سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تالش- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به خاطر برخی مسائل از رونق بیفتد.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور با تاکید بر اجرای به موقع قوانین مصوب مربوط به اشتغال از سوی دستگاه‌های مرتبط، آسیب‌شناسی وزارتخانه‌های کم‌کار در ایجاد اشتغال را خواستار شد.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
صادقی معتقد است اگر هر زبان دیگری هم در این سیستم گذاشته بشود و با همین سیستم آموزش داده بشود به یک واحد درسی پوچ خواهیم رسید: «شاید می‌توانستیم این فضا و این دروس را به موسیقی و هنر اختصاص بدهیم هر چند من معتقدم تکثر هیچ مشکلی ندارد به‌شرطی که بعدا تبدیل به اجبار نشود.»
به نظر می‌رسد هیچ تیمی به اندازه پرسپولیس از قوانین جدید نقل و انتقالات متضرر نشده است.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در خواست پتروشیمی ها درباره اصلاح نرخ خوراک را از طریق ریاست مجلس پیگیری می کنیم؛ هیچ واحد صنعتی نباید تعطیل شود.
در حالی که هنوز هیچ یک از بازیکنان کلیدی فصل گذشته گل‌گهر از این تیم جدا نشده‌اند، مدیران این باشگاه سیرجانی فعالیت خود را در بازار آغاز کرده اند.
ما دیگر در دنیای تک‌قطبی یا دوقطبی یا چندقطبی زندگی نمی‌کنیم. چرا؟ زیرا ما دیگر ابرقدرت‌های چندبعدی نداریم؛ مانند کشور‌هایی که در هر حوزه‌ای قدرت جهانی را اعمال می‌کنند. ایالات متحده و چین امروز ابرقدرت نیستند؛ حداقل نه به روشی که ما همیشه از این اصطلاح استفاده می‌کنیم و هیچ ابرقدرتی به‌معنای نظم جهانی واحد نیست.
قراگوزلو گفت:کولرهای گازی غیر استاندارد ازمبادی غیررسمی تهیه می‌شوندو هیچ نظارتی برراندمان آنها وجود ندارد،علاوه بر افزایش نجومی بهای برق مصرفی مشترکان فشار مضاعفی را به صنعت برق وارد میکند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق اصفهان گفت: آتش‌سوزی برج خنک‌کن واحد شماره ۴ نیروگاه اصفهان با تلاش تیم‌های عملیاتی مهار شده و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی نداشته است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: خوشبختانه مسافران تخلیه شده بودند و هیچ مورد مصدومیت برای مسافران ایجاد نشده بود. آتش سریعا خاموش و اتوبوس توسط عوامل شرکت واحد به محل امنی منتقل شد.
یک مقام ارشد آمریکایی مدعی شد که توقف رئیس جمهور تایوان در خاک کشورش در مسیر گذر به آمریکای لاتین، با اصل چین واحد هیچ گونه تعارضی ندارد و مواضع چین در مخالفت با این سفر را اغراق آمیز دانست.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۶ درصد از ساختمان‌های این سازمان ملکی است، گفت: تلاش می‌کنیم تا پایان امسال هیچ واحد ثبتی در ساختمان استیجاری مستقر نباشد.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص قطع همکاری دانشگاه‌ها با برخی اساتید گفت: برخی دانشگاه‌ها عذر برخی از اساتید حق‌التدریس که ظرفیتی برای آن‌ها در دانشگاه وجود نداشته را خواسته‌اند و یا ممکن است به دلیل اینکه واحد موظفی برای اعضای هیئت‌علمی یک دانشگاه وجود داشته باشد، دانشگاه با اساتید حق‌التدریس قطع همکاری کرده باشد.
فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی اعلام کرد: اجازه نمی‌دهیم هیچ خدشه‌ای به عظمت و اقتدار ایران اسلامی وارد شود
مشهد _ استاندار خراسان رضوی نخستین راهبرد اقتصادی استان را ممانعت از تعطیلی واحدهای تولیدی ذکر کرد و گفت: افزون بر این هیچ واحد تولیدی نباید راکد بماند.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت هیچ مانعی برای واردات خودرو ندارد، اما طبق قانون اگر کسی خودرو وارد می‌کند، باید انتقال فناوری هم انجام دهد.
مدیر تیم‌های ملی وزنه‌برداری گفت: فکر نمی‌کردم که وقتی به فدراسیون برمی‌گردم به دو سه دهه قبل برگردم! انگار به سال 1995 میلادی برگشته‌ام.
معاون دفتر درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی گفت: هیچ‌گونه فشاری از سوی سازمان امور مالیاتی بر شرکت‌ها وارد نشده است
سخنگوی صنعت برق گفت: ۹۲ درصد واحدهای صنعتی کشور محدودیتی از لحاظ مصرف برق نداشته و از ۶۳۰ هزار واحد صنعتی در کشور ۵۸۰ هزار واحد مشمول هیچ محدودیتی برای تامین برق نشدند.
دستگیری سارقان ۱۰ میلیاردی طلای منازل
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ