ششمین دوره ممیزی عملکرد ایمنی، بهداشت، محیط زیست و انرژی(HSEE) واحدهای تابعه ایمیدرو در شرکت توسعه فرآوری صنایع و معادن ماهان سیرجان بهره‌بردار معدن 5 گل‌گهر طی دو روز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجری فاز ۱۴ پارس جنوبی با اشاره به اینکه واحد ۱۰۸ پالایشگاه فاز ۱۴ پارس جنوبی تا زمستان امسال وارد مدار بهره‌برداری خواهد شد، گفت: در این واحد، فرآیند استحصال گوگرد انجام می‌شود.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
وزیر دفاع لهستان در بحبوحه تنش این کشور با روسیه و بلاروس، از تشکیل واحد نظامی جدید در شمال شرق لهستان خبر داد.
سمنان- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان، از پلمب چهار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین حجاب در سمنان خبر داد.
یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از احیای یک واحد تولیدی راکد با حمایت های قضایی در میامی خبر داد و گفت: ۳۴ اشتغال با راه اندازی این واحد، ایجاد شده است.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
رئیس سازمان صنعت و معدن استان تهران از وجود ۷۸۰ واحد صنعتی راکد در تهران خبر داد و گفت: تا پایان سال ۲۲۰ واحد راکد را احیا می‌کنیم.
مشهد ـ نخستین واحد تولید کود سولفات پتاسیم در شرق کشور یا حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد به بهره برداری رسید.
کرمان- همزمان با سفر رئیس‌جمهور و وزیر نیرو به استان کرمان واحد گازی نیروگاه سیکل‌ترکیبی فولاد بوتیا به ظرفیت ۳۱۲ مگاوات افتتاح شد.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
رباط کریم- مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در نصیرشهر در هفته دولت افتتاح می شود.
معاون وزیرراه و شهرسازی گفت: بر اساس آمار سال ۹۵، در شهرستان شهریار؛ شهر قدس، ملارد و صفا دشت به ترتیب در حدود ۱۲ هزار، ۱۳ هزار، ۶ هزار و ۷۲۵ و ۵۳۰ واحد بنای ناپایدار شناسایی شده است
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: ۱۱ هزار و ۴۰۰ واحد مسکن در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان به مردم تحویل داده شد که این امر حاکی از اهتمام لازم برای ساخت و اتمام طرح های مسکن است.
اهواز- سرپرست معاونت اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به بازگشت بیش از ۱۶۰ واحد تولیدی در استان به چرخه تولید گفت: ۵۲۴ واحد تولیدی در استان در برنامه احیا قرار دارند.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از بهره‌برداری ۱۹۹ واحد مسکونی از مجموعه پروژه‌های در دست اقدام بافت‌های فرسوده استان اصفهان خبر داد.
تبریز- مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: سه واحد مسکونی در زلزله شب گذشته سراب و میانه ۱۰۰ درصد تخریب و برخی واحدها نیز از ۳۰ تا ۵۰ درصد دچار خسارت شدند.
اندیمشک- واحد گازی ۳۰۷ مگاواتی نیروگاه سیکل‌ترکیبی دوکوهه اندیمشک، هم‌زمان با سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از وارد مدار شدن واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از بومی‌سازی و مونتاژ پره‌های ثابت اف‌دی‌فن برای اولین بار و اتصال به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.
آیفون های اپل به زودی در یک واحد واقع در ایالت کارناتاکا در جنوب هند تولید خواهند شد. در همین راستا یک زمین ۳۰۰ جریبی برای احداث کارخانه در نظر گرفته شده است.
نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ