وزارت خارجه روسیه اعلام کرد روزنامه نگار بازداشت شده آمریکا، تحت پوشش روزنامه نگار اقدامات جاسوسی صورت داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آمریکا با طرح ادعایی واهی مدعی شد که برای بازگشت روسیه به توافق غلات تلاش همه جانبه ای را انجام داده و منتظر پاسخ مسکو به سازمان ملل است!
واشنگتن می‌گوید که روسیه باید هزینه بازسازی اوکراین و خسارتی که به این کشور واردکرده را تقبل کند.
چند مقام آمریکایی مدعی شدند که روسیه یا طرفداران آن عامل درز اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا هستند.
وزیر خارجه روسیه می‌گوید که این کشور در حال حاضر در رابطه با پیمان «استارت» هیچ تماسی با آمریکا ندارد.
آنتونوف با اشاره به سرنگونی پهپاد MQ-۹ آمریکایی در ۱۴ مارس افزود: برای کسانی که قدرت نگاه عینی به وضعیت را پیدا نکردند تکرار می‌کنم: جنگنده‌های ما با پهپاد آمریکایی تماس نداشتند. روسیه برای جلوگیری از چنین حوادثی هرکاری را انجام داده است.
سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا در سخنانی مدعی شد که روسیه ممکن است جنگنده در اختیار ایران قرار دهد.
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که جنگ اوکراین «باید فورا حل و فصل شود و می‌توان آن را فورا حل کرد.» ترامپ گفت که اگر بار دیگر رئیس‌جمهوری آمریکا شود، همان شبی که دوباره پیروز شود، با ولادیمیر پوتین و ولودیمیر زلنسکی، روسای جمهور روسیه و اوکراین تماس خواهد گرفت و خواستار نشست و حل و فصل این درگیری می‌شود.
رئیس‌جمهور پیشین آمریکا با اننقاد از تداوم کمک‌های نظامی و مالی به اوکراین مدعی شد می‌تواند با یک تماس تلفنی با روسای جمهور روسیه و اوکراین، به درگیری‌ها در اوکراین پایان دهد.
ریابکوف گفت: پس از شروع عملیات نظامی ویژه روسیه، آمریکایی‌ها تمامی کانال‌های ارتباطی خود را با ما به استثنای دو یا سه موضوع «تحریک‌آمیز»، قطع کردند. متاسفانه هیچ‌گونه آمادگی برای گفتگو از سوی آن‌ها مشاهده نمی‌کنیم.
وزیر دفاع پیشین آمریکا در تماس تلفنی ساختگی که کمدین‌های منتقد کرملین در نقش رئیس جمهور سابق اوکراین با وی برقرار کرده بودند، نیات واقعی واشنگتن درباره روسیه را برملا کرده است!
در چند ماه اخیر نیز موضوع مشارکت ایران در جنگ و همکاری با روسیه، به دستاویزی برای اعمال فشار و تحریم اروپا و آمریکا تبدیل شده است. هر چند هم از ارتباط پیدا کردن جنگ اوکراین به ایران ناراضی باشیم، تا همین لحظه، این موضوع تبعات منفی قابل‌توجهی را بر تهران تحمیل کرده است. اکنون ایران درگیر بزرگ‌ترین جنگ اروپا در تمامی سال‌های بعد از جنگ جهانی دوم شده است.
سخنگوی کرملین بیان داشت: در حال حاضر هیچ‌گونه تماس مقدماتی بین روسیه و آمریکا در خصوص امکان برگزاری یک نشست بین ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا وجود ندارد.
نماینده دائم آمریکا در ائتلاف نظامی ناتو می‌گوید تبادل‌های راهبردی روسیه و چین برای این ائتلاف نگران‌کننده است و باید با آن مقابله کرد.
کاخ سفید اعلام کرد که این کشور سامانه های دفاع هوایی بیشتری را در قالب کمک های نظامی به اوکراین ارسال می کند.
نماینده آمریکا در ناتو مدعی شد که روسیه تمایلی به مذاکره بر سر مناقشه جاری در اوکراین ندارد!
کارشناس شبکه چهار در برنامه شیوه گفت: ایرانی‌ها تمامی خواه هستند. ما توانستیم در غرب آسیا نظم سازی کنیم، اما چینی‌ها در مقابل آمریکا هنوز موفق نشدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که احتمال نمی رود این کشور و روسیه در حاشیه اجلاس گروه بیست تماس یا دیداری داشته باشند.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای تماس تلفنی و یا دیدار حضوری سران آمریکا و روسیه وجود ندارد.
وزارت دفاع آمریکا از اقدام روسیه در اطلاع به واشنگتن پیرامون آغاز رزمایش هسته ای خود با نام «گروم» خبر داد.
ند پرایس گفت: حقیقت ماجرا این است که روس‌ها توانایی تولید، واردات و تامین نیاز‌های کلیدی خود را ندارند و بنابراین به ایران روی آورده‌اند و در حال بررسی اقداماتی با کره شمالی نیز هستند.
سفیر روسیه در واشنگتن گفت که آمریکا و روسیه تماس و ارتباطی برای کاهش تنش ها بین دو طرف ندارند.
سخنگوی کاخ سفید ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را به بکارگیری انرژی به عنوان سلاح متهم کرد.
سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که آمریکا روسیه را در فهرست حامیان تروریست قرار نخواهد داد.
روابط مسکو و تل آویو در پی حمله روسیه علیه اوکراین به شدت تحت تأثیر قرار گرفت به ویژه آنکه رژیم اسرائیل همراه با بیشتر کشورهای غربی و آمریکا به وضوح خود را در کنار «کی یف» قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ