جذاب ترین بازی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بین دو‌ تیم منچسترسیتی و بایرن مونیخ برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس مولر تاکید کرد که شایعات مربوط به انتقال هری کین به بایرن ارزش حرف زدن ندارد.
توماس مولر، ستاره سرشناس بایرن مونیخ، در تبلیغات یک محصول غیرعادی حاضر شد؛ نان گوشت گیاهی!
توماس مولر، ستاره باتجربه بایرن مونیخ، می‌گوید نظرات دیگران که معتقد هستند این تیم شایسته قهرمانی نبوده را درک می‌کند.
توماس مولر به پرافتخارترین بازیکن تاریخ رقابت‌های بوندسلیگا تبدیل شد.
با تصمیم هیئت مدیره بایرن مونیخ، دقایقی پس از مسجل شدن قهرمانی این تیم در بوندسلیگا، اولی کان و حسن صالح حمیدزیچ از پست خود برکنار شدند. خبری که توماس مولر را حیرت زده کرد.
توماس مولر، مهاجم بایرن مونیخ، پس از شکست مقابل لایپزیش می‌گوید هنوز برای تیمش شانس قهرمانی قائل می‌شود.
هربرت هاینر، رئیس باشگاه بایرن مونیخ، گزارش‌ها درباره احتمال جدایی توماس مولر را تکذیب کرد و گفت ستاره آلمانی به هیچ عنوان جایی نخواهد رفت.
هولگر بداشتوبر، بازیکن سابق بایرن مونیخ، از وضعیتی که پس از حضور توخل در این تیم برای توماس مولر ایجاد شده، انتقاد کرد.
توماس تولر در بازگشت به ترکیب فیکس بایرن مونیخ خیلی زود گلزنی کرد تا به مربی‌اش توماس توخل نشان بدهد می‌تواند در بازی‌های حساس روی او حساب باز کند.
توماس مولر، هافبک بایرن مونیخ، در حال بررسی شرایط برای جدایی از این تیم است.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که این تیم همچنان شانس پیروزی برابر منچسترسیتی و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را دارد.
توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، می‌گوید خطای خاصی روی آندری کراماریچ مرتکب نشده اما در نهایت این تیم سزاوار دریافت گل بوده است.
یک صحنه غیرعادی از شکست بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مقابل منچسترسیتی ثبت شده است.
سال ۱۴۰۱ به اتمام رسید و در مجموع بازدهی قابل قبولی برای بازار سرمایه نداشت. بازار سهام کمترین بازده را نسبت به سایر بازارهای موازی در این سال به ثبت رساند. اما در ماه‌های پایانی سال گذشته اخبار و قوانین مثبت زیادی به بازار مخابره شد که نیرو‌های محرک خوبی برای رشد بازار بودند؛ از تغییر نرخ ارز نیمایی از ۲۸هزار و ۵۰۰تومان به نرخ توافقی یعنی رقمی بین ۳۵‌هزار تا ۴۰‌هزار تومان گرفته تا آشتی با جهان عرب که پس از مدت‌‌‌ها یاس و ناامیدی، انرژی و پالس مثبتی به اقتصاد ایران ارسال کرد. به نظر می‌رسد چین در پی افزایش نقش سیاسی خود در معادلات جهانی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است و سعی دارد نقش واسطی قدرتمند را در جهت ثبات در خاورمیانه بازی کند.
توماس مولر روز گذشته در دیدار بایرن مونیخ برابر آگزبورگ، به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.
توماس مولر، ستاره بایرن و بهترین بازیکن مسابقه امشب، با فروتنی بخشی از پیروزی تیمش مقابل پاریس را به شانس نسبت می‌دهد.
امروز مطالبی همچون خودروی ۷۰۰ میلیونی بازار کدام است؟، این خانواده‌ها ۲ میلیون تومان سهام می‌گیرند، نرخ دلار مرکز مبادله بالا رفت، پیش بینی بورس فردا | اصلاح شاخص کل تا کجا ادامه دارد؟، تحلیل گران برای طلا و بیت کوین چه قیمت‌هایی پیش بینی می‌کنند؟، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۱۴ اسفند،  افزایش قیمت تایر بر کدام شرکت‌ها موثر است؟، نحوه معامله برای سرمایه‌گذاران خرد طلا در بورس چگونه است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
توماس مولر که دیشب در دیدار بایرن مونیخ و ولفسبورگ در رکورد بازی‌ برای بایرن مونیخ به گرد مولر رسید می‌گوید قرار گرفتن نامش کنار اسطوره‌های بزرگ بایرن را افتخاری بزرگ می‌داند.
توماس مولر خداحافظی با تیم ملی آلمان را رد کرد و گفت همیشه در خدمت مانشافت خواهد بود.
تیم ملی فوتبال آلمان به تغییراتی اساسی و جوانگرایی جدی برای بهبود شرایطش در رقابت‌های پیش‌رو نیاز دارد.
توماس مولر بعد از حذف آلمان از مرحله گروهی جام جهانی در مصاحبه بعد از بازی صحبت‌هایی مطرح کرد که به عنوان خداحافظی او با تیم ملی تفسیر شده است.
توماس مولر در بین بازیکنان تیم ملی آلمان آمار گلزنی درخشانی در جام‌های جهانی دارد و امیدوار است در قطر آمار گلزنی خود در این تورنمنت را بهبود بخشد.
توماس مولر، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، معتقد است تیمش می تواند پاری سن ژرمن را در لیگ قهرمانان حذف کند.
اساس کار برای کتاب‌نویسی به نام شما به این صورت است که شما به یک ناشر مراجعه می‌کنید و ناشر از مؤلفش می‌خواهد طبق موضوع انتخابی شما کتابی بنویسد و بعد از ویرایش کتاب به اسم مشتری چاپ می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ