یاسوج- رئیس جمهور گفت: ۵۰۰۰ واحد اقتصادی و تولیدی در کشور احیا و به چرخه تولید بازگشته اند که این واحدها برای ۱۱۸ هزار نفر اشتغال ایجاد کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرگزاری دوحه نیوز گزارش داد که در قالب یک ابر پروژه شهری، قطر روند ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را در یک منطقه در شمال غربی نیجریه آغاز کرده است.
براساس تفاهم نامه شهرداری منطقه ۲۲ و سازمان املاک شهرداری تهران ۵۰۰ واحد مسکونی برای مسکن نخبگان ساخته می شود.
رسانه‌های عبری‌زبان اعلام کردند که رژیم صهیونیستی در تلاش است با تغییر روند آغاز اجرای ساخت شهرک‌های صهیونیستی نسبت به ساخت ۵۶۰۰ واحد در منطقه عیلی واقع در کرانه باختری اقدام کند.
دبیر اجرایی نهضت احیای واحدهای اقتصادی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۵۰۰ واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل احیا شده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در سال جاری و تا سوم خرداد حدود ۲ هزار و ۵۰۰ واحد تکمیل شده به بهره‌برداری می‌رسد.
مسئول بازسازی اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی گفت: چشم انداز ما اورهال ۵۰۰ دستگاه تا دو ماه آینده است.
رئیس مرکز توسعه مکانیزاسیون و صنایع کشاورزی گفت: در حوزه گیاهان دارویی و صنایع پسین گل محمدی حدود ۳۵۰ واحد فعال با ظرفیت ۵۰۰ هزار تن داریم که از تمام ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۳۲۳۱۲ واحدی توانسته قله ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را به سمت بالا بشکند.
داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور نشان می‌دهد که امروز شاخص کیفیت هوا در زابل به ۵۰۰ واحد رسیده و کیفیت هوا برای همه گروه‌ها در سطح «خطرناک» قرار دارد.
بررسی‌ها نشان می‌دهد با ۵۰۰ میلیون تومان پول پیشو پرداخت ماهانه ۱۰۰۰ دلار می‌توان یک واحد آپارتمان لاکچری در مناطق مختلف تهران رهن کرد.
موج این انفجار که ناشی از نشت گاز بود واحد‌های مسکونی با فاصله حدود ۵۰۰ متری را لرزاند.
عضو سابق هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال از برداشت پول از حساب این سازمان توسط فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و گفت: متاسفانه تاراج اموال فوتسال بعد از گرفتن دو واحد آپارتمانی هنوز ادامه دارد.
وزیر دفاع با اشاره به آماده‌گی انتقال دانش و تجهیزات صنعتی‌سازی مسکن به استان‌ها، گفت: با بهره‌گیری از صنعتی‌سازی ساختمان ۵۰۰ هزار واحد مسکونی را طی ۴ سال تحویل نیروهای مسلح می دهیم.
استاندار تهران سهمیه نهضت ملی مسکن این استان را ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار واحد عنوان کرد.
در بودجه ۱۴۰۲ وزارتخانه های نفت و نیرو می توانند ماهانه از هر واحد مسکونی مشترکان گاز مبلغ ۳هزار ریال, از هر واحد مسکونی مشترکان برق و گاز ۲ هزار ریال دریافت کنند.
با حضور وزیر راه و شهرسازی و مسئولان قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) موضوع تفاهم‌نامه مشترک وزارت راه و شهرسازی و آن قرارگاه برای ساخت ۵۰۰ هزارواحد مسکونی بررسی شد.
بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش ۸۸۰۰ واحدی مواجه شده و حمایت یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد را از دست داد.
معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تاکنون ۹۳ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن شهری تحت مسئولیت بنیاد مسکن وارد فاز اجرا شده است.
منابع خبری از کشته شدن بیش از ۵۰۰ تن از شهروندان نیجریه و تخریب ۹۰ هزار خانه در این کشور براثر وقوع سیل، خبر دادند.
مشهد ـ مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: ۵۰۰ واحد نانوایی جهت تأمین نان زائرین و مجاورین حضرت رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر به صورت فوق العاده در استان فعالیت خواهند کرد.
اراک- رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی در کشور با کمک دستگاه قضا از تعطیلی و ورشکستگی نجات یافتند.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران گفت: ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ظرفیت بخش خصوصی برای شرکت در مراسم اربعین و خدمت رسانی به زائران اعزام شدند .
وزیر راه وشهرسازی گفت: ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن برای دهک‌های پایین جامعه در دست اجراست و حداکثر تا سال آینده به آن‌ها واگذار خواهد شد.
مدیرعامل بانک تخصصی بخش مسکن از ساخت ۴۹۶ واحد پروژه نهضت ملی مسکن ظرف یک سال در شهر جدید پرند با تسهیلات ۴۵۰ میلیون تومانی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ