سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
مدیر تیم های ملی شطرنج تاکید دارد که عملکرد شطرنجبازان در جام جهانی باکوف انتظار مدال آوری آنها در بازی های آسیایی را بیشتر کرده است.
سپاهان سال‌هاست که در انتظار قهرمانی ششم به سر می‌برد، اما آنها امسال بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال کسب این افتخار هستند.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، برای اولین بار بعد از پایان فصل گذشته در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
مربی بدنساز تیم ملی تکواندو تأکید کرد نتایج رقابت‌های گرندپری رم که به فاصله کوتاهی از مسابقات جهانی برگزار شد، نشان داد که ملی‌پوشان از لحاظ بدنی مشکلی نداشتند.
با افزایش استفاده از پیامرسانهای بومی انتظار از کارکرد و کیفی شدن آنها نیز بیشتر شده است و بعضا کاربران، آنها را با پلتفرم های خارجی مقایسه می کنند و انتظار دارند شاهد سرویس های بهتری باشند.
یک روزنامه حامی حزب «عدالت و توسعه» با انتشار آمار «معناداری» نگاهی به پراکندگی آرای طرفداران دو حزب شاخص ترکیه و میزان سبد رای آن‌ها در استان‌های مختلف در جریان انتخابات اخیر پرداخته است.
وقتی شرایطی ایجاد کرده‌ایم که فرد بعد از سال‌ها تحصیل و گرفتن مدرک دکتری در کشور بیکار می‌ماند، چه انتظاری جز مهاجرت می‌توان داشت. امروز بیشتر فارغ‌التحصیلان مشتاق رفتن هستند، زیرا فضا برایشان نیست و کسی به آن‌ها فکر نمی‌کند؛ بنابراین نمی‌توان گفت که نیروی انسانی در ایران فاقد مهارت است.
عضو هیئت مدیره پرسپولیس می‌گوید انتظار رفتار و برخوردی حرفه‌ای‌تر از سوی ریکاردو ساپینتو را داشته است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، بعد از شکست مقابل اودینزه تاکید کرد عملکرد شاگردانش او را ناامید کرده است.
سرخیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به تمجید از تیمش با وجود حذف از لیگ قهرمانان اروپا پرداخت.
در مقابل، «تئاتر شهر» دیگر انگار پیدا نیست و بیشتر به ساختمان بزرگِ تعاونی تامین تولیدکنندگان چلوکباب و چلوخورشِ تهران می‌ماند. هیچ دور از انتظار نیست که چند سال بعد، جوانان نسل آینده جای ملاقات درون یا بیرون مکانی به نام «تئاتر شهر»، برای یکدیگر آدرس بفرستند، «قرار ما آنجا که پر است از جگرکی و پفکی!»
انتظار می‌رود کشور‌هایی در آفریقا و آسیا که درآمد آن‌ها متوسط یا کم است شاهد بیشترین رشد آمار چاقی باشند.
قیمت نفت در معاملات روز جمعه که بازار منتظر سیگنالهای بیشتری از احیای تقاضای چین برای سوخت به منظور جبران افت اقتصادهای بزرگ دیگر بود، تغییر چندانی نداشت و در مسیر دومین کاهش هفتگی متوالی قرار گرفت.
در بیشتر نقاط دنیا زنان حتی برای پیر شدن هم قضاوت می‌شوند. برای زنان هر نوع نشانه فیزیکی و ظاهری که حکایت از روندِ نرمالِ بالا رفتنِ سن داشته باشد، نوعی نقص محسوب می‌شود و از شما انتظار دارند دلیل خوبی برای پنهان نکردنِ آن داشته باشید.
جایشانکار گفت: «از فوریه، اروپا شش برابر بیشتر از هند انرژی فسیلی از روسیه وارد کرده است؛ بنابراین اگر جامعه‌ای با سرانه ۶۰هزار دلار احساس کند که باید از خود مراقبت کند (و من این را به عنوان امری مشروع می‌پذیرم)، آن‌ها نباید انتظار داشته باشند که جامعه‌ای با سرانه ۲هزار دلار ضربه بخورد.»
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
با وجود کم اهمیت انگاری اولیه مدیران ارشد خبرگزاری فارس نسبت به اقدام هکری علیه آن‌ها، انتشار بولتن‌های البته برخی معتقدند بیشتر جزوات هستند- منتسب به این خبرگزاری و مانور شبکه‌های فارسی‌زبان خارج از مرز‌های ایران، بر روی آن‌ها، موجب جدی‌تر شدن هر چه بیشتر داستان شد
جان لوییجی بوفون، دروازه بان سابق تیم ملی ایتالیا، مدعی شد قطر در اولین بازی جام جهانی عملکرد خوبی نداشته است.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر اصلاح و تعویض شبکه آبرسانی شهرهای شوش و کرخه برای ارتقای کیفیت آب شرب در دستور کار آبفای خوزستان باشد.
شرکت‌های بورسی و فرابورسی این روزها مشغول انتشار گزارش‌های ‌دوره‌ای خود هستند. بیشتر این گزارش‌ها با توجه به مبدا همسان سال مالی شرکت‌ها، فعالیت مالی ۶ ماهه آنها را دربرمی‌گیرد که در اینجا به به برخی از آنها اشاره می‌شود.
نیروی دریایی ایالات متحده رسماً تایید کرد که فیلم‌های بیشتری از بشقاب پرنده‌ها در اختیار دارد، اما به دلایل مربوط به امنیت ملی از انتشار آن‌ها خودداری می‌کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار می‌رود دولتمردان توجه بیشتری به رفع دغدغه‌های معیشتی مردم و بهبود وضعیت اقتصاد کشور داشته باشند.
دنی آلوس، مدافع برزیلی، می‌گوید انتظار نداشته است که بارسا قراردادش را با او تمدید کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ