آوریل هاینس، مدیر اطلاعات ملی آمریکا اظهار کرد: رهبران دیپلماتیک، اطلاعاتی و نظامی ارشد آمریکا به جو بایدن و کامالا هریس، رئیس جمهور آمریکا و معاونش اطلاعات بسیار محرمانه‌ای را درباره آرایش و مواضع، تسلیحات و استراتژی ارتش روسیه ارائه کرده بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو سابق شورای اطلاع رسانی دولت نوشت: بدون تردید خالص‌سازی باید در تراز و شعاع نظام جمهوری اسلامی همیشه وجود داشته باشد و حصر در باند و سلیقه نشود، اما شرط آن این است که سلایق را درست بشناسیم و با اصولی بسنجیم، تفسیر موسع یا تقلیل‌گرایانه از شعاع جریانات همسو با انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی و اندیشه امام باید بدون افراط و تفریط باشد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از خط زدن کیانوش رستمی از مسابقات جهانی گفت: کیانوش ۱۰ خواسته داشت که همگی انجام شد ولی ما برای او فقط دو خواسته داشتیم.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره مواردی که باید قبل از سفر رعایت کنیم توضیحاتی ارائه داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ درباره مواردی که باید قبل ازسفر رعایت کنیم توضیحاتی ارائه داد.
طبق ادعای بیلد، باشگاه بایرن مونیخ سادیو مانه را تا اطلاع ثانوی از حضور در تمرینات منع کرده است.
کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد که آمریکا به روسیه سفر امروز «بایدن» به کی یف را اطلاع داده بود.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص چرایی روشن کردن چراغ‌های خودرو قبل از ورود به تونل‌ها توضیحاتی داد.
نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: فرمایش رهبری درباره مولدسازی بسیار گوهربار است و باید حتماً درباره این موضوع اطلاع رسانی دقیق شود.
کارشناس مسائل بین الملل با بیان اینکه نشریه فرانسوی بازوی رسانه‌ای یک جریان و تفکر خاصی در فرانسه است، گفت: ما باید در خصوص اهداف بلند مدت و وابستگی‌های این نشریه اطلاع رسانی کنیم.
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
همان طور که من پس از سفر ترکیه در فرودگاه امام(ره) متوجه ممنوع‌الورودی خودم شدم و گذرنامه‌ام ضبط شد، اگر همسرم مشکل ممنوع‌الخروجی داشت، پلیس کنترل گذرنامه فرودگاه پاسپورتش را ضبط و اجازه سوار شدن به هواپیما و خروج از مرز هوایی را به او نمی‌دادند
گروسی گفت: «ایران به ما اطلاع داد که ظرفیت خود را برای تولید اورنیوم با غنای ۶۰ درصد، سه برابر می‌کنند، نه دو برابر.» وی ادعا کرد که این میزان «بسیار نزدیک به سطح نظامی یعنی ۹۰ درصد است.»
با وجود اینکه ریاض اعلام کرده تصمیمش صرفا اقتصادی است، اما الگوی رفتاری عربستان در برهه‌های مختلف به ویژه در مقطع کنونی نشان می‌دهد که مقامات آل سعود راهبرد چندوجهی را از این تصمیم جدید خود دنبال می‌کنند که یکی از اضلاع این راهبرد تاثیرگذاری بر روند مذاکرات احیای برجام است که در حال حاضر در وضعیت بن‌بست قرار دارد.
یک عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره نمی تواند بدون اطلاع از راهبرد جو بایدن به کمک های مالی به اوکراین تا زمان نامعلوم ادامه دهد.
در میان آثار می‌توان به ماکت خانه «ایمن الظواهری» رهبر پیشین القاعده اشاره کرد که برای اطلاع یافتن «جو بایدن» رئیس جمهور امریکا در مورد محل اختفای او ساخته شده بود.
رئیس شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه کارهای دولت باید به خوبی اطلاع رسانی شود تا امید آفرینی شود، گفت: عده‌ای اگر دولت یک جا کوتاهی داشته باشد، بزرگنمایی می‌کنند و مردم را ناامید می کنند.
معاون وزیر اقتصاد گفت: پزشکان بدانند که مالیات آن‌ها را از اطلاعات کارت به کارت آن‌ها دریافت خواهیم کرد. مردم هم باید شماره کارت‌هایی که به آن‌ها ارائه می‌شود را به سازمان مالیاتی اطلاع بدهند تا مبنای بررسی و دریافت مالیات از پزشکان قرار بگیرد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: ما از مفاد مذاکرات و توافق آگاه نیستم اما توافق هرچه هست حتماً باید به مجلس بیاید.
سردار حاجیان با تاکید بر اینکه باید مجازات سگ گردانی افزایش یابد تا بازدارنده باشد، گفت: مردم می توانند مزاحمت سگ همسایه را به پلیس اطلاع دهند.
ژاوی هرناندز سخت مخالف جدایی پی‌یر امریک اوبامیانگ است و به مدیران باشگاه بارسلونا نیز این مساله را اطلاع داده است.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
کاهش دما تا دوشنبه در تهران
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ