با توجه به بازی‌های باقی‌مانده، کار سپاهان، روی کاغذ، در مقایسه با پرسپولیس و استقلال به‌مراتب راحت‌تر است؛ ولی درست مثل شرایط دو تیم تهرانی در هفته قبل، آن‌ها نه‌تنها باید همه بازی‌ها را ببرند بلکه باید این بار منتظر بمانند که پرسپولیس هم امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس از درجه سختی بازی‌های پیش‌رو، در رده متوسط قرار می‌گیرد و استقلال سخت‌ترین بازی‌ها را پیش‌رو خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا زنوزی احتمالا متفاوت‌ترین نسخه خود را در آنتن زنده تلویزیونی ارائه کرد.
دو تیم تراکتور و سپاهان با جذب بازیکنان گرانقیمت انتظار هوادارانشان برای قهرمانی در لیگ بیست و سوم را بالا برده‌اند. پرسپولیس نقل و انتقالات خاصی نداشت و استقلال هم در آشفتگی کامل است!
بعد از اظهارنظر جنجالی درباره پرسپولیس، مهاجم تیم فوتبال سپاهان راهی جز لژیونر شدن برای خروج از تیم اصفهانی ندارد.
پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.
رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در شرایطی امروز به پایان می‌رسد که به غیر از کورس برای قهرمانی، تلاش برای رسیدن به دریافت جوایز انفرادی هم ادامه دارد. اینکه چه کسی آقای گل لیگ برتر می‌شود و کفش طلا را می‌برد یا اینکه دستکش طلایی قرار است به کدام دروازه‌بان برسد، از آن دست مواردی است که باید تا انتهای رقابت‌های امروز منتظرش ماند
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات سرمربی سپاهان گفت: این بنده خدا حقوق بگیر است و هر چه بگویند انجام می دهد!
لیگ بیست‌ودوم به حساس‌ترین پیچ‌های خود رسیده و حالا فقط 2هفته تا پایان این دوره از رقابت‌ها باقی مانده است.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان در پایان دیدار تیمش برابر نفت مسجدسلیمان با وجود پیروزی به شدت از اتفاقات و حواشی لیگ برتر ناراحت و عصبی بود.
کدام تیم شانس بیشتری برای قهرمانی دارد و هر یک از سه مدعی از چه میزان شانس برای کسب جام برخوردارند؟
دروازه‌بان ملی‌پوش تیم پرسپولیس پس از صحبت‌هایی که بعد از باخت به سپاهان در رختکن انجام داد احتمالا به کمیته انضباطی این باشگاه احضار خواهد شد.
باشگاه سپاهان از قضاوت گروه داوری بازی این تیم برابر پرسپولیس و رفتار تماشاگران میزبان به فدراسیون فوتبال شکایت کرد.
بازیکن تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال ما می افتد هر چه زودتر باید سیستم VAR به فوتبال کشور ما وارد شود.
تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر هوادار به صدر جدول لیگ برتر بازگشت تا دیدار هفته آینده این تیم با پرسپولیس حساستر از قبل بشود.
سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس پیروزی این تیم مقابل سپاهان اصفهان در جام حذفی و صعود به مرحله بعدی این رقابتها را نتیجه آنالیز و هوشمندی کادر فنی در شناخت حریف دانست.
در شرایطی که دروازه بان تیم فوتبال سپاهان اشتباهات تیم خودشان را دلیل شکست برابر پرسپولیس عنوان کرد، سرخپوشان تهرانی خوب بودن تیمشان را دلیل رسیدن به این برد ارزشمند عنوان کردند.
سپاهان و پرسپولیس؛ یک مدعی از جام پر!
تقابل دو تیم سپاهان و پرسپولیس در یک هشتم جام حذفی و در نقش جهان تمام فاکتورهای لازم را برای اینکه یکی از هیجان‌انگیزترین تقابل‌های دو تیم لقب گیرد را در حال حاضر دارد.
تیمی که حدود هفت سال از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ برتر فوتبال ایران گذشته، در پایان هفته بیستم با عبور از استقلال و پرسپولیس همیشه مدعی، شانس اول قهرمانی در لیگ بیستم و دوم است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مسئله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزئی جدانشدنی از این تیم بوده است.
سرمربی پرسپولیس در شرایطی به برخی موانع و مشکلات علیه تیمش اشاره دارد که این مساله تازگی ندارد و در دوران قهرمانی نیز جزیی جدانشدنی از این تیم بوده است.
باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی طی چند وقت اخیر اعتراض تندی نسبت به موضوع برگزاری دیدار تدارکاتی سپاهان با حریف روسی داشته‌اند.
سروش رفیعی، مهدی ترابی و سعید صادقی سه بازیکن اصلی یحیی در بخش تهاجمی خط میانی هستند که در هر ۱۰ بازی ابتدای فصل در ترکیب اصلی قرار گرفته‌اند (فقط رفیعی در بازی با سپاهان نیمکت‌نشین شد)، اما غیر از یک نمایش درخشان از صادقی مقابل تیم هوادار و یک پاس گل تعیین‌کننده از مهدی ترابی در اراک، از این سه بازیکن چه نکته شاخص یا نمایش فوق‌العاده‌ای دیده‌ایم که بشود روی آن‌ها انگشت گذاشت؟
سپاهان و پرسپولیس در دیداری کم‌موقعیت و نه چندان جذاب به تساوی بدون گل رضایت دادند.
یکی از تقابل‌های ویژه جدال پرسپولیس و سپاهان قطعا نمایش دو مدافع راست مدعی دو تیم خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ