میامی- رئیس کل دادگستری استان سمنان از احیای یک واحد تولیدی راکد با حمایت های قضایی در میامی خبر داد و گفت: ۳۴ اشتغال با راه اندازی این واحد، ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
یک کارشناس صنعتی با بیان اینکه در حال حاضر بازار ساخت و ساز وارد دوران رکود شده است، گفت: با توجه به طرح کاهش مصرف برق، بخش تولید کشور به ویژه در حوزه فولاد و نورد با افت مواجه می شود.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به ۲۵۵ واحد صنعتی و معدنی استان طی یک سال اخیر خبر داد.
کرج- رئیس کل دادگستری استان البرز گفت: در یک سال اخیر با ورود دستگاه قضائی، از تعطیلی یا تعدیل نیروی ۱۸ شرکت در استان جلوگیری و به حفظ اشتغال ۶۵۰۰ نفر کمک شده است.
سازمان ملی استاندارد از کشف و امحای یک تن قارچ فاسد در واحد تولیدی فراورده های گوشتی (سوسیس و کالباس) خبر داد.
در برنامه هفتم توسعه به رشد تولید مسکن توجه ویژه ای شده است که با توجه به نبود زیرساخت ها این امر با مشکلات زیادی رو به رو است.
کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف برای اولین بار در یک واحد فناور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تولید شد.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی در پاسخ به اینکه چرا واحد تولیدی باید ارز خود را به بانک مرکزی بفروشد؟ گفت: از واحد‌های تولیدی بپرسید کدام یک از نیاز‌های تولید را با ارز بازار آزاد تامین می‌کنید که ارز حاصل از فروش را می‌خواهید با نرخ آزاد در بازار به فروش برسانید؟
یک مقام مسئول وزارت نیرو گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل ترکیبی و رفع محدودیت نیروگاه‌های بخاری حدود یک‌هزار و ۳۵ مگاوات افزایش یافت.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته ۱۷۰ درخواست از سوی سرمایه گذاران به دبیرخانه دادگستری اصفهان ارسال شد و ۹۷ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.
سرهنگ علی همه‌خانی از وقوع انفجار در یک واحد مسکونی در خیابان مازندران تهران خبر داد و اظهار کرد: این خانه تبدیل به کارگاه تولید مواد محترقه (اکلیل ـ سرنج) شده بود.
آیفون های اپل به زودی در یک واحد واقع در ایالت کارناتاکا در جنوب هند تولید خواهند شد. در همین راستا یک زمین ۳۰۰ جریبی برای احداث کارخانه در نظر گرفته شده است.
یک کارشناس مسکن گفت: بخش خصوصی می تواند در این بحران ایجاد شده مسکن کمک بزرگی باشد و سالی یک میلیون واحد را تولید کند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی یک واحد تولیدی در زمینه تولید منسوجات با حمایت‌ها و پیگیری‌های قضایی خبر داد.
دبیر کانون سراسری انبوه سازان گفت: وزرای سابق راه و شهرسازی وعده ساخت یک میلیون 500 هزار واحد مسکن را داده بود اما هنوز متولیان موفق به انجام و تحقق این وعده نشده اند.
رئیس کل دادگستری استان تهران از بازگشت به کار یک واحد تولیدی پس از سوختن در آتش با حمایت‌های قضایی خبر داد.
گفت: هر یک واحد سرمایه‌گذاری برای بهینه‌سازی مصرف انرژی، معادل ۱۰ واحد سرمایه‌گذاری برای بخش تولید است.
یک مقام مسئول گفت: از نگاه بهینه سازی یک واحد سرمایه گذاری معادل ۶ تا ۷ واحد در بخش تولید است.
رئیس سازمان محیط زیست گفت: در بحث اسقاط خودروهای اسقاطی، یک درصد از قیمت خودروهایی که قرار است به بازار وارد شود، باید به صندوق محیط زیست کشور واریز شود که دستاورد بزرگی است.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه نقش مدیریت واحد در حوزه تولید و تجارت مهم است، گفت: اگر وزارت بازرگانی را تشکیل دهیم به گذشته برگشته‌ و میدان را برای وارداتچی ها باز کرده‌ایم.
رئیسی در ادامه توجه به تولید را به عنوان یکی دیگر از توصیه‌های رهبر انقلاب به دولت مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: استانداران موظف‌اند با پیگیری‌های مستمر موانع تولید را شناسایی و رفع و واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه‌تعطیل را فعال کنند. گاهی مشکل یک واحد تولیدی تعطیل شده با یک پیگیری ساده رفع و ظرفیت‌های تولیدی و اشتغال آن فعال می‌شود.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی در استان تهران، یک واحد تولیدکننده رنگ کنیتکس با نشان استاندارد جعلی و نام تجاری «جهان کنیتکس» را شناسایی و فرآورده‌های آن را توقیف کردند.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ