هافبک باتجربه ملوان انزلی معتقد است در آینده شرایط بهتری را رقم خواهند زد و هواداران را خوشحال خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فناوری به کاررفته در این کفش‌ها به واکنش‌های آنی منجر می‌شود و در نتیجه حرکت کردن با آن‌ها میان جمعیت ساده‌تر است. همچنین هوش مصنوعی کفش را با شیوه راه رفتن کاربر هماهنگ می‌کند و در نتیجه ریسک ایجاد ناراحتی هنگام راه رفتن کاهش می‌یابد.
جلسه هماهنگی دیدار استقلال و پرسپولیس که با حضور تعداد زیادی از مسئولان جم و مدیران دو تیم برگزار شد، با تصویب موضوعات مهمی به پایان رسید.
معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در قسمت‌های پژوهش ارتش جمهوری اسلامی ایران برای دستیابی به سلاح‌های جدید قطعا تحقیقات انجام می‌دهیم و همین کار نیز در وزارت دفاع انجام می‌شود و این کار زمانی که به نتیجه رسید حتما در مورد تولید انبوه به وزارت دفاع منتقل می‌شود.
رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: امروز تحولات فلسطین به نفع مردم فلسطین رقم خورده و رویای صهیونیست‌ها برای داشتن یک سرزمین از نیل تا فرات امروز به پایان رسیده است.
معاون هماهنگ کننده ارتش با صدور پیامی فرا رسیدن روز ملی فناوری هسته‌ای را به محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی تبریک گفت.
با رسیدن به ساعت یک دقیقه بامداد دوم فروردین درحالی که امسال برخلاف سال‌های گذشته ساعت کشور یک ساعت به جلو نرفته بود، بسیاری از سرویس‌های موبایلی، بانکی و اینترنتی و گجت‌های تحت اندروید و ویندوز برای یک ساعت دچار اختلال شدند، چون بسیاری از سرور‌های بین المللی تغییر ساعت تابستانی را برای ایران هم لحاظ کردند. اتفاقی که نیاز به هماهنگی وزارت ارتباطات در این زمینه داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه آبی‌ها به ۴ برد متوالی دست پیدا کرده‌اند، گفت: این اتفاق نشان می‌دهد که استقلال در تمام خطوط به هماهنگی کامل دست پیدا کرده است.
رودی گارسیا بعد از پوکر رونالدو گفت: این بازیکن اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.
سرمربی النصر بعد از پوکر رونالدو اعلام کرد این بازیکنان اکنون با هم تیمی‌هایش به هماهنگی لازم رسیده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه در هفته های اخیر شاهد بازیهای خوبی از استقلال هستیم گفت: آبی پوشان به هماهنگی رسیده و بازیهای قابل قبولی از خود ارائه می کنند.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
جمعی از دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های آزاد سراسر کشور اعلام کردند: جناب آقای رئیسی هماهنگی بین دستگاه ها و پیگیری مجدّانه در سطح عالی، نوش داروی به سرانجام رسیدن وعده شما و تکلیف قانونی است که مجلس به عهده دولت قرارداده است، اما متاسفانه ظاهرا بستر این پیگیری ها که شورای عالی مسکن می‌باشد از ابتدای دولت جنابعالی تا به امروز تنها ۴ جلسه تشکیل و از آخرین جلسه آن بیش از ۸۰ روز گذشته است، حال آنکه طبق وعده قبلی بنا بر برگزاری دو هفته یکبار این جلسه بوده است که طبق یک محاسبه ساده بیش از ۳۰ جلسه شورای عالی مسکن در دولت فعلی تشکیل نشده است.
مهلت اعلام نظر هیئت عالی نظارت از تاریخ رسیدن مصوبه مجلس، ۱۰ روز است که اگر ضرورت داشته باشد، این مهلت با هماهنگی شورای نگهبان تا حداکثر مهلت قانونی اظهارنظر این شورا قابل تمدید است. با این حال در مصوبات ۲ و ۳ فوریتی، متناسب با فوریت باید اظهارنظر‌ها اعلام شود. از سوی دیگر قانون اساسی به شورای نگهبان اجازه داده اگر فرصت رسیدگی و اظهار نظر نهایی را در مورد پیش نویس‌های قانونی کافی نداند، از مجلس حداکثر ۱۰ روز دیگر مهلت بخواهد.
دشان، سرمربی فرانسه کار و هماهنگی تیمی را عامل ضروری برای رسیدن به قهرمانی می‌داند.
گرت ساوتگیت، مربی تیم ملی انگلیس، معتقد است بهترین بازیکنان را برای جام جهانی دعوت کرده ولی تاکید کرد که هر چه زودتر باید تمرینات را برای رسیدن به هماهنگی شروع کنند.
سخنگوی صنعت برق در برنامه «پایش» با عنوان «تعریف الگوی مصرف استاندارد و راهکارهای رسیدن به آن» گفت: خوشبختانه سال گذشته بدون خاموشی، با مشارکت مردم و هماهنگی خوب وزارت نفت و نیرو سپری شد.
تک گل تیم ملی مقابل اروگوئه با چند ضرب ساده و روی هماهنگی تحسین برانگیز سه بازیکن به ثمر رسید.
معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان محیط زیست گفت: در دور اول سفرهای استانی رئیس جمهوری، ۵۶ مصوبه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر ۶۳۱.۵ میلیارد تومان در ۲۱ استان کشور به تصویب رسید.
خوردبین، مشاور مدیر عامل و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می‌گوید باید به این تیم تا رسیدن به شرایط ایده‌آل و هماهنگی زمان داد.
سرمربی ملوان اعتقاد دارد همانطور که در نیمه دوم دیدار با پیکان نمایش بهتری ارائه دادند به هماهنگی بیشتری در بازی های بعد خواهند رسید.
معاون هماهنگی توزیع شرکت تولید، توزیع و انتقال نیروی برق ایران گفت: با افزایش دمای هوا، میزان مصرف برق به ۶۶ هزار مگاوات رسیده است.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
نهادها و دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت ۱۲ مرداد فرا رسیدن سالروز تاسیس این شورا با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ