آیفون های اپل به زودی در یک واحد واقع در ایالت کارناتاکا در جنوب هند تولید خواهند شد. در همین راستا یک زمین ۳۰۰ جریبی برای احداث کارخانه در نظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد انجام شد.
با حمایت دادگستری استان تهران جلوگیری از تعطیلی ۲ واحد تولید فولاد و اشتغال ۴۰۰ نیروی کار حفظ شد.
مشهد ـ نخستین واحد تولید کود سولفات پتاسیم در شرق کشور یا حضور معاون زراعت وزیر جهاد کشاورزی و رئیس شرکت خدمات حمایتی کشاورزی در شهرک صنعتی چرم شهر مشهد به بهره برداری رسید.
مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
دزفول- معاون توسعه روستایی، مناطق محروم و عشایر ریاست جمهوری گفت: در سال گذشته، چهار هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در کشور به چرخه تولید بازگشتند و از این طریق ۸۰ هزار اشتغال ایجاد شد.
اهواز- مدیر کل صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۱۰۴ واحد صنعتی راکد و نیمه راکد این استان در سال گذشته با پیگیری‌های انجام شده به چرخه تولید بازگشتند.
مدیرعامل نیروگاه شهیدسلیمی نکا از وارد مدار شدن واحد شماره ۴ بخار این نیروگاه، پس از بومی‌سازی و مونتاژ پره‌های ثابت اف‌دی‌فن برای اولین بار و اتصال به شبکه سراسری برق کشور خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از فعال‌سازی ۹۵ واحد نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی این استان درسال گذشته خبر داد.
سمنان- مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: حریق در واحد رنگ کارخانه تولید اتوبوس سمنان مهار شد
رئیس کل دادگستری استان تهران از احیا و راه‌اندازی ۶۹ واحد تولیدی و صنعتی با حمایت‌ها و پیگیری‌های دستگاه قضائی در استان تهران خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
تبریز-رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: از ابتدای امسال تاکنون تعداد ۲۱ واحد تولیدی و صنعتی این استان که با مشکلات مختلف مواجه و به حالت رکود و نیمه تعطیل درآمده بود به چرخه تولید بازگشت.
دزفول- نماینده مردم دزفول در مجلس با تاکید بر ضرورت اجرای پنجره واحد در کشور و خوزستان گفت: پنجره واحد باعث رونق و توسعه تولید و رفع موانع اشتغال و سرمایه گذاری خواهد شد.
رئیس بهره برداری شرکت پالایش نفت تهران از ساخت بزرگترین واحد بنزین سازی در نزدیک پایتخت خبر داد.
تبریز- استاندار آذربایجان شرقی گفت: با تلاش دستگاه ها و مسئولان مربوطه، ۱۰۰ واحد راکد صنعتی در آذربایجان شرقی به چرخه تولید بازگشت.
بهرام عین‌اللهی گفت: با افزایش حجم تولید داخلی دارو، در تولید آنتی‌بیوتیک به مرز ۷ میلیون واحد در ماه رسیده‌ایم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تولید ماهانه شش میلیون واحد سرُم تا پایان سال خبر داد و گفت: با دستور ریاست جمهور کمبود دارو در کشور با تولید و توزیع آنتی‌بیوتیک‌ها و سرُم تأمین خواهد شد.
معاون تولید نیروگاه شهیدمفتح همدان از وارد مدار شدن واحد شماره 3 این نیروگاه پس از اتمام تعمیرات دوره‌ای خبر داد.
بررسی جوازهای تاسیس صادره برای بنگاه های صنعتی در ۵ ماه نخست امسال نشان می دهد که در این بخش افت ۳۸.۶ درصدی داشته ایم که بیانگر کاهش تمایل سرمایه گذاران برای سمایه گذاری در بخش تولید است
معاون راهبری تولید برق حرارتی گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل‌ترکیبی و رفع محدودیت‌ نیروگاه‌های بخاری یک‌هزار و ۱۱۳ مگاوات افزایش یافت.
وزارت نیرو در دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده است تا در قالب طرحی با عنوان نیروگاه‌های خود تامین برق صنایع، در سال‌های آینده کمبود برق در کشور را جبران کرده و برق پایدار صنایع را تامین کند.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه تولید ۹ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در پایتخت خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از امضاء تفاهم نامه تولید ۹ هزار واحد مسکونی در راستای اجرای مصوبات قرارگاه تأمین مسکن در پایتخت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ