یک رسانه آمریکایی گفته است که واشنگتن به طور خصوصی از اوکراین خواسته تا به روسیه نشان دهد که آماده گفتگو است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات با تاکید بر اینکه این وزارتخانه حافظ حریم خصوصی افراد است، افزود: پیام رسان بله و سایر پیام رسان‌ها حافظ امنیت و حریم خصوصی کاربران هستند و خط قرمز ما همین حفظ حریم خصوصی افراد است.
علی‌رغم جسارت مدیران بله، اما اتفاقی که در رابطه با مساله انتشار محتوای گروه‌های بله افتاده است، خدشه‌دار شدن اعتماد کاربر است. هرچند محتوا مرتبط با گروه‌های عمومی است، اما همچنان این ذهنیت از سوی کاربران ایرانی پیام‌رسان‌های داخلی وجود دارد که محتوای چت‌های خصوصی نیز زیر ذره‌بین خواهد بود. با وجود غیرواقعی بودن این گزاره و نقض حریم خصوصی، اما این انتشار تصویر صفحه مانیتور می‌تواند ذهنیت کاربران پیام‌رسان‌های ایرانی را هم به سمت یک گزاره غیرواقعی سوق دهد.
«شاید مهم‌ترین پیام آمریکا از اعزام این جنگنده‌‌‌ها نه برای ایران بلکه برای کشورهای عربی است. زیرا یکی از اعتراضات اصلی کشورهای عربی در خصوص اینکه آمریکا تعهداتش در منطقه را کاهش داده، بعد از آن بود که حوادثی برای کشتی‌‌‌ها در سال ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ اتفاق افتاد و آمریکا اقدام جدی در آن مقطع برای مقابله با این وضعیت انجام نداد.»
یکی از سرویس‌هایی که از مرز خود عبور کرده، تلگرام است. تلگرام در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسانی ساده در نظر گرفته شده بود، اما ویژگی‌های اضافی دارد که هدف از آنها، تشویق به اتصال است. یکی از این ویژگی‌ها، "افراد نزدیک" (People Nearby) است که مبتنی بر مکان کاربر است. در حالی که این ویژگی، تا حدودی بی‌ضرر به نظر می‌رسد، اما می‌تواند به طور بالقوه برای حریم خصوصی شما مشکل ساز شود. بنابراین، باید به منظور حفظ ایمنی خود، محتاط باشید و این ویژگی را در اسرع وقت غیرفعال کنید.
آکسیوس نوشته که وزیر خارجه آمریکا همزمان با آغاز شورش ۲۴ ساعته و ناموفق ارتش خصوصی واگنر علیه مسکو، به تمام مقامات آمریکایی در سراسر جهان پیامی فوری مخابره کرده است!
اتاق تهران آخرین اتاق بین اتاق‌های سراسر کشور بود که انتخاباتش برگزار شد. در این جلسه، انتخابات طبق آیین‌نامه برگزار شد. ابتدا هیات رییسه سنی برای اداره جلسه انتخابات، از میان اعضای هیات نمایندگان انتخاب شدند و بر این اساس، محمدرضا بهرامن ریاست سنی این هیات را برعهده گرفت. در ادامه پیام باقری، عطاالله اشرفی‌اصفهانی و مریم تاج‌آبادی نیز به ترتیب به عنوان دو ناظر و منشی هیات رییسه سنی معرفی شدند.
واتساپ، تقریبا هر هفته ویژگی‌های جدیدی را معرفی می‌کند. ویژگی‌هایی جدیدی که اخیرا به آن اضافه شده است، قابلیت قفل کردن چت و ایمن کردن چت‌های فردی همانند چت‌های خصوصی و گزینه‌ای برای ویرایش پیام است که به کاربران این امکان را می‌دهد که در عرض ۱۵ دقیقه پیام خود را ویرایش کنند و با اجازه کاربران پیام ویرایش شده ارسال گردد.
بسیاری از مردم از قابلیت حذف شدن خودکار پیام‌ها در واتساپ برای مدیریت بهینه فضای ذخیره‌سازی و حفظ حریم خصوصی خود استفاده می‌کنند. زیرا این پیام به طور خودکار و پس از یک دوره زمانی مشخص حذف می‌شوند. با این حال، همیشه پیام‌هایی هستند که ممکن است بخواهید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری نگهداری کنید. خوشبختانه، چنین قابلیتی نیز در واتساپ وجود دارد و در این مقاله با روش کار آشنا می‌شوید.
زارع پور گفت: شائبه‌ای مطرح شد که اتصال پیام رسان‌ها به یکدیگر به حریم خصوصی و رقابت در پیام رسان‌ها ضربه می‌زند. این کار جهت گیری کلی در فضای بازار دیجیتال جهانی است و باعث افزایش رقابت می‌شود. البته دنیا دارد به این سمت حرکت می‌کند.
امام (ره) نیز در پیام ۸ ماده‌ای خود یکی از نکاتی که داشتند، مذمت از کسانی است که به حوزه دینی افراد سرک کشیده و خلاف داشته‌اند؛ لذا تکلیف کرده‌اند که تفحص در مسائل حوزه خصوصی افراد نشود. این نوع رفتار‌ها شکاف بین طبقاتی اجتماعی و بدبینی‌ها را افزایش می‌دهد که چنین پدیده‌ای از بی‌حجابی بدتر است. در حقیقت رویارو قرار دادن مردم از زشت‌ترین و ناصحیح‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.
مهدی رحمتی پس از پایان دیدار تیمش برابر سپاهان، چند دقیقه‌ای به صورت خصوصی با پیام نیازمند گفتگو کرد.
تضمینی برای دست یافتن طرفین به توافق وجود ندارد. مقامات آمریکا مجددا بر کلیدواژه عدم‌تمرکز بر برجام تاکید کرده‌اند. سخنگوی وزارت خارجه آمریکا نیز روز پنج‌شنبه ارتباط سفر اخیر رابرت مالی به عمان با اظهارات یک‌نماینده مجلس در خصوص سفر قریب‌الوقوع سلطان عمان به تهران برای انتقال پیامی از واشنگتن به مقام‌های ایرانی را رد کرد.
باقری در خصوص نقش میانجیگری قطر در تبادل پیام بین ایران و کشور‌های غربی به خصوص آمریکا گفت: ما با آمریکا ارتباط مستقیمی نداریم و طبیعی است که تبادل پیام بین ما و آمریکایی‌ها از طریق یک واسطه صورت می‌گیرد که گاهی این واسطه یک کشور اروپایی و یا یک واسطه غیر اروپایی است؛ ما بر این اساس تبادل پیام را بین دو طرف داشتیم و الان این مسئله هم وجود دارد.
نقدی در خصوص سیاست‌های نوظهور در عرصه‌های مختلف و جایگاه ایران در این نظم نوین و ویژگی‌های آن عنوان کرد: ما در شرایط بین این تحول و گذار از شرایط تک قطبی هستیم، اگر ایستادگی مردم نبود این تک قطبی ادامه پیدا می‌کرد، قدرتی که سال‌های سال بر دنیا حکومت می‌کرد با تلاش ایران از قدرتش کاسته شد و ایران به دنیا این پیام را داد و جهانی را از حلقوم آمریکا بیرون کشید، ایران بشریت را از جهان تک قطبی و تحت سیطره آمریکا بودن نجات داد.
وزیر خارجه قطر ادامه داد: «آمریکایی‌ها نیز یک سری پیام به ما داده‌اند تا آن را به ایران منتقل کنیم. در خصوص موضوعی که مرتبط و در رابطه با توافق است و شاید به صورت مستقیم با این موضوع مرتبط نباشد.»
طائب افزود: بنابراین هم آمریکایی ها و هم اسرائیلی ها معتقدند که زمان محدودی در اختیار دارند و وقت ندارند، لذا تا قبل از سال ۲۰۳۰ باید بتوانند مسائل خودشان را که هم داخلی و هم چالش های بین المللی است، حل کنند.
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
امیرعبداللهیان: بورل ۴ روز پیش گفت پیام شما در خصوص مذاکرات را به آمریکا منتقل کردیم؛ ما منتظر پاسخ واشنگتن هستیم / اظهارات بایدن نسنجیده بود؛ مقامات آمریکایی از طریق مجاری دیپلماتیک به ما اعلام کردند که آمریکا چنین موضعی را ندارد
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است.
بعد از ماجرای جنجالی انتشار عکس‌های خصوصی رستم قاسمی وزیر راه، مسکن و شهرسازی حضور امروز او در نشست ابراهیم رئیسی با نخست وزیر ارمنستان خبرساز شده است. حضوری که برای منتقدان وزیر پیام متفاوتی خواهد داشت.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح در پیامی به ارتش تروریستی آمریکا، رژیم صهیونیستی و کشورهای میزبان آنها در خصوص تهدید امنیت کشورمان هشدار داد.
یک مقام آمریکایی گفته است که دولت جو بایدن (رئیس جمهور آمریکا) از طریق کانال‌های خصوصی و همچنین به‌طور علنی به ایران پیام داده است که به دنبال تشدید درگیری‌ها در منطقه نیست و فقط به دنبال حفظ منافع آمریکا است.
یک منبع آمریکایی گفته است که دولت بایدن از چند طریق به ایران پیام داده که به‌دنبال تشدید درگیری‌ها در سوریه نیست.
شیراز - حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به مناسبت برگزاری مراسم تشییع و خاک سپاری سردار شهید عبد الله اسکندری پیامی صادر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ