جیمی کاراگر و گری نویل معتقد هستند که منچسترسیتی فصل آینده هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لوئیس انریکه بار دیگر تاکید کرد که در مورد امباپه تابع نظرات باشگاه است و البته ابراز امیدواری کرد که دو طرف به توافق مثبتی برسند.
استقلال قطعا در روزهای آینده یک مهاجم خارجی را به جمع نفرات خود اضافه خواهد کرد.
برخی منابع از توافق احتمالی میان مصر و اتیوپی درباره سد النهضه خبر دادند که با نظارت امارات در جریان است.
رضا درویش اعلام کرد که قرارداد میلاد سرلک و سعید صادقی تمدید خواهد شد.
باشگاه النصر عربستان با بروزوویچ و فوقانا به توافق نهایی دست پیدا کرد و به زودی این دو بازیکن به رسانه‌ها معرفی خواهند شد.
روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، فصل آینده هم به حضورش در اینتر ادامه خواهد داد.
با شکست‌های مداوم احمدی‌نژاد و سعید جلیلی دبیر منصوب او در شورای عالی امنیت ملی دوران تصمیم‌گیری این دو به پایان رسید و مذاکرات مخفی با هدایت علی‌اکبر صالحی، وزیر جدید امورخارجه و هدایت رهبری آغاز شد که در تاریخ دیپلماسی ایران به مذاکرات مخفی عمان معروف شده است.
انتقال پنجمین بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به لیگ اسپانیا باعث رد و بدل شدن نظرات جالبی بین کارشناسان رسانه‌ای فوتسال در آسیا و اروپا شده است.
سفیر چین گفت: باید بگویم طی دو سال گذشته با همکاری‌هایی که بین دو کشور بوجود آمده، توافق نامه‌هایی که صورت گرفته به خوبی توسعه پیدا کرده است.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال، در بازگشت از سفر کوتاه خود به امارات، درباره دو موضوع بزرگی که تبدیل به دغدغه اصلی هواداران استقلال شده، حرف‌های مهمی را به زبان می‌آورد.
کارشناس مسائل غرب آسیا با بیان اینکه عربستان نیازمندتوافق با ایران بود، گفت: ادامه دشمنی هر دو کشور هزینه خواهد داشت.
رئیس فدراسیون فوتبال دلایل به توافق نرسیدن با سرمربی اسپانیایی مد نظر این فدراسیون برای هدایت تیم ملی را عنوان و تاکید کرد قلعه‌نویی دو ساعت برنامه‌هایش را برای تیم ملی تشریح کرده است.
فیصل بن فرحان، وزیرخارجه عربستان در اظهاراتی گفت که توافق با ایران نتیجه دو سال مذاکره بود که در نهایت به توافقاتی مبتنی بر رعایت اصل حسن همجواری و احترام به حاکمیت دو کشور وتداوم گفتگو‌ها برای برطرف کردن چالش‌های امنیتی منطقه رسیدیم.
وزیرخارجه عربستان سعودی جزئیاتی از توافق اخیر میان تهران و ریاض را اعلام کرد.
پس از انجام چند روز مذاکرات فشرده میان دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با همتای سعودی خود در شهر پکن، امروز توافق حاصل شده برای از سرگیری روابط میان دو کشور، طی مراسمی با امضاء بیانیه مشترک میان ایران، عربستان سعودی و چین به صورت رسمی اعلام شد.
فینالیست‌های دوره قبلی جام حذفی اینبار تقابلی زودهنگام با یکدیگر دارند.
تیم های فوتبال جوانان ایران و اردن برای برگزاری دو مسابقه دوستانه توافق کردند.
نشریه لوپاریزین امروز ادعا کرد که نوئل لوگرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه، به دیدیه دشان پیشنهاد تمدید تا 2024 را داده و دو طرف به توافق اولیه رسیده اند.
پاکستان و ازبکستان توافقنامه‌ای را برای گسترش سرمایه گذاری و افزایش حجم تجارت دوجانبه به یک میلیارد دلار امضا کردند.
وزیر نفت ایران در دیدار با وزیر امورخارجه ژاپن بر توسعه همکاری‌ها میان دو کشور تأکید کرد.
رئیس جمهور در دیدار با همتای فرانسوی خود در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفت: لازمه حصول توافق پایدار، تضمین‌های اطمینان‌بخش و بسته شدن پرونده‌های پادمانی ایران است.
جان کربی، هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا روز یکشنبه در گفت‌وگویی با سی ان ان در رابطه با مذاکرات احیای برجام گفت: ما امروز به لطف ایران قطعا نسبت به دو هفته پیش (به توافق) نزدیک‌تر هستیم.
روزنامه لبنانی الاخبار امروز در جدیدترین شماره خود به آخرین تحولات مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی اشاره کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ