فارس بزرگترین شرکت بورس تهران است. پس از فارس، فولاد بیشترین ارزش بازاری را دارد و فملی در رتبه سوم قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مورایس آخرین تفکرات خود را برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌دهد.
اسطوره بوکس جهان برای هدایت فرانسیس نگانو در مهم‌ترین مسابقه سال در ریاض اعلام آمادگی کرد.
سرمربی تیم ملی کومیته مردان کشورمان تأکید کرد، تیم تحت هدایتش به دو هدف خود در مسابقات قهرمانی آسیا دست پیدا کرده است.
متاسفانه ما در بخش سیاست گذاری‌های پولی نیز، مشکلاتی جدی داریم. در این حوزه برای تامین کسری بودجه سیاست‌های درستی را اتحاذ نکرده ایم. ما از بدترین محل‌ها یعنی چاپ پول و استقراض از بانک مرکزی استفاده کرده ایم که هر دو تورم زا است و باعث رشد نقدینگی و افزایش پایه پولی بدون ایجاد ارزش افزوده شده است. نکته دیگر این که متاسفانه، دولت بزرگ‌ترین مصرف کننده است که نتوانسته کنترل درستی داشته باشد. در نهایت تمام این سیستم سیاست گذاری‌های اقتصادی و پولی، همزمان در یک چرخه رو به نزول قرار گرفته است. این بدترین اتفاقی است که می‌تواند برای یک دولت رخ دهد.
سهام باشگاه دورتموند از سه‌شنبه آینده در بورس فرانکفورت عرضه خواهد شد.
نتایج نشان می‌دهد که ساروپود‌ها در اوایل تکاملشان به اندازه‌های استثنایی خود رسیده‌اند و با تکامل هر خانواده ساروپود جدید، یک یا چند دودمان به طور مستقل به وضعیت عالی دست یافته‌اند.
نتخاب ابراهیم بازیان که بررسی سوابق‌اش نشان می‌دهد وی در سال ۱۳۸۹ شهردار ارومیه بوده، در پی عملکرد ضعیفش با هشت رای موافق و یک رای مخالف از سوی شورای شهر ارومیه برکنار شد. اما حالا سکان مدیریت یکی از بزرگ‌ترین نهاد‌های اقتصادی به او سپرده شده است. این شرایط برای سهامدار، وضعیت ناامنی را برای دادوستد سهام آن ایجاد می‌کند.
مایکروسافت به تازگی قماربزرگی روی انرژی همجوشی هسته‌ای انجام داده است و در این قمار نام سام آلتمن، مدیر عامل OpenAI (شرکت پژوهشی غیرانتفاعی هوش مصنوعی)، دیده می‌شود.
بازار سهام در سال ۱۴۰۱ با عرضه اولیه سهام ۱۹ شرکت به کار خود پایان داد. ارزش بازاری سهام فغدیر در انتهای سال به ۲۹ هزار و ۸۲۰ میلیارد تومان رسید که می‌توان این عرضه را بزرگترین عرضه اولیه فرابورس در سال ۱۴۰۱ و دومین عرضه اولیه بزرگ سهامی سال دانست.
روز سه‌شنبه مورخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ تعداد یک میلیارد و ۲۹۵ میلیون سهم معادل ۷ درصد از شرکت "بین‌المللی توسعه صنایع و معادن غدیر" عرضه اولیه خواهد شد. جزییات و میزان نقدینگی موررد نیاز این عرضه اولیه را در این مطلب می خوانیم.
ارزش سهام اینتل با ۴/ ۶ درصد کاهش بسته شد در حالی که ارزش سهام رقیبانش شامل AMD با ۳/ ۰ درصد افزایش و انویدیا با ۸/ ۲ درصد افزایش بسته شد. ارزش سهام شرکت KLA که تامین‌کننده اینتل است، پس از این پیش‌بینی کم فروغ، با ۹/ ۶درصد کاهش بسته شد.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اهواز- مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر خوزستان گفت: سهام این شرکت به‌عنوان بزرگ‌ترین عرضه تاریخ بورس به‌زودی عرضه می‌شود.
بزرگ‌ترین تورنمنت فوتبالی دنیا مطابق با همه دوره‌های گذشته شگفتی‌های زیادی در خود داشت که قهرمانان شش دوره جام جهانی هم اسیر آن شدند.
بزرگترین معامله تاریخ بورس با عرضه۱۲ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق کارگزاری بانک ملی ایران ثبت شد.
صنعت خودرویی که یکی از بزرگترین صنایع بازار است و در این مطلب سعی شده به تشریح گزارش عملکرد نماد‌های خودرویی و قطعات خودرو در ۶ ماهه ابتدایی ۱۴۰۱ بپردازیم.
مجتبی سلطانی تحلیلگر بازار سرمایه در تشریح عوامل موثر بر ریزش بازار سهام و پیش ‎بینی روند آتی بازار، اظهار کرد: بازار سرمایه بر اساس سابقه تاریخی خود به طور معمول در مهر ماه شرایط معقولی نداشته و با بررسی بازار سال‌های اخیر خواهیم دریافت که بیشتر شرکت‌ها پس از اتمام مجمع سالانه و تقسیم سود نقدی، روند خوبی را پیش نمی‌گیرند، از این‌رو نمی‌توان طی این بازه زمانی و در کوتاه مدت انتظار بازدهی ویژه‌ای را داشت.
روسیه با سهم ۱۵.۵ درصدی بزرگترین شریک تجاری ترکیه از نظر واردات است و از تامین کنندگان اصلی انرژی مورد نیاز ترکیه می‌باشد. در نتیجه، هرگونه رویکردی که روسیه در قبال قبوض انرژی ترکیه اتخاذ کند برای آنکارا مهم است، زیرا دولت ترکیه در تلاش است تا لیر را تقویت کرده و افزایش قیمت ارز خارجی را مهار کند.
مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادهای در دستور کار، طیف گسترده‌ای از داروها به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی ضمن تشریح آخرین وضعیت شناسایی جاماندگان سهام عدالت، گفت: بزرگترین مانع در واگذاری سهام دولت در سایپا و ایران خودرو وثیقه بودن این سهام است.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!
گری نویل به خریدار آمریکایی بخشی از سهام منچستریونایتد هشدار داد و گفت پول آمریکایی بزرگترین خطری است که فوتبال انگلیس را تهدید می‌کند.
بورس امروز ۲۸ دی ۱۴۰۰ هم قرمزپوش بود و شاخص کل کانال ۱.۳ میلیون واحدی را از دست داد تا چشم و امید سهامداران به واکنش فردای شاخص به محدوده حمایتی باشد. در گفتگو با عرفان هودی کارشناس بازار سرمایه به بررسی بورس فردا پرداخته ایم.
من در اثنای عملیات خرمشهر به عواملی برخوردم که تا حدودی در آزادسازی آن شهر سهیم بودند. این عوامل و عناصر در هر نبردی پایه و اصول هستند. نیرو‌های اسلامی با به‌کارگیری آن عوامل توانستند دنیا را غافلگیر کنند و معادله جنگ را به نفع خود تغییر دهند، زیرا نبرد خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین نبرد‌ها در تاریخ معاصر است؛ این عملیات پشت صدام را شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ