پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موافقت‌نامه همکاری میان سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران و وزارت صمت در زمینه ارزیابی و صدور گواهینامه عمق ساخت محصولات ۲۰ هزار واحد و شرکت تولیدی فناور و دانش بنیان امضا شد.
پردیس- معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای دولت جدید تاکنون ۳۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید تحویل شده و ۲۰ هزار واحد دیگر تا پایان سال به مردم تحویل خواهد شد.
مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از تکمیل و تحویل ۳۰ هزار واحد باقیمانده مسکن مهر که ۲۰ هزار واحد آن در پردیس و ۱۰ هزار واحد آن در سایر شهرهای جدید قرار دارد در دولت سیزدهم خبر داد.
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران  گفت: برنامه‌ریزی‌های شده تا هم‌زمان با دهه فجر ۲۰ هزار واحد مسکونی دیگر نیز به بهره‌برداری برسد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
مدیرعامل شرکت نفت فلات قاره ایران از افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای تولید نفت‌خام این شرکت در سکوی سروش خبر داد و گفت:۷ چاه تولیدی میدان سروش وارد مدار شد.
در معاملات امروز شنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحد نسبت به روز کاری گذشته صعود کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحد بالا آمد. فردا بازار باز هم صعودی خواهد بود؟
معاون بنیاد مسکن از برنامه بنیاد برای تکمیل و احداث ۲۰ هزار واحد اقشار کم‌درآمد در سال جاری خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری از راه‌اندازی طرح افزایش ۲۰ هزار بشکه‌ای ظرفیت واحد فرآورش نفت میدان رامشیر و رسیدن آن به رقم ۷۵ هزار بشکه در روز خبر داد.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای ساخت ۱۰۰ هزار واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تامین شده، گفت: ۲۳هزار واحد در این طرح سال جاری وارد مرحله نازک کاری می‌شود.
امروز یکشنبه ششم فروردین ماه در معاملات بورس تهران شاخص کل با صعود ۲۰ هزار و ۴۹۲ واحدی نسبت به روز کاری گدشته، تا سطح ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۷۷۴ واحد بالا آمد. اما با توجه به حجم بالای عرضه‌ها در معاملات امروز آیا فردا بازار صعودی می‌شود یا نزولی؟
برآوردها نشان می دهد که از جمعیت بیش از ۱۱ میلیون نفری واجد شرایط برای ثبت نام در قرعه کشی خودرو، تقریبا همه واجدین برای خرید تنها ۲۰ هزار دستگاه خودرو وارد این بخت آزمایی شده اند.
جایشانکار گفت: «از فوریه، اروپا شش برابر بیشتر از هند انرژی فسیلی از روسیه وارد کرده است؛ بنابراین اگر جامعه‌ای با سرانه ۶۰هزار دلار احساس کند که باید از خود مراقبت کند (و من این را به عنوان امری مشروع می‌پذیرم)، آن‌ها نباید انتظار داشته باشند که جامعه‌ای با سرانه ۲هزار دلار ضربه بخورد.»
در جریان معاملات دیروز بازار سرمایه، شاخص بورس تهران برای دومین روز متوالی رشد کرد و ۲۰ هزار واحد بالا آمد. این روند صعودی بورس تا آخر هفته ادامه دار است؟
شاخص کل در پایان معاملات امروز با رشد ۲۰ هزار واحدی توانست مقاومت ها را از میان بردارد.
اغتشاشات چهارشنبه ایذه باعث افزایش هیجان فروش در بازار امروز شد.
رئیس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری ۲۰ هزار واحد مسکونی احداث و به مددجویان تحت پوشش این نهاد تحویل داده خواهد شد.
شهردار تهران گفت: سازمان نوسازی ساخت ۲۰ هزار واحد دیگر را از ۲ ماه دیگر آغاز خواهد کرد.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار باکیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
قالیباف گفت: تا این لحظه هیچ درخواستی برای واردات خودرو از هند و برزیل در وزارتخانه وصول نشده است.  واردکنندگان تاکنون با برند‌های خوب اروپایی و کره‌ای در رده خودرو‌های اقتصادی بین ۱۰ تا ۲۰ هزار دلار مذاکره کرده‌اند که خودرو‌های بسیار با کیفیت است که می‌توانند استاندارد‌های ۸۵گانه ما را پاس کنند.
می‌گویند بازار نیاز به‌۵۰۰ هزار اتومبیل دارد تا قیمت‌ها متعادل شود. اولا معلوم نیست این برآورد بر چه پایه‌ای است؟ ثانیا مگر امکان واردات ۵۰۰ هزار خودرو وجود دارد. ثالثا می‌گویند می‌خواهیم ۵۰ هزار دستگاه خودرو وارد کنیم. آیا اگر بر فرض این خودروها با قیمت متوسط ۱۰، ۲۰ هزار دلار وارد شود و به قیمت ارز نیمایی بدون گمرک و سود بازرگانی به قیمت ۵۰۰ میلیون تومان وارد بازار شود، قیمت‌ها می‌شکند؟ یقین بدانید مشغول فراهم‌کردن یک رانت ۵۰ هزار میلیارد تومانی در بازار خودرو خواهیم بود.
عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: ما بر اساس محاسبه در طول سال‌های آینده در دوره میان‌مدت به ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای نیاز داریم. برای اینکه بتوانیم این ۲۰ هزار مگاوات را داشته باشیم و نیاز‌های حال و آینده‌مان را تامین کنیم باید وارد چرخه‌ای شویم که منجر به تولید میله‌های سوخت شود.
سخنگوی اتاق اصناف با بیان اینکه باید کمک کنیم مجوز آموزش به اتحادیه‌های صنفی داده شود، گفت: حمایت‌های جانبی از حوزه کارآفرینی باید صورت بگیرد و ارائه تسهیلات با بهره کم نیز در اولویت باشد.
وزیر امور خارجه آلمان مدعی شد: ایران هیچ توجیهی برای بسیاری از فعالیت‌های هسته‌ای‌اش ندارد. به طور مثال، هیچ کشور غیرهسته‌ای نیازی ندارد که تا سطح ۶۰ درصد غنی‌سازی اورانیوم انجام دهد. اظهارات اخیر تهران عمیقا نگران‌کننده هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ