین نمی شوند.
روبرتو پیازا، سرمربی تیم ملی والیبال هلند تأکید کرد که تیمش کار دشوار مقابل ایران پیش رو خواهد داشت.
دریافت کننده تیم ملی والیبال تاکید کرد که ایران مسابقه سختی مقابل آرژانتین خواهد داشت اما با تمام توان برای کسب پیروزی تلاش خواهند کرد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
هافبک باتجربه ملوان انزلی معتقد است در آینده شرایط بهتری را رقم خواهند زد و هواداران را خوشحال خواهند کرد.
فارس بزرگترین شرکت بورس تهران است. پس از فارس، فولاد بیشترین ارزش بازاری را دارد و فملی در رتبه سوم قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ