وزیر دفاع لهستان در بحبوحه تنش این کشور با روسیه و بلاروس، از تشکیل واحد نظامی جدید در شمال شرق لهستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
واعظی دبیر نظارت بر اماکن میراث فرهنگی دادسرای مرکز استان اعلام کرد: یک واحد بومگردی در منطقه الولک به علت برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پلمب و برای تشکیل پرونده قضایی این واحد متخلف اقدام شد.
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت:لازم است برای تأیید اسناد و مدارک داوطلبان با ۵ مرجع که دارای پنجره واحد هستند ارتباط بر خط داشته باشیم لذا این کار در حال انجام است.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از تشکیل کارگروه ویژه حفاظت از محیط زیست در آموزش و پرورش و افزوده شدن ۲ واحد دانشگاهی برای همه دانشجویان در زمینه محیط زیست خبر داد.
باشگاه بارسلونا پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک تیم جدید برای حضور در لیگ قطر دریافت کرده است.
وزیر نیرو گفت: بر اساس برنامه مشترک وزارت نیرو و وزارت صمت،در تابستان امسال برق مورد نیاز ۵۸۰ هزار واحد صنعتی و تولیدی که معادل ۹۰ درصد صنایع کشور را تشکیل می‌دهند،بدون محدودیت تامین می‌شود.
ستایشی گفت: امروز قوه قضاییه معتقد است در داخل کشور و میان مسئولان و آحاد جامعه جبهه واحد تشکیل شده تا با به کارگیری مدیریت انقلابی، اعتمادزدایی دشمن را سد کند. ما معتقدیم که پنجه افکندن در برابر فساد و خشکاندن ریشه‌های فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای اعتماد عمومی مردم منجر شود. ما معتقدیم تحقق عدالت می‌تواند امید را در جامعه به نسل جدید تسری دهد.
بازوهای رباتیک Jizai یک سیستم رباتیک است که از یک واحد پایه پوشیدنی با شش پایانه و بازوهای ربات جداشدنی تشکیل شده است که توسط کاربر قابل کنترل است.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با نخست وزیر پاکستان با محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی ابراز امیدواری کرد کشورهای اسلامی با تشکیل جبهه واحد، مانع از تداوم این جنایات شوند.
رئیس جمهور در گفتگوی تلفنی با رئیس جمهور الجزایر گفت: امروز بیش از هر زمان دیگر ضرورت همکاری و تشکیل جبهه واحد و منسجم کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی احساس می‌شود.
چین به عنوان میانجی بین ایران و عربستان سعودی وارد عمل شده تا ائتلافی را بدون نیاز به خدمات یا تضمین‌های ایالات متحده در خدمت منافع هر سه کشور قرار دهد. مهم‌تر از همه آن که چین به عنوان یک قدرت اقتصادی و استراتژیک در منطقه جای ایالات متحده را می‌گیرد قدرتی که اسرائیل نفوذ کمی بر آن دارد.
هولوبیونت به عنوان موجودی که توسط گونه‌های مختلف تشکیل شده که به یک واحد اکولوژیکی تبدیل می‌شوند اهمیت همزیستی را برای سلامت ما و سیاره زمین نشان می‌دهد.
قائم مقام دادگستری کل استان تهران از تشکیل کمیته اجرایی در زمینه رسیدگی به درخواست‌های مددجویان در حوزه بهره‌مندی از ارفاقات قانونی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهار کرد: حسب گزارشات واصله مردمی مبنی بر توهین و اهانت پزشک متصدی داروخانه‌ای در آمل نسبت به فرد آمر به معروف و ناهی از منکر که صاحب داروخانه آن عامدانه کشف حجاب کرده بود، داروخانه با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با اعزام مامورین پلیس نظارت بر اماکن عمومی و مسئولین شبکه بهداشت شهرستان آمل داروخانه پلمپ و در این خصوص پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرای آمل تشکیل شد.
غلامحسین رضوانی ، نماینده مجلس گفت: دانشگاه‌های علوم پزشکی تعداد زیادی حساب فرعی تشکیل داده‌اند. این مسئله باعث می‌شود که کنترل حساب واحد خزانه بر عملکرد این دانشگاه‌ها برقرار نباشد.
خالد البطش با تأکید بر اینکه راه آزادی و کرامت از زیر سایه سلاح مقاومت می گذرد، تشکیل فرماندهی واحد برای مقاومت در کرانه باختری را خواستار شد.
خالد البطش با تأکید بر اینکه راه آزادی و کرامت از زیر سایه سلاح مقاومت می گذرد، تشکیل فرماندهی واحد برای مقاومت در کرانه باختری را خواستار شد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
تربت حیدریه ـ رئیس دامپزشکی تربت حیدریه گفت: در نیمه نخست سال جاری ۱۱ پرونده قضائی برای متخلفان بهداشی تشکیل شد.
تاریخ می‌گوید امیرکبیر، واحد چاپاری جدیدی بنا نهاد که مسئول نامه‌رسانی و انتقال فرمان‌های حکومتی و تشکیلات آن شد و در حد یک «اداره» بود؛ تا اینکه ناصرالدین شاه دستور داد «وزارت» پست در ایران تشکیل شود.
شهردار تهران گفت: در حوزه مسکن با تشکیل قرارگاه جهادی مسکن و تعهد برای ساخت و ایجاد مشارکت برای سالانه ۱۸۰ هزار واحد مسکونی کار را پیگیری کرده‌ایم. امروز خانه دار شدن در تهران یک آرزوست که باید آن را به یک واقعیت در دسترس تبدیل کنیم.
دبیر ستاد حقوق بشر با اشاره به اینکه چندین واحد قضایی و غیر قضایی دستوراتی را برای تحقیق و بررسی صادر کرده‌اند و تیم‌های ویژه و تخصصی نیز تشکیل شده است، تاکید کرد تحقیقات و اعلام نتایج نباید مشمول مرور زمان شود و فرآیند طولانی را طی نماید.
یک نماینده مجلس با بیان اینکه نقش مدیریت واحد در حوزه تولید و تجارت مهم است، گفت: اگر وزارت بازرگانی را تشکیل دهیم به گذشته برگشته‌ و میدان را برای وارداتچی ها باز کرده‌ایم.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی از بازرسی شرکت های لبنیاتی خبرداد و گفت: ۱۲۹ واحد تولیدی لبنی مورد بررسی قرار گرفت که از این تعداد ۱۹ شرکت متخلف شناسایی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ