نعمت احمدی، حقوقدان و وکیل دادگستری گفت: در قانون مجازات اسلامی چنین مقرره‌ای نداریم که اگر تخلفی از این دست در مکانی انجام شد آن واحد صنفی را تعطیل کنیم. در واقع حتی اگر فردی بدهکار شد نمی‌توانیم ابزار متعلق به شغل او را توقیف کنیم، زیرا این موضوع تحت عنوان «مستثنیات دین» شناخته می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان سمنان، از پلمب چهار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت قوانین حجاب در سمنان خبر داد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی با اشاره به پلمب رستورانی به دلیل تبلیغ متصدی آن به انجام رفتارهای هنجارشکنانه گفت: متصدی این واحد صنفی به مرجع قضائی تحویل داده شد.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل از پلمب ۱۲ واحد صنفی در اجرای طرح عفاف و حجاب خبر داد و گفت: در راستای پاسخ به دغدغه و مطالبات مردمی و برخورد با کشف حجاب و بدپوششی این واحد صنفی در یکی از پاساژهای شهرستان پلمب شد.
این واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مقررات و ضوابط انتظامی عمومی (کشف حجاب و پخش فیلم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی) توسط پلیس نظارت بر اماکن عمومی با دستور قضائی پلمب و افراد متخلف به مرجع قضائی معرفی شدند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی سمنان از حریق در یک واحد صنفی خودرو در شهرک غرب سمنان خبر داد.
بندرعباس - معاون نظارت و برنامه‌ریزی سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: از اسفند ۱۴۰۱ تا ابتدای اردیبهشت، سه هزار و ۷۷۶ واحد صنفی متخلف در کشور پلمب شد.
فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: تعداد پنج هزار پیامک تذکر به رانندگان خودروها که موضوع عفاف و حجاب را رعایت نمی‌کردند، ارسال شده است.
جانشین فرمانده انتظامی ویژه کیش افزود: طرح عفاف و حجاب با مشارکت نهاد‌ها و دستگاه‌های مسئول به ویژه حمایت سازمان منطقه آزاد، نهاد امامت جمعه، قوه قضائیه، صداوسیما و جوامع صنفی از ۲۶ فروردین آغاز شده است.
فومن- فرمانده انتظامی فومن از پلمب ۵ واحد صنفی به علت عدم رعایت شئونات اسلامی و نقض ضوابط انتظامی در این شهرستان خبر داد.
یک واحد رستوران در ونک به دلیل عدم رعایت موازین اخلاقی و قوانین صنفی علیرغم تذکر اولیه و به علت عدم تمکین، به دستور دادستان پلمب شد.
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ری از پلمب ۲۷ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر اماکن در ایام ماه مبارک رمضان در سطح شهرستان ری، خبر داد.
اردستان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌
اردستان-فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اردستان از پلمب یک واحد صنفی بدلیل ارائه خدمات غیرمجاز به افراد روزه خوار در این شهر خبرداد.‌
سرهنگ رضا سبزواری در سخنانی، اظهار داشت: در پی بازدید‌ها و دریافت برخی اخبار و مستندات مبنی بر اینکه یک تالار و یک رستوران شئونات اسلامی و ضوابط و مقررات مربوطه را رعایت نمی‌کنند موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی قرار گرفت.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ۸۹۹ شکایت واصله نسبت به واحدهای صنفی متخلفی در سطح داشتیم که ۳۴ واحد متخلف پلمب شده است.
مشهد ـ دو واحد صنفی متخلف عرضه مواد خوراکی و کیف و اسباب بازی فروشی در مشهد به دلیل گران فروشی پلمب شد.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خواهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.
رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه اصناف خوهان ثبات نرخ ارز هستند، گفت: در حال حاضر یک واحد صنفی نمی‌تواند حتی برای چند ماه بعد برنامه ریزی کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: پس از انجام هماهنگی‌های لازم، ماموران به محل اعزام و حسب دستور مقام قضائی این واحد صنفی داروخانه به دلیل عدم رعایت شعائر دینی و اسلامی و اقدام خلاف اخلاق عمومی پلمب شد.
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان نیشابور با دستور و حکم قضائی پلمب شد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بروجرد گفت: دو واحد صنفی در مجتمع تجاری دیپلمات سنتز به دلیل بی حجابی فروشندگان با دستور دادستان بروجرد پلمب شد.
این مسوول قضایی گفت:واحدهای پلمب شده شامل سه کافی شاپ، یک فست فود و یک واحد نان فانتزی بود.
جانشین فرمانده انتظامی خوزستان: در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب ۱۲ واحد صنفی متخلف شناسایی و مهر و موم شدند و همچنین ۱۲۰ ثوب البسه نامتعارف نیز کشف شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ