روسیه به همراه شماری دیگر از کشورها فعالسازی ماده ۶ کنوانسیون سلاح های بیولوژیک به دلیل فعالیت های آمریکا را خواستار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کشتی جنگی روسیه برای کشتی باری «سوکرا اوکان» تیر هشدار شلیک کرده؛ آن را متوقف و بازرسی کرد.
روسیه نسبت به عبور و مرور کشتی‌ها از دریای سیاه هشدار داد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، با تایید اظهارات سخنگوی وزارت خارجه ایران درباره برجام، اقدامات تهران را شفاف توصیف کرد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز هشدار داد: هر روز که از سرگیری مذاکرات می‌ گذرد، ما به نقطه بی‌ بازگشت نزدیک می‌ شویم.
آسوشیتدپرس نوشت: زلنسکی روز سه شنبه هشدار داد اگر کشورش نتواند در جنگ با روسیه در شهر کلیدی شرقی اوکراین پیروز شود روسیه می‌تواند حمایت بین المللی را برای وادار کردن اوکراین برای سازش غیرقابل قبول جلب کند.
وزیر خارجه جدید چین با انتقاد از رویکردهای دولت آمریکا در مواجهه با این کشور هشدار داد اگر واشنگتن تغییر رویه ندهد، درگیری بین دو کشور قطعی خواهد بود.
صدراعظم آلمان با هشدار به چین گفت که اگر این کشور در جنگ اوکراین مداخله و به روسیه کمک نظامی کند، با تحریم‌های نامشخص مواجه خواهد شد.
سخنگوی وزارت خارجه چین با هشدار به آمریکا، گفت که این کشور در جایگاهی نیست که روابط روسیه و چین را تعیین کند.
وزارت خزانه داری آمریکا هشدار داد در صورت کمک نظامی چین به روسیه، این کشور مجبور به توسل به ابزار تحریمی خود علیه پکن می شود.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد هر گونه اقدام غرب علیه نیروهای و اتباع این کشور در مولداوی مصداق حمله به این کشور تلقی خواهد شد.
«جوزف بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا به چین به بهانه حمایت تسلیحاتی ادعایی از روسیه هشدار دادند.
ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین در گفتگو با روزنامه دی ولت آلمان که روز دوشنبه منتشر شد، با هشدار به پکن علیه حمایت از روسیه در جنگ اوکراین گفت که در این صورت، جنگ جهانی سوم آغاز خواهد شد.
وزارت امور خارجه آمریکا از هشدار آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به چین درباره حمایت از روسیه در جنگ اوکراین یا کمک به مسکو برای دور زدن تحریم ها خبر داد.
با بدتر شدن روابط بین الملل در سالیان اخیر منتقدان برتری جهانی ایالات متحده بار‌ها هشدار داده‌اند که جنگ سرد جدیدی در حال وقوع است. من نیز در زمره این افراد بوده ام. با این وجود، اشاره به جنگ سرد از برخی جهات واقعیت خطر موجود را کمرنگ می‌سازد. چنین اطمینانی وجود ندارد که روابط با روسیه و چین سرد باقی بماند.
یک مقام دولت آلمان هشدار داد اگر صربستان به دنبال عضویت در اتحادیه اروپاست، باید در بسط روابط با روسیه تجدید نظر کند.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌ های بین‌ المللی مستقر در وین امروز و درپی هشدار مسکو درباره استفاده احتمالی اوکراین از «بمب کثیف»، به کی‌یف سفر می‌کنند.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
رئیس‌جمهور و نخست‌‎وزیر اسبق روسیه در پاسخ به اظهارات جوزپ بورل مواضع کشور‌های غربی را محکوم کرد و هشدار داد که آن‌ها جهان را تا آستانه یک آخرالزمان اتمی می‌برند.
رئیس جمهور بلاروس ضمن اعلام تشکیل نیروی مشترک منطقه ای با روسیه، از احتمال حمله اوکراین به خاک کشورش خبر داد.
رئیس جمهور سابق آمریکا هشدار داد که در صورت عدم پایان فوری جنگ روسیه و اوکراین، جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد.
نماینده روسیه در سازمان‌ های بین المللی مستقر در وین امروز نسبت به تبعات صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام آژانس بین‌ المللی انرژی اتمی هشدار داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا با اعلام حضور سفیر روسیه در واشنگتن در این وزارتخانه، مدعی شد که به وی درباره تشدید جنگ در اوکراین هشدار داده شده است.
«هنری کیسینجر» هشدار داد که جهان در حال نزدیک شدن به یک رویارویی بسیار خطرناک بین ایالات متحده از یک سو و چین و روسیه از سوی دیگر است. ما نمی‌خواهیم این ایده را باور کنیم، اما واقعیت آن است که جهان آشکارا به سمت پرتگاه پیش می‌رود.
یک مقام وزارت خارجه روسیه نسبت به آن که رابطه مسکو و واشنگتن به «نقاط بی بازگشت» برسد و بدتر از وضعیت فعلی شود، هشدار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ