وزارت امور خارجه آمریکا بار دیگر نگرانی خود را درباره همسویی و نزدیکی روابط چین و روسیه ابراز کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی به تغییر رابرت مالی نماینده آمریکا در امور ایران واکنش نشان داد.
وزیر امور خارجه آمریکا گزارش‌ها مبنی بر نزدیک بودن واشنگتن و تهران به توافق‌هایی درباره محدود کردن برنامه هسته‌ای ایران را رد کرد.
کربی طی نشست خبری در کاخ سفید در پاسخ به سوالی درباره اظهارات «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم جعلی صهیونیستی مبنی بر پایبند نبودن تل‌آویو به هرگونه توافقی بین آمریکا و ایران، گفت: «ما با اسرائیل مشورت بسیار بسیار نزدیکی داریم».
یک پایگاه خبری فرانسوی گزارش داد که آمریکا در حال آماده سازی یک مرکز اطلاعاتی جدید در داخل سفارت خود در بیروت است که به واشنگتن اجازه می دهد کل منطقه را از نزدیک زیر نظر داشته باشد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
برخی رسانه‌ها از وقوع یک انفجار نزدیک ساختمان پنتاگون در واشنگتن دی‌سی خبر می‌دهند؛ این در حالیست که وزارت دفاع آمریکا تا کنون این موضوع را تأیید یا رد نکرده است.
پرایس گفت: این معافیت از سال ۲۰۱۴ و بی‌وقفه توسط دولت قبلی آمریکا تمدید شده است. این معافیت در سال‌های اخیر، نزدیک به ۲۰ بار، ۱۸ بار حدودا تمدید شده است. ما به صورت دوره‌ای این معافیت را بررسی می‌کنیم تا امکان خدمات پخش ماهواره‌ای برای صدا و سیما تحت حمایت سازمان بین‌المللی ارتباطات ماهواره‌ای فراهم شود.
«آقای امیرعبدالهیان در جلسه امروز همچنین درباره مذاکرات هسته‌ای گفت، مقامات عمانی اخیراً بارها تمایل خود را برای ایفای نقش میانجی‌گری بین ایران و آمریکا برای به سرانجام رساندن مذاکرات هسته‌ای بیان کرده است. در همین راستا پادشاه این کشور اعلام کرده است که در تلاش است تا با پیام‌هایی که میان مقامات ایران و آمریکا تبادل می‌کند، در آینده‌ای نزدیک و با خبری خوش به ایران سفر کند.»
وقتی برنامه، حمله باشد، کسی پیش‌نمایش منتشر نمی‌کند؛ بلکه اغلب دست خود را نزدیک و مخفی نگه می‌دارد تا از عنصر غافلگیری خود را محروم نکرده باشد. بلندفکرکردن‌های دو طرف درباره جنگ، با اعلام جدول‌های زمانی دور و دیر، بیش از آنکه خبر از جنگ قریب‌الوقوع بدهند، بوی چنگ و دندان نشان‌دادن‌هایی را می‌دهند که پیش از گفتگو و مذاکره لازم‌اند.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی ملی آمریکا با طرح اتهامات همیشگی درباره برنامه هسته‌ای ایران و نزدیک شدن ایران به نقطه ادعایی گریز هسته‌ای مدعی شد جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده بر اینکه به ایران اجازه دستیابی به سلاح هسته‌ای را نخواهد داد، تاکید کرده است.
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
رسانه ها به نقل از منابع نزدیک به کاخ سفید اعلام کردند که ۵ سند محرمانه ای که جدیداً کشف شده در خانه «جو بایدن» رییس جمهور آمریکا درباره «ایران و اوکراین» است
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در ژنو اعلام کرد که آمریکا درباره فعالیت های بیولوژیکی و نظامی خود نزدیک مرزهای روسیه هیچ توضیحی ارائه نکرده است.
د. رای‌گیری در کنتاکی درباره اصلاح قانون اساسی ایالتی برای تامین حق سقط جنین در اوایل روز چهارشنبه بسیار نزدیک بود؛ اما رای کافی را به‌دست نیاورد. این در حالی است که نتایج در سه ایالت دیگر- آن هم تنها چند ماه پس از حذف حق قانونی سقط جنین توسط دیوان عالی- نشان می‌دهد که وقتی درخصوص این حق مستقیما از مردم پرسیده شود، بخش وسیعی از آمریکایی‌ها می‌خواهند این حق برای آنها قانونی و محفوظ شمرده شود.
دولت جو بایدن، در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا و بحبوحه هشدارها درباره ورود قریب‌الوقوع آمریکا به رکود در آینده‌ای نزدیک، گزارش‌ها دراین‌باره را کم اهمیت جلوه داد.
سفارت آمریکا در قاهره به اتباع خود در مصر درباره نزدیک شدن به محلهای برگزاری تجمع های اعتراضی احتمالی هشدار داد.
وزیر امور خارجه آمریکا ادعاهای خود را درباره برنامه هسته ای ایران و مذاکرات لغو تحریم ها تکرار کرد و گفت: پاسخ ایران به پیشنهادات اروپا دستیابی به توافق در آینده نزدیک را نامحتمل می سازد.
واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکایی خبر داده است که امروز چهارشنبه پاسخ آمریکا به پیش نویس اروپایی برجام اعلام خواهد شد و توافق ممکن است نزدیک باشد.
برخی منابع خبری بامداد شنبه گزارش هایی تاییدنشده از اصابت راکت به نزدیکی پایگاه آمریکا در میدان نفتی العمر در دیرالزور سوریه منتشر کردند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ