اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چطور میزان قند در رژیم غذایی خود را کاهش دهیم؟ کارشناسان می‌گویند برچسب‌های تغذیه‌ای را قبل از انتخاب مواد غذایی بررسی کنید و از نام‌های مختلف قندهای افزوده مانند ساکارز، شربت ذرت با فروکتوز بالا، دکستروز و مالتوز آگاه باشید.
هنگامی که تهویه مطبوع کماکان ضروری است واحد‌هایی با درجه کارایی بالا با استفاده از خنک کننده‌های با ظرفیت بالقوه پایین گرمایش جهانی را انتخاب کنید. برای درک میزان کارآمدی آن شاخصی به نام شاخص بهره وری انرژی (ERR) وجود دارد شما باید واحدی با شاخص بهره وری انرژی نزدیک به چهار یا بالاتر از آن را انتخاب کنید.
هرچند مصرف پروتئین‌ها برای بدن ضروری است، اما بی‌تردید انتخاب نوع، میزان و منبع پروتئین مصرفی نکته مهمی است که باید درباره آن اطلاعات دقیقی داشته باشیم. این را هم اضافه کنیم که امروزه یکی از شاخص‌های مهم توسعه و پیشرفت در جوامع را میزان مصرف «سرانه» پروتئین می‌دانند.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
برای اینکه لباس‌های شما بهتر و تمیزتر و بدون آسیب شسته شوند، بهتر است برنامه‌های ماشین لباسشویی براساس جنس پارچه یا میزان کثیفی و تمیزی آن انتخاب شوند.
پیشکسوت کشتی آزاد گفت: کشتی ایران صاحب سبک است اما حالا کار به جایی رسیده که مربی روس را برای تقویت کادر فنی انتخاب می‌کنند!
قانون درباره تعیین نام سکوت نکرده و در این حوزه شاهده ماده و تبصره‌هایی هستیم که برای تعیین نام و یا تغییر آن مرز‌هایی را مشخص می‌کنند.
شاگردان بهروز عطایی برخلاف دو تیم دیگر آسیایی یعنی چین و ژاپن که میزبانی مسابقات گروه خود را برعهده دارند، با حریفان بسیار قدرتمند همگروه شده اند که کسب یکی از دو عنوان اول یا دومی را بعید کرده است
«اگر قرار باشد که بر اساس تورم این حقوق تعیین شود باید حداقل ۵۰ درصد رشد داشته باشد. اما همانطور که عرض کردم امکان پرداخت این میزان حقوق برای کارفرما‌ها امکان‌پذیر نیستم. از سوی دیگر با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بنگاه‌ها باید یک افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صورت بگیرد و این نیز برای کارگر مناسب نیست؛ بنابراین به نظر من درست‌ترین تصمیم این است که یک عددی انتخاب شود که بین همین ۲۰ دصد و ۵۰ درصد باشد.»
باتوجه به برگزاری بدون تماشاگر بازی تراکتور - پرسپولیس، احتمال دارد ورزشگاه کوچکتر شهر تبریز میزبان این دیدار حساس باشد.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: باید از گمانه زنی‌ها در خصوص انتخاب شهردار پرهیز شود چون گمانه‌زنی کار را مشکل می‌کند.
این موضوع خیلی مهم است که مقدار آبی که با آن زودپز شما به فشار لازم می‌رسد را بدانید و به­ میزان کافی از آن استفاده کنید. از نصف لیوان شروع کنید، اگر زودپز شما به فشار لازم نرسید، مقدار آب درون آن را بیشتر کنید. یک مکته دیگر این که، هیچوقت زودپز را تا حدی پر نکنید که به سوپاپ ایمنی برسد، چون ممکن است در آن غذا گیر کند و باعث ایجاد حادثه شود. برای پخت غذا در زودپز هرگز از روغن استفاده نکنید. حتی مقدار کمی از آن هم می‌تواند خطرناک باشد و باعث ذوب درزبند و دیگر اجزای زودپز شود.
پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد که بعد از برگزاری نشست بغداد در ماه آگوست گذشته، امان پایتخت اردن قرار است در بیستم ماه جاری میلادی (دسامبر) میزبان نشستی منطقه‌ای در خصوص عراق باشد. در این نشست قرار است ایران و ترکیه و تعدادی از کشور‌های عربی از جمله عربستان مشارکت داشته باشند. برخی منابع لبنانی با اشاره به اینکه قرار است در این نشست موضوع انتخاب رئیس جمهور لبنان بررسی شود مدعی شدند که محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران در حاشیه این نشست باهم دیدار خواهند کرد.
چمران گفت: بهتر است شهردار را شوراها انتخاب کنند زیرا شورایاری ها در موضوعات شهری تخصص دارند.
سپ بلاتر، رئیس سابق فیفا، اعتراف کرد که اعطای میزبانی بیست‌ودومین دوره جام جهانی به قطر اشتباه بوده و در ابتدا قرار بود آمریکا میزبان باشد.
سرمربی نفت آبادان می‌گوید نمی‌توانسته تیمش را مقابل پرسپولیس بی‌احتیاط به زمین بفرستد.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: بر اساس آنچه که نسبت به آقای تاج در کمیسیون اصل ۹۰ مفتوح است و همچنین درباره پرونده‌های قضایی که موجود است و ابلاغ شده وزارت ورزش و جوانان حتماً باید به مجلس بیاید و پاسخ دهد.
یک وکیل دادگستری ضمن انتقاد از انتخاب تاج به عنوان رییس فدراسیون فوتبال گفت: باید به کسانی که هوادار گذشته آقای تاج هستند تبریک و به مردم تسلیت گفت.
اولین توصیه مشاوران انتخاب رشته به دانش آموزان این است که داوطلبان و دانش آموزان، انتخاب رشته را به روز آخر موکول نکنند.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از افزایش ۴۰ درصدی کیفیت محصولات ناشی از تولید بدون کسری و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان خبر داد.
این مجموعه در عرصه کميت و کیفیت قطعات خودرو از رشد خوبی برخوردار بوده است
به دنبال بارش‌های سیل‌آسای دیروز در بزرگراه مدرس، محدوده شمال به جنوب واقع در کنارگذر بزرگراه، شاهد پس‌زدگی آب از نهر طولی بدلیل گرفتگی در اتصال کانال خشایار و انسداد کانال منجر به رسیدن آب به سطح زمین بودیم که باعث تخریب آسفالت محدوده دریچه نهر شد.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ