زنجان-رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۲۶۴ واحد مسکونی» براساس امتیاز کسب شده و نیز نظرسنجی صورت گرفته به متقاضیان پیامک تکمیل وجه واریزی ارسال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زنجان- رئیس اداره برنامه ریزی مسکن راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متقاضیان ۲۶۴ خانه در طرح ملی مسکن واحدهای مدنظر خود را انتخاب می‌کنند.
این قانون با عنوان SB ۲۶۴ شامل زمین‌های کشاورزی و هر زمینی می‌شود که در فاصله ۱۶ کیلومتری یک پایگاه نظامی یا تاسیسات زیربنایی حساس مثل بنادر، فرودگاه‌ها و تاسیسات تصفیه فاضلاب قرار دارند.
رشت- رئیس پلیس آگاهی گیلان از شناسایی و دستگیری ۲۴۷ سارق و ۱۷ مالخر در اجرای طرح هفت روزه مبارزه با سرقت در استان خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۴ فقره پرونده سرقت کشف شد.
بانک سپه تعداد ۳۵۳ رقبه ملک از املاک مازاد خود و شرکت‌های تابعه را در سال ۱۴۰۱ به ارزش ۲۶۹ هزار و ۲۶۴ میلیارد ریال به فروش رسانده است.
رشت - رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان از حدود ۷۰۰ تن گوشت و مرغ منجمد در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای اسفند تاکنون ۴۳۲ تن مرغ منجمد و ۲۶۴ تن گوشت منجمد در گیلان توزیع شده است.
مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرد که در مزایده ۲۶۴ این سازمان بالاترین میزان فروش در مزایده‌های فوق‌العاده کالاهای تملیکی رقم خورد.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ