قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی انجام شد و استقلال در گام اول، دیدار سختی را پیش رو خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
وال استریت ژورنال با بیان به اینکه «ایران، این پول نقد را به همان شیوه‌ای که از توافق هسته‌ای باراک اوباما و جان کری در سال ۲۰۱۵ نیز دریافت نمود، صرف خواهد کرد» به طرح ادعا‌هایی علیه سیاست‌های منطقه‌ای ایران پرداخت و افزود: با این حال، این مبادله ممکن است اولین گام به سوی توافقی بزرگ‌تر برای احیای حداقل بخشی از توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ باشد.
تیم ملی قطر در اولین دیدار خود در جام کونکاکاف با نتیجه دو بر یک برابر هائیتی شکست خورد.
یزد- مولدسازی آهو و گوزن مرال در مهریز توسط یک جوان علاقمند مهریزی به عنوان یک طرح موفق اجرا شد اما این طرح اکنون به بن بست مجوزها رسیده در حالی که می تواند گامی در توسعه گردشگری طبیعی باشد.
در آخرین روز مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان، ناهید کیانی نشان برنز خود را با برتری مقابل حریفی از کرواسی در مرحله یک چهارم نهایی قطعی کرد.
بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و پیروز شدند.
بانوان ملی پوش هاکی روی یخ کشورمان امروز در اولین دیدار خود در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا به مصاف تیم هند رفتند و پیروز شدند.
محمد مهاجری خطاب به وزیر کشور نوشت: آقای وزیر! اولین گام در موضوع بی حجابی، پذیرش آن به عنوان یک "واقعیت" است. بخشی از جامعه (صرفنظر از تعدادشان) سبکی برای پوشش و زیست خود برگزیده اند که مطلوب ما متدینان و نیز منطبق بر موازین رسمی کشور نیست. این واقعیت را باید خوب شناخت و عمق آن را کاوید.
اولین بازی دو تیم ذوب آهن و نفت عراق در مرحله پلی آف سوپر لیگ غرب آسیا با پیروزی ذوب آهن به پایان رسید.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش گفت: قانون رتبه‌بندی معلمان اولین تجربه آموزش‌وپرورش بود.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
اولین گام تغییر رویکرد ایران در جنگ اوکراین و اتخاذ موضع بی‌طرفی قابل راستی‌آزمایی در قبال این جنگ است. رویکردی که در راستای منافع کشور است و بدون آن، بازگشت به مذاکرات هسته‌ای و دستیابی به توافق، غیرممکن است. جدا از سرنوشت جنگ، استمرار رویکرد کنونی کشورمان، مغایر با منافع ملی است.
وزیر صمت با بیان اینکه سرمایه گذاری در دهه گذشته برای توسعه شبکه برق و گاز صورت نگرفت، گفت: اولین گام برای ساخت ۱۴ هزار مگاوات نیروگاه توسط صنایع در استان سمنان برداشته شد.
بقا؛ کلمه‌ای است که با سرشت انسان عجین شده است. از همان ابتدای خلقت تا به امروز، انسان‌ها از انجام هیچ کاری برای حفظ بقای خود فرو گذاری نکردند. تلاش برای زنده ماندن شاید اولین قانون طبیعت باشد؛ قانونی که به احتمال زیاد توانایی زیر پا گذاشتن بقیه قوانین را دارد. همه تلاش‌های انسان و به جلو گام برداشتن‌ها، نتیجه نیاز ما به بقا و زنده ماندن است؛ نیازی که به زندگی معنا می‌بخشد و به بازوهایمان انگیزه و پشتکار تزریق می‌کند. تلاش یک شیرجه رو روایت بقاست و فلسفه زندگی را در مدت زمان کوتاهی نشان می‌دهد. شیرجه رو پس از هر نمایشی که داشته باشد در نهایت باید برای بقا و زنده ماندن تلاش کند.
دو ملی پوش شطرنج ایران در رقابت‌های تاتا استیل ۲۰۲۳ به مصاف حریفان خود خواهند رفت؛ مرد شماره یک شطرنج ایران در اولین گام رو در روی شطرنج باز آلمانی قرار خواهد گرفت.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
«اگر رئیس بانک مرکزی از دلال‌های کلان و مافیای بازار ارز خبر نداشته باشد باید در بانک مرکزی را تخته کنند و کلیدش را تحویل دهد. می‌خواهم بگویم تا امروز هر فردی در این جایگاه قرار داشته کاملا می‌دانسته در بازار چه خبر است. ولی مشکل اینجاست که درگیری با مافیا و قاچاقچیان ارز و خیلی از این پتروشیمی‌هایی که با ارز ارزان خوراک تهیه می‌کنند، اما ارز درآمد خود را در بازار آزاد به جای بازار نیما به فروش می‌رسانند، بسیار کار سختی است.»
شاگردان پائولو پنتو موق شدند در اولین گام خود در رقابت‌های جام جهانی قطر مقابل تیم قدرتمند اروگوئه به یک امتیاز دست پیدا کنند.
در اولین روز از آخرین ماه پاییز، مرکز آمار و بانک مرکزی جدیدترین گزارش خود از تغییرات تورمی را منتشر کردند. اطلاعاتی که نشان از اختلاف نرخ تورم دارد؛ هرچند با یک ماه تفاوت، آمار و ارقام مورد نظر بررسی و تحلیل شده است.
اولین گام در پیشگیری و درمان کبد چرب چیست؟
شاگردان حسین عبدی موفق شدند در اولین دیدار مرحله مقدماتی جام ملت های آسیای زیر 17 سال لائوس را با سه گل شکست دهند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد. سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی تصریح کرد: کارآگاهان اداره هجدهم در گام نخست، با رصد‌های گسترده اطلاعاتی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه متهم در جنوب تهران شدند. رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با هماهنگی قضایی در روز بیست و هفتم مردادماه سال جاری سارق جوان را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.
مشارکت‌نامه تامین مالی احداث پتروپالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای «شهید سلیمانی» در بندرعباس و پالایشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌ای «مروارید مکران» در جاسک، با حضور رئیس‌جمهور امضا شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ