سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: حضور در ازبکستان و انجام سه بازی تدارکاتی باعث خواهد شد تا بازیکنان تجربه بالایی را به دست آورند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم‌ ملی هندبال نوجوانان ایران در مرحله یک هشتم نهایی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم صاحب سبک آلمان و تیم مدعی عربستان برود.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران تاکید کرد که بازیکنانش باید در شرایط سخت احساسات خود را کنترل کنند.
تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران در چهارمین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا موفق به شکست قزاقستان شد تا گام بلندی برای صعود نیمه‌نهایی برداشته باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران امیدوار است گوناگونی حریفان ایران در بازی‌های دوستانه به کمک ملی‌پوشان بیاید.
تیم نوجوانان ژاپن با برد مقابل استرالیا به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا رسید تا به مصاف ایران بیاید.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:وقتی یک ساعت تمرین دارید و باید دو ساعت در راه زمین به سر ببرید، ریکاوری بسیار سخت می‌شود؛ برای همین تصمیم گرفتم داخل هتل بمانیم.
کاپیتان تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت:برای تیم یمن احترام قائل هستیم و امیدواریم فردا بازی خوبی باشد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان از صعود ایران به عنوان صدرنشین بالاتر از قطر و کره‌جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
«محمدامین آن ضربه را به توپ نزد، بلکه تلنگری به من زد که بدانم پسرم چه استعداد نابی در فوتبال دارد و می‌تواند برای خودش در این عرصه کسی شود و من به عنوان پدر، باید حامی اول او باشم. خودم که هیچ وقت نخواسته بودم ورزشکار مطرحی شوم؛ حتی در دوران نوجوانی هم پدرم سعی می‌کرد من را از فوتبال بازی کردن منع کند، ولی من با دیدن استعداد پسرم تلاش کردم او را در مسیر درست راهنمایی کنم.»
دکتر امیر حسین جلالی ندوشن، روانپزشک و استادیار دانشگاه علوم پزشکی ایران معمولا خودزنی بصورت تعمدی اتفاق می افته که در جوان ها اگر همراه با اختلالات دیگر رفتاری دیده شود باید جدی گرفته شود، می افزاید: اما خود زنی در نوجوان ها هم تحت تاثیر همسالان و از آن مهم تر فشارهای ناشی از دوران بلوغ دیده می شود که معمولا گذراست و اختلال جدی روان تلقی نمی شود . ولیکن حتما باید با نوجوان در ارتباط با این رفتار و رفع ریشه های آن صحبت شود. منبع: خبرآنلاین
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان تاکید کرد که برای آنها اهمیتی ندارد در این رده سنی روس‌ها به مسابقات جهانی بازگشته‌اند و کشتی‌گیران ایرانی کار خود را انجام خواهند داد.
ورزشکاری که بودجه تهیه هتل جداگانه یا استقرار در خودروی مجهز والدینش را ندارد، در گرمای کوچه و خیابان پرسه بزند تا نوبت مسابقه‌اش برسد؟ آیا او در شرایط برابر با حریفان رقابت می‌کند و استعدادش شناسایی خواهد شد؟حتما باید ساختمان نیمه‌کاره فرو بریزد تا به فکرشان باشیم؟
فوتبال ایران می تواند در جام جهانی 2023 نماینده داشته باشد. در سال 2023 شاهد برگزاری جام جهانی نوجوانان و جوانان خواهیم بود. مسابقات جهانی زیر 20 سال و زیر 17 سال.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه باربیکیویی ساخت که توانایی پخت مرغ بریان را داشته باشد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
ادهم، دکترای ارتباطات و پژوهشگر شبکه‌های اجتماعی گفت: اعمال محدودیت و زیست با فیلتر در فضای دیجیتال برای چنین جامعه‌ای، شاید مورد پذیرش باشد ولی درباره ما چنین چیزی پذیرفته نمی‌شود و آسیب‌های بسیاری به بار خواهد آورد، چراکه بخش قابل‌توجهی از هویت‌یابی نسل زد و مسائل زیستی‌اش مرتبط با فضای آنلاین است و نمی‌توان به همین راحتی آن را نادیده گرفت یا محدود کرد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست. در جامعه ما فقر و نابرابری، بیکاری و انواع تبعیض غوغا می‌کند. جامعه انباشته از برخی مشکلات است. مرگ خانم مهسا امینی بهانه‌ای شد تا مردم به کف خیابان‌ها بریزند و خواسته‌های خود را مطرح کنند. در این میان عده و عواملی سوءاستفاده کردند و اغتشاشات را به وجود آوردند. از دو طرف عده‌ای کشته شدند که هیچ توجیهی ندارد؛ مخصوصاً کشته شدن دختران نوجوان.
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: پاکستان با استفاده از امتیاز میزبانی خودش را فینالیست لیگ ملت‌های منطقه آسیای مرکزی می‌داند و امیدواریم تیم ایران دیگر فینالیست این رقابت‌ها باشد.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است هدف اصلی برگزاری فوتبال در این رده سنی باید توسعه باشد.
فیفا از ما می‌خواهد که خانم‌ها در بخش آقایان هم قضاوت کنند. باید راهکاری پیدا کنیم تا خانم‌ها در رده‌های پایین تر فوتبال مثل نوجوانان و جوانان قضاوت کنند.
به گفته عضو کمیته تخصصی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور، بهتر است خانواده‌های ایرانی تا قبل از ۱۵ سالگی اجازه نصب اینستاگرام و داشتن صفحه اینستاگرام مستقل را به نوجوانان ندهند و از ۱۳ تا ۱۵ سالگی نیز نوجوانان با نظارت والدین از صفحه اینستاگرام والدین استفاده کنند نه اینکه صفحه‌ای مستقل داشته باشد.
مربی تیم هندبال دختران نوجوان کشورمان بعد از شکست شاگردانش برابر میزبان دیدارهای جهانی و اولین تیم اروپایی رقیب گفت: از این مرحله کارمان در مسابقات جهانی سخت‌تر شده است.
ستاره سابق تیم ملی نوجوانان ایران که از روزهای اوج خودش فاصله گرفته، درباره شرایط خود صحبت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ