معاون وزیر خارجه روسیه اعلام کرد: این کشور به زودی تاریخ های جدیدی را برای برگزاری نشست کمیته استارت نو اعلام خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دکتر معماریان می‌گوید: در کشور‌های اسکاندیناوی و کانادا و آمریکا اختصاصا درباره خرس رایج است که می‌گویند “A Fed Bear Is A Dead Bear” یعنی "خرسی که غذا داده می‌شود، خرس مُرده است. "، چون آن خرس به انسان نزدیک می‌شود و در مرحله بعد، آسیب‌رسان می‌شود و درنهایت مجبور می‌شوند او را بکشند. چون آسیب می‌رساند و دیگر نمی‌خواهد از پیش انسان برود. در واقع لطف اشتباه انسان‌ها باعث چنین نتیجه‌ای می‌شود.
وزیر خارجه امریکا درباره برجام گفت: هم اکنون مذاکرات احیای برجام و هسته‌ای وجود ندارد / قطعا هرتوافقی با ایران باید اهداف امنیتی ما را حفظ کند و منافع ما را برآورده سازد.
رسانه های صهیونیستی گزارش داده‌اند که واشنگتن تلاش دارد تا نتانیاهو را از صحنه مذاکرات هسته ای با ایران دور کند.
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
وزیر دفاع آمریکا اعلام کرد پهپادهای این کشور نمی توانند در برابر پدافند دفاعی روسیه دوام بیاورند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از تلاش آمریکا برای باقی ماندن عناصر داعش در عراق و عدم نابودی کامل این تشکیلات تروریستی خبر داد.
یک مقام دولت آمریکا می گوید واشنگتن اطمینان دارد که کمک های اختصاصی به اوکراین، در جای درست صرف می شود.
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت:حزب اتحاد ملت مانند دشمنان بیگانه ایران، از قبیل آمریکا، انگلیس و اسرائیل نمی‌خواهد پیام راهپیمایی عظیم مردم ایران را درک کند.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با اشاره به همگروه شدن دوباره تیمش با آمریکا و انگلستان در مسابقات قهرمانی جهان گفت: گویا این دو تیم نمی خواهند دست از سر ورزش ایران بردارند.
آمریکا با تائید شناسایی بالن جاسوسی چین گفته است که در حال حاضر سرنگونی آن در دستور کار قرار ندارد.
رئیس جمهور کرواسی مدعی شد که ناتو در اوکراین یک «جنگ نیابتی» علیه مسکو به‌راه انداخته است و او نمی‌خواهد «برده آمریکا» باشد.
هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان به توطئه های آمریکا علیه لبنان اشاره کرد.
واشنگتن نمی‌خواهد حوزه نفوذ خود را به اشتراک بگذارد اما رهبران جدید خلیج فارس و شی جین پینگ ایده‌های دیگری دارند.
وزیر امور خارجه آمریکا گفت که کشورش به برقراری ارتباط با روسیه ادامه می دهد و واشنگتن نمی خواهد با مسکو وارد جنگ شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق با سفیر آمریکا در بغداد دیدار و درباره آخرین تحولات سیاسی و منطقه با وی گفتگو کرد.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که کشوری مثل آمریکا از جنگ علیه یمن حمایت می کند و حتی یک روز هم نمی تواند به منافع ملت یمن فکر کند.
نظرسنجی‌ها در شعب اخذ رای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد بیشتر رای‌دهندگان این کشور نمی‌خواهد رئیس‌جمهور فعلی این کشور در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری شرکت کند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو برای مذاکره با اوکراین هیچ پیش شرطی ندارد ولی با آمریکا در این خصوص مذاکره نمی کند.
جلال زاده اظهار کرد: برخی می خواهند بگویند اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی افتاد، آمریکا با ما دشمنی نداشت در حالی که این طور نیست. این دشمنی آمریکا به قبل از انقلاب برمی گردد.
به نظر می‌رسد که هواداران تیم ملی آمریکا نسبت به عدم استفاده از کریستین پولیشیچ، مهاجم چلسی، بسیار بدبین و خشمگین شده‌اند.
وزارت خارجه روسیه تاکید کرد تجهیز تسلیحاتی اوکراین با موشک های دوربرد از سوی مسکو بدون پاسخ نمی ماند.
«تاکید ایرانی ها بر دریافت تضمین از طرف آمریکایی کاملا جدی است. شاید یک دلیل اصلی این مساله این باشد که ایرانی ها نیم‌نگاهی به انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا دارند و احتمال بازگشت مجدد ترامپ به کاخ سفید را کم ارزیابی نمی کنند. موضوعی که اگر رنگ واقعیت به خود بگیرد عملا موجب خواهد داشت تا توافق احتمالی که در شرایط کنونی حاصل می شود، عمری بیش از دو یا نهایت سه سال نداشته باشد. از این رو، ایرانی ها سعی دارند تا مزایا و منافعی را که از توافق برجام می برند، تا جای ممکن به حداکثر برسانند.»
کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.
وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده در واکنش به سفر رئیس مجلس نمایندگان این کشور به تایوان در توییتر نوشت: آمریکا هرگز از چین دستور نگرفته و نخواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ