وزارت خارجه روسیه ادعاهای آمریکا در خصوص تهدیدات هسته‌ای روسیه را رد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده روسیه در سازمان ملل در واکنش به ادعای تکراری سفیر واشنگتن در سازمان ملل از ارسال پهپادهای ایرانی به روسیه اعلام کرد این ادعاها نادرست و اجرای تحقیق درباره آن ناعادلانه است.
رئیس جمهور اسبق آمریکا می‌گوید که بسیاری از روس‌زبانان کریمه در سال ۲۰۱۴ از پیوستن این شبه‌جزیره به روسیه حمایت و تعدادی از کشورهای اروپایی هم این موضوع را درک کردند.
معاون سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که دولت این کشور در تلاش است تا اظهارات پیشین مقامات واشنگتن درباره «پایان دادن به فعالیت خطوط لوله نورداستریم» را از حافظه‌ها پاک کند.
روسیه و مصر ادعای روزنامه واشنگتن پست به نقل از وزارت دفاع آمریکا را مبنی بر تلاش قاهره برای ساخت هزاران موشک و راکت و تحویل آن به مسکو، تکذیب کردند.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
فرمانده دفاع هسته‌ای، بیولوژیکی و شیمیایی روسیه می‌گوید که اقدام مسکو در افشا کردن فعالیت‌های نظامی و بیولوژیکی آمریکا، خیلی از کشورها را نگران کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا از هشدار آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به چین درباره حمایت از روسیه در جنگ اوکراین یا کمک به مسکو برای دور زدن تحریم ها خبر داد.
کاخ سفید اعلام کرد جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا در دیدار با مقامات صهیونیستی درباره برنامه هسته ای ایران و نیز روابط تهران - مسکو رایزنی کرد.
اظهارات نماینده آمریکا در مجارستان درباره رئیس جمهور روسیه با واکنش سفارت مسکو روبرو شد.
در بحبوحه گزارش‌ها درباره برنامه آمریکا برای ارسال تجهیزات پیشرفته جهت تبدیل بمب‌های هدایت‌ناپذیر به بمب هدایت‌شونده به اوکراین، اسپوتنیک به سازوکار این بمب‌ها نگاه دقیق‌تری انداخته است.
کاخ سفید مدعی است آمریکا تصمیم گیری درباره زمان مذاکره صلح میان مسکو و کی یف را برعهده اوکراین گذاشته است!
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه گفت که مسکو آماده از سرگیری مذاکرات با واشنگتن درباره سوریه است.
وزیر خارجه روسیه با اشاره به اینکه مسکو منتظر مشاهده تلاش ملموس غرب برای ادب کردن زلنسکی است، گفت کشورش در پی ایجاد ساز و کار ناظر بر فعالیت های بیولوژیک آمریکا است.
معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که مسکو برای مذاکره با اوکراین هیچ پیش شرطی ندارد ولی با آمریکا در این خصوص مذاکره نمی کند.
وزارت امور خارجه چین ضمن تمجید از اظهارات اخیر پوتین درباره پایبندی مسکو بر اصل چین واحد، تأکید کرد که آمریکا در خصوص سیاست هسته ای چین اخبار ساختگی منتشر می کند.
آمریکا بار دیگر هشدارهای مسکو درباره برنامه کی‌یف برای انجام «عملیات پرچم دروغین» و انفجار یک «بمب کثیف» را رد کرد.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
وندیکتوف تاکید کرد: در هر صورت موضع روسیه بدون تغییر باقی می‌ماند، الحاق اوکراین به ناتو یا برخی اتحادهای دیگر که تحت نظارت آمریکا تشکیل شده برای ما غیر قابل قبول است.
آمریکا نسبت به «عواقب فاجعه‌بار» استفاده احتمالی مسکو از سلاح اتمی در جنگ اوکراین هشدار داد.
معاون وزیر خارجه روسیه فرافکنی های کشورهای غربی از جمله اوکراین و آمریکا در خصوص بکارگیری سلاح اتمی در نبرد مسکو و کی یف را رد کرد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو تنها در چارچوب کانال مورد توافق دو کشور، حاضر به بحث درباره تبادل زندانیان با آمریکا است.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو تنها در چارچوب کانال مورد توافق دو کشور، حاضر به بحث درباره تبادل زندانیان با آمریکا است.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد مسکو تنها در چارچوب کانال مورد توافق دو کشور، حاضر به بحث درباره تبادل زندانیان با آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ