مدیر نیروگاه سیکل ترکیبی شیروان از وارد مدار شدن واحد یک بخار این نیروگاه، پس از اتمام تعمیرات بویلر شماره یک و اتصال به شبکه سراسری برق خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول آرا از دست داد.
سنگربان ایران در جام جهانی قطر بار دیگر جلوتر از سایر بازیکنان استقلال وارد زمین شد.
یک ماهواره از کار افتاده این هفته طی عملیاتی که اولین بار در نوع خود است، وارد جو زمین می‌شود. آژانس فضایی اروپا ماهواره از کار افتاده سنجش باد «آئولوس» (Aeolus) خود را به سمت زمین هدایت خواهد کرد.
یک سارق حرفه‌ای بعد از دستگیری گفت شکست عشقی باعث شد وارد دنیای تبهکاران شود.
کیت های آنژیوپلاستی یکبار مصرف برای اولین بار در یک واحد فناور در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران تولید شد.
یک کامیون حاوی بار میلگرد به علت سهل انگاری در رعایت اصول ایمنی، حادثه ناگواری را به وجود آورد.
شاخص کل امروز در ابتدا اندکی منفی بود در پایان با ثبت بیش از ۴ هزار و ۷۸۰ واحد رشد یکبار دیگر به بالای مرز ۲,۳ میلیونی رسید. شاخص هموزن نیز بیش از ۳ هزار واحد ارتقا یافت و در محدوده ۷۶۴ هزار واحد ایستاد. فردا روند مثبت بازار ادامه دار خواهد بود؟
نقطه اصلی فروش اکسپریا، سیستم دوربین آن است و این بار کاملاً متفاوت‌تر از قبل است. دوربین اصلی یک واحد ۵۲ مگاپیکسلی با لنز F/۱.۹ و سنسور ۱/۱.۳۵ اینچی است که سونی آن را سنسور Exmor T Stacked می‌نامد و ۷۰ درصد بزرگ‌تر از نسل قبلی خود است. با این حال، عکس‌ها به دلیل نسبت تصویر ۴.۳:۳ با وضوح ۴۸ مگاپیکسل گرفته می‌شوند که در حالت عادی به تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی اضافه می‌شود.
از مرداد ۱۳۹۹ تا امروز شاخص کل فراز و فرود زیادی را تجربه کرد. پس از آن که قله دو میلیون و ۷۸ هزار واحد را برای اولین بار فتح کرد با شیب تندی نزولی شد و این روند کاهشی حدود ۶ ماه به طور نفس گیری ادامه داشت. پس از آن بازار اگرچه تغییر وضعیت نداد، اما متعادل‌تر ادامه یافت. در این مدت دو سوم از بازار بالاتر از سقف تاریخی معامله می‌شود ۴۰ نماد در محدوده سقف تاریخی هستند و یک سوم از آن‌ها بین ۴۰ تا ۸۰ درصد پایین‌تر از سقف بازارند.
نیوکاسل با وارد کردن دو گل مشابه به دروازه منچستر، برد فوق‌العاده مهمی به دست آورد.
در همین راستا قرار است یک موشک لانگ مارچ۵B با قسمت دوم Yuanzheng-۲ برای نخستین بار از بندر فضایی ونچانگ در نیمه دوم سال جاری میلادی به فضا پرتاب می شود.
یک مقام مسئول وزارت نیرو گفت: توان عملی ۲۸۶ واحد نیروگاهی کشور با اجرای طرح‌های ارتقای توان واحدهای گازی و سیکل ترکیبی و رفع محدودیت نیروگاه‌های بخاری حدود یک‌هزار و ۳۵ مگاوات افزایش یافت.
شبکه المیادین از ورود رئیس جمهور سوریه به امارات در چارچوب یک سفر رسمی خبر داد.
شماری از مقامات چین برای حضور در یک رویداد فرهنگی وارد جزیره تایوان شدند.
شاخص کل امروز بار دیگر مقاومت ها را به سمت بالا شکست.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
با توجه به ماندگاری شاخص کل در کانال ۶/ ۱میلیون واحد بعد از حدود ۲۸ماه و احتمال ادامه روند صعودی بازار سرمایه، حالا پس از یک دوره فرسایشی بیش از دوساله این امید وجود دارد که بازار بالاخره از رخوتی که در آن بود، خارج شود. به باور برخی کارشناسان، شاخص کل تا انتهای سال جاری مجدد کانال ۲میلیون واحد را فتح خواهد کرد و آنها که به ریسک‌های بازار وزن بیشتری می‌دهند نیز اعتقاد دارند این مهم در نیمه نخست سال۱۴۰۲ محقق خواهد شد. حالا به‌نظر می‌رسد تحلیلگران روی پایان یک دوره رکود بیش از دو ساله در بازار سهام اتفاق نظر دارند. البته پس گرفتن احتمالی کانال ۲میلیون واحدی برای شاخص کل نیز به معنی جبران زیان سرمایه‌گذارانی که در نیمه اول سال۹۹، وارد میدان پرریسکی به نام بورس تهران شدند، نخواهد بود. اما شواهد حاکی از آغاز روند صعودی بازار سرمایه است؛ صعودی که امکان دارد با اصلاح گاه و بی‌گاه شاخص کل نیز همراه شود و بار دیگر زیان سنگینی‌ را روی دست عده‌ای از سهامداران بگذارد.
علیرضا زاکانی شهردار تهران در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی: مشکل مسکن بخاطر وزیر بی کفایتی است که در دولت قبل گفت افتخار میکنم یک واحد مسکونی نساختم / دشمن فهمیده که دولت جدید می‌خواهد کار کند، بنابراین فشار را زیاد کرده است.
یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران انتقاداتی را به تاکتیک تیم ملی در جام جهانی وارد کرد.
در پی حوادث هفته گذشته دانشگاه‌های صنعتی اصفهان، خوارزمی واحد کرج و صنعتی اراک شاید بتوان ادعا کرد، دانشگاه‌های کشور با یک بحران جدی یعنی موج مسمومیت غذایی دسته‌جمعی دانشجویان مواجه هستند؛ موضوعی که از سازمان امور دانشجویان انتظار می‌رود به عنوان یک نهاد ناظر بر امور دانشجویی هر چه زودتر به آن ورود کرده و ادامه این زنجیره را متوقف کند.
شاخص کل در معاملات امروز با رشد ۴۵ هزار واحدی مواجه شد.
معاون وزیر کشور ناگفته‌هایی از پرونده مرحوم مهسا امینی را برای نخستین بار اعلام کرد و گفت: اغتشاشگران یک مهسای دیگر را در لرستان کشتند و می خواستند بگویند کار جمهوری اسلامی است.
۱۱ سال قبل مردی در جریان یک درگیری زنی را به قتل رساند و به قصاص محکوم شد. در طول این سال‌ها ۸ نفر از اولیای دم مقتول خواهان قصاص شدند و ۴ بار مرد میانسال به پای چوبه‌دار رفت. اما هر بار با تلاش واحد صلح و سازش مهلت گرفت.
با گذشت یکسال از وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در هر سال و ابلاغ دستورالعمل اجرایی اعطای تسهیلات احداث و نوسازی مسکن بانک مرکزی، همچنان از جزئیات انجام آن خبری در دست نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ