قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نواک جوکوویچ یکی از بهترین بازی‌های اخیرش را در دیدار نهایی سینسیناتی برابر کارلوس آلکاراس انجام داد و فاتح این رقابت‌ها شد.
کمیته ملی المپیک در بیانیه ای مفصل پاسخ اظهارات انتقادی رییس فدراسیون گلف در خصوص چرایی عدم اعزام این رشته به بازی های آسیایی را داد.
رئیس جدید ورزش بعد از تحویل پست وزارت از حمید سجادی رودرروی خبرنگاران قرار گرفت.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
انتقادی که ورزشکاران همواره به عدم دریافت به موقع پاداش مدال‌آوری خود دارند در آستانه بازی‌های آسیایی وبه خاطر طلب دو ساله آنها می‌تواند دوباره موجی از اعتراض و بی‌انگیزگی را ایجاد کند.
اردبیل- دادستان انتظامی امور مالیاتی کشور گفت: اجرای قانون پایانه های فروشگاهی باز هم به تأخیر افتاد و ضروری است با رفع موانع اجرای کامل این قانون را شاهد باشیم.
روزی که بازی‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی قرعه‌کشی شد و پرسپولیسی‌ها فهمیدند که باید با هوادار مصاف دهند، از این قرعه بشدت استقبال کردند، چرا که فرصت انتقام برای آنها فراهم شده بود.
جاسوس های دو جانبه!/ شلیک های خونین در انتقام از پدر و پسر همسایه/ پاندای شعبده باز در قفس پلیس!/ قتل؛ پایان درگیری ۲ مرد همسایه/ جاساز ۳۸ کیلو شیشه در وانت عبوری/ شیطان در جلد میهمان خانه مردی با دخترش/ محموله بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه روستایی/ جنایت خونین با دیدن فیلم سیاه زن تهرانی
ورزش ایران سالی پر از رویدادهای مهم و کلیدی را در پیش رو دارد؛ از بازی های آسیایی هانگژو تا رقابت برای کسب سهمیه المپیک.
حسن یزدانی کاپیتان تیم ملی و دارنده ۸ مدال رنگارنگ جهان و المپیک علیرغم آنکه جزو نفرات اعزامی به قزاقستان نیست، اما با جدیت تمرینات خود را دنبال می‌کند تا در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ ضمن انتقام از دیوید تیلور آمریکایی سهمیه بازی‌های المپیک را از آن خود کند.
رئال مادرید با برتری دو بر صفر مقابل اوساسونا به استقبال بازی های سخت پیش رو رفت.
در یکی از بازی های باقی مانده هفته نوزدهم لیگ برتر امروز هوادار در استادیوم پاس میزبان تراکتور خواهد بود.
تقابل پرسپولیس و سپاهان یکی از مهمترین بازیهای فوتبال ایران در آخرین روزهای سال جاری خورشیدی است.
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال شاهد نبرد های انتقامی خواهد بود البته به جز یک بازی که در آن هراز آمل به دنبال تکرار پیروزی دور رفت است.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
سپاهان در اولین بازی فصل استقلال را در ورزشگاه آزادی مغلوب کرده بود و حالا آبی‌ها برای گرفتن انتقام یکی از اصلی‌ترین بازیکن های کلیدی خود را در اختیار ندارند.
قضاوت یکی از بازی های مهم مرحله گروهی جام جهانی به علیرضا فغانی محول شده است.
سردار جهانبخش با بیان اینکه دشمنان با کلید واژه آزادی به دنبال ترویج بی بند و باری در جامعه هستند، افزود: دختران و پسران ایرانی آزادگی را در اصالت خود دارند و این با آزادی حیوانی مدنظر غربی‌ها از زمین تا آسمان تفاوت دارد؛ باور کنید حتی دختران کم حجاب ایرانی نیز عشق دینی دارند و این تسخیر شدنی نیست.
نیکو کوواچ، سرمربی کروات ولفسبورگ، از انگیزه های فردی فراوانی برای بازی امروز برابر بایرن مونیخ برخوردار است.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
گل گهر و تراکتور امشب برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی های هفته اول لیگ بیست و دوم هستند.
ندا شهسواری در رقابت‌های تنیس روی میز پنجمین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی با شکست حریفی از کشور میزبان به فینال راه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ