سناتورهای آمریکایی می گویند قطعنامه ای برای در نظر گرفتن استفاده روسیه از سلاح های هسته ای در اوکراین به عنوان حمله به ناتو ارائه می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تامین نظر شورای نگهبان طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را اصلاح کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست امروز پارلمان، ضمن رفع ایرادات شورای نگهبان به طرح تشکیل سازمان پدافند غیر عامل، سازوکارهای مختلفی برای تامین مالی تولید پیش‌بینی کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل را به منظور تأمین نظر شورای نگهبان اصلاح کردند.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق نسبت به اقدامات نظامی مشکوک آمریکا در این کشور هشدار داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی ایرادات شورای نگهبان به طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت می‌پردازند.
اجرای بیش از ۱۰۰ طرح پژوهش و فناوری در دانشگاه‎ها و بخش خصوصی با هدف توسعه صنعت گیاهان دارویی و طب سنتی حمایت شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از اجرای طرح بازدید از سفره خانه‌های سنتی و قهوه خانه‌های شهرری خبرداد.
طرح تدوین دستورالعمل حفاظت از باغ‌های تاریخی با بررسی تطبیقی شیوه‌های سنتی و نوین باغبانی (بر اساس ۴ نمونه موردی از باغ‌های بیرجند، کرمان و یزد) در پژوهشکده ابنیه تاریخی‌ به انجام رسید.‌
لالیگا به باشگاه بارسلونا اعلام کرده که طرح امکان سنجی اقتصادی آن‌ها فعلا مورد تایید قرار نگرفته است.
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی ۴۰ طرح مکانیزاسیون گیاهان دارویی و آغاز احداث ۳ پالایشگاه بزرگ فرآوری گیاهان دارویی در کشور را مورد حمایت قرار داد.
دبیر کمیته علمی طرح کاشت یک میلیارد درخت گفت: موسسه تحقیقات جنگل‌ها و مراتع کشور در سال‌های گذشته همه ابعاد طرح کاشت یک میلیارد درخت را بررسی و ظرفیت سنجی کرده است.
طرح پژوهشی «نقش کسب و کارهای متمرکز بر مهارت‌های سنتی، در پاسداشت و حفظ میراث ناملموس؛ در پژوهشکده مردم‌شناسی انجام شد.
وی ادامه داد: در سال ۹۴ بر اساس سند به دست آمده، طرح حمله به حرم‌های مطهر امام رضا (ع)، حضرت معصومه (س)، شاهچراغ (ع) و چند مسجد اهل سنت با هدف ایجاد ناامنی و ایجاد اختلاف و جنگ بین شیعه و سنی طراحی شده بود که با توجه به قدرت و توان مجموعه اطلاعات کشور این حملات خنثی شد.
واشنگتن فری بیکن مدعی شده است که طرح فعالان مورد نظر دو مسیر دارد. آنها قرار است از سویی طرحی حقوق بشری برای حمایت خود از مردم ایران ارائه کنند و از طرف دیگر اعضای مجلس نمایندگان و سنا را قانع کنند با ارسال نامه‌‌‌ای به جو بایدن رئیس‌‌‌جمهور آمریکا، خواستار بازگشت او به برجام شوند.
کوروش احمدی، دیپلمات پیشین ایران می‌گوید اتحادیه اروپا برای پیشبرد طرح هایش مقررات خاص خود را دارد. به عنوان مثال اتحادیه اروپا سندی دارد که مشخص کرده که گروه‌ها، افراد و نهاد‌ها تحت چه شرایطی می‌توانند در لیست گروه‌های تروریستی اتحادیه اروپا قرار بگیرند. اکنون اعضای پارلمان اروپا باید شرایط ذکر‌شده در آن سند برای تروریستی خواندن یک نهاد یا فرد را با شرایط سپاه تطبیق دهند که پروسه آن کمی زمان‌بر است.
ستایشی درباره ادعاهای مطرح شده درباره آزار و تجاوز جنسی به زندانیان زن گفت: ادعاهای دروغ رسانه‌های معاند و برخی افراد صاحب تریبون در داخل علیه متهمان بازداشتی نسوان مطرح می شود و این ادعای دروغ اولا طرح کننده اولیه دروغ رسانه ای رسانه های خارجی بوده و متاسفانه برخی هم در داخل آن را مطرح کردند که تاکنون حاضر نشدند در خصوص ادعاهای خود سندی ارایه کنند.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
معاون پیشگیری از معلولیت‌های مرکز توسعه پیشگیری بهزیستی گفت: این طرح برای حدود ۱۲۰ هزار سالمندی که در محدوده سنی شصت تا هفتاد و پنج سال و در دو استان یزد و قزوین قرار دارند؛ اجرایی می‌شود.
روزنامه انگلیسی گاردین مدعی شد به سندی دست یافته که نشان می‌دهد اتحادیه اروپا به علت اختلاف‌های درونی از طرح اعمال تعیین سقف قیمت برای گاز صادراتی روسیه، عقب‌نشینی کرده است.
در چهارمین جلسه کارگروه راهبردی و تدوین الگوی عملیاتی و مقررات عمومی صیانت از کودکان و نوجوانان طرح اینترنت کودک معرفی و نظام‌نامه رده‌بندی سنی محتوا و خدمات ارائه شد.
نکته کلیدی درباره رمز ریال، حرکت بانک مرکزی در جایگزینی این پول ملی جدید فناورانه به جای ریال مرسوم است که از تورم، نقدینگی، عرضه و تقاضای ارز خارجی و ارزش ارز‌های دیگر تاثیر می‌پذیرد. اگر هدف اصلی بانک مرکزی از ارائه این طرح، جایگزینی ریال سنتی به رمز ریال جدید، حفظ و افزایش ارزش پول ملی در میان مدت و بلند مدت باشد، نقطه زنی بانک مرکزی در درمان بیماری‌های مختلف اقتصاد ایران خواهد بود.
داون تاون سیرکل، حلقه‌ای به ارتفاع ۵۵۰ متر را شامل می‌شود که خانه‌ها و فضا‌های عمومی، تجاری و فرهنگی را در بر دارد. معماران بر این باورند که این پروژه برنامه‌ریزی‌شده، توجهات را از ساختمان‌های مرتفع سنتی به سمت خود معطوف خواهد کرد.
تغییر از سینمای سنتی به سینمای اقتصادی صنعتی، طرح راه اندازی تامین مالی جمعی که مدتی پیش در فارابی رونمایی شد و همچنین خبر بهره برداری از مرکز نوآوری فارابی هم از دیگر دلایلی است که می بایست به حرکت قطار فارابی به سمت نوآوری و به روزرسانی به آن استناد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ