کردهای سوریه گفته اند که آمریکا و روسیه اطمینان داده اند که عملیات نظامی ترکیه انجام نخواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بررسی نقشه‌های آمریکا برای ایجاد تشکیلات شبه نظامی جدید در سوریه و وعده مقاومت لبنان برای نابودی رژیم صهیونیستی از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
چند ساعت پس از محاکمه ترامپ در دادگاهی در میامی، فلوریدا بابت پرونده اسناد محرمانه، این رئیس جمهوری سابق آمریکا گفت که اگر در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز شود، دنبال محاکمه و دادگاهی کردن بایدن می‌افتد.
این طرح باید در مجلس نمایندگان ایالت هم تصویب شود و سپس برای اجرایی شدن نیازمند امضای فرماندار جمهوریخواه تگزاس است که وعده داده آن را امضا خواهد کرد.
رسانه‌های روسیه می‌گویند از مجموع تانک‌هایی که آمریکا و کشورهای اروپایی وعده دادند به اوکراین تحویل دهند، تاکنون نزدیک به ۱۹ درصد از آنها تحویل ارتش اوکراین داده شده است.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
ترامپ، در ابتدای آغاز کمپین ریاست‌جمهوری‌اش، در نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی وعده داد تا «کار ناتمام باعظمت کردن دوباره آمریکا را تمام کند.» رئیس‌جمهور پیشین آمریکا بیانیه‌هایی درباره سیاست صادر می‌کند، زیرساخت‌ها را می‌سازد و تاییدیه‌هایی را آشکار می‌کند که نشان می‌دهد: اگر می‌توانید مرا بگیرید.
نائب رئیس شورای امنیت ملی روسیه اعلام کرد: رئیس جمهور آمریکا با وعده تداوم کمک های تسلیحاتی پا به اوکراین گذاشت.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه، اظهارات وزارت خارجه آمریکا را در خصوص اعطای جایزه صلح نوبل به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، به سخره گرفت.
حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل تاکید کرد: آمریکا اکنون توپ را در زمین خود دارد. باید نشان دهد که صادق، قابل اعتماد و قادر به اجرای وعده هایش است. اکنون وقت اقدام است.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: آمریکا هنوز انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران را ندیده و من ایمان دارم که آن وعده الهی و انتقام سخت را در آینده بسیار نزدیک، خواهیم گرفت.
مامور تشکیل کابینه اسرائیل: اتحاد سنتی آمریکا با عربستان سعودی و سایر کشورها باید مجدداً تقویت شود. در این رابطه نباید تنش‌های دوره‌ای یا حتی تنش‌های شدید وجود داشته باشد، زیرا به نظر من این اتحاد، پایه ثبات در منطقه خاورمیانه است.
با وجود عدم صعود تیم ملی ایران از مرحله گروهی جام جهانی با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا، وعده داده شده به بازیکنان انجام شد و آنها نامه ورود یک خودروی خارجی را دریافت کردند
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: خیلی به صعود نزدیک بودیم اما مقابل آمریکا بدن بازیکنان تحلیل رفته بود و نتوانستیم برنده بازی باشیم.
جواد خیابانی که قرار است دیدار حساس ایران مقابل آمریکا را گزارش کند، وعده‌ای جالب در خصوص این جدال داد.
برخلاف آنکه در فهرست اعلام شده از سوی فدراسیون کشتی برای حضور در جام‌جهانی آمریکا، کامران قاسم‌پور قرار است همچنان در وزن 92 کیلوگرم کشتی بگیرد، اتحادیه جهانی از رویارویی او با اسنایدر خبر داده است.
نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: این وعده الهی است که آتش فتنه دامن آل‌سعود، اسرائیل، غرب و آمریکا را خواهد سوزاند.
ساعتی قبل‌تر خبرگزاری رویترز که سابقه‌ای طولانی در خبرسازی‌های ایران‌هراسانه دارد ادعا کرده بود تهران به مسکو وعده ارسال موشک‌های زمین به زمین و «پهپادهای بیشتر» داده است.
سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به تازه‌ترین وعده بایدن برای ارسال تجهیزات جدید به کی‌یف گفت پمپاژ سلاح‌های مرگبار به اوکراین ثابت کرد آمریکا یکی از طرف‌های درگیری است.
آمریکا به اوکراین وعده داده است که سیستم‌های دفاع هوایی پیشرفته را ارائه دهد.
معاون رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر لهستان در تماس تلفنی خود درباره جنگ در اوکراین و تولید برق از طریق انرژی هسته‌ای گفتگو کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه طرف مذاکره کننده آمریکایی بنای کوتاه آمدن از مواضع باطل خودش را ندارد گفت: روند مذاکرات نشان داد به هیچوجه نمی‌توان به وعده و وعیدهای آمریکا اعتماد کرد.
دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:خاطره وعده دروغ سفیر آمریکا مبنی بر انتقال گاز از مصر و انرژی ، آشکار خواهد شد.
در شرایطی که بازیکنان امید قصد ترک اردو و بازگشت به تمرینات باشگاهی را داشتند، با توجه به عدم تسویه حساب، مسئولان هتل مدارک شناسایی بازیکنان را نگه داشته و به آن‌ها اجازه خروج ندادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ