سولیوان در عین حال، بر تداوم حمایت تسلیحاتی از اوکراین تاکید کرد و افزود: تهدیدهای گذشته هم مانع از ارائه ۱۵ میلیارد دلار سلاح به اوکراین نشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد که این کشور به عملیات هوایی خود در خاک سوریه به بهانه حفاظت از منابع خود ادامه می‌دهد.
وزارت خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص تهدیدات هسته‌ای روسیه را رد کرد.
سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
هیئت روسیه در پنجاه و سومین اجلاس شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد خواستار ادامه جمع آوری اطلاعات و تحقیقات در مورد جنایات ایالات متحده در افغانستان شد.
آمریکا اعلام کرده است که آماده گفتگوی کنترل تسلیحات بدون پیش شرط با روسیه و چین است.
وزیر دارایی ژاپن و وزیر خزانه‌داری آمریکا در خصوص ابعاد اقتصادی تحریم‌های غرب علیه روسیه رایزنی کردند.
روسیه بار دیگر هشدار داد که خطرات رویارویی هسته‌ای با آمریکا به شدت در حال افزایش است.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد روزنامه نگار بازداشت شده آمریکا، تحت پوشش روزنامه نگار اقدامات جاسوسی صورت داده است.
ریابکوف گفت: پس از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه، آمریکایی‌ها تمامی کانال‌های ارتباطی خود را با ما به استثنای دو یا سه موضوع «تحریک‌آمیز»، قطع کردند. متاسفانه هیچ‌گونه آمادگی برای گفتگو از سوی آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر نگرانی خود را درباره همسویی و نزدیکی روابط چین و روسیه ابراز کرد.
یک مقام وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد کشورش به جمع بندی مشخصی درباره احتمال حمله جدید روسیه علیه اوکراین نرسیده است.
معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: این کشور به زودی تاریخ های جدیدی را برای برگزاری نشست کمیته استارت نو اعلام خواهد کرد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه امکان ساخت بمب کثیف توسط اوکراین همچنان وجود دارد، گفت: با توجه به مواضع متضاد، امکان مذاکره روسیه و آمریکا درباره اوکراین در حال حاضر وجود ندارد.
معاون وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی از برگزاری نشست نمایندگانی از روسیه و آمریکا با هدف مذاکره پیرامون پیمان «استارت نُو» در اواخر نوامبر یا اوایل دسامبر سال جاری در قاهره خبر داد.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو برای مذاکره با اوکراین هیچ پیش شرطی ندارد ولی با آمریکا در این خصوص مذاکره نمی کند.
یک رسانه آمریکایی گفته است که واشنگتن به طور خصوصی از اوکراین خواسته تا به روسیه نشان دهد که آماده گفتگو است.
روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
آمریکا با انتشار گزارشی مدعی شد که روسیه ۳۰۰ میلیون دلار برای تأثیرگذاری مخفیانه بر سیاست جهانی هزینه کرده است.
معاون وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که پکن و واشنگتن به گفت وگو درباره مبادله زندانیان از طریق کانال‌های دیپلماتیک ادامه می‌دهند.
آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا اظهار کرد: رهبران دیپلماتیک، اطلاعاتی و نظامی ارشد آمریکا به جو بایدن و کامالا هریس، رئیس جمهور آمریکا و معاونش اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را درباره آرایش و مواضع، تسلیحات و استراتژی ارتش روسیه ارائه کرده بودند.
کردهای سوریه گفته اند که آمریکا و روسیه اطمینان داده اند که عملیات نظامی ترکیه انجام نخواهد شد.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ