سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باید در انتخابی تیم ملی ببینیم، نفراتی که داریم در قد و قواره آسیا هستند یا خیر؟!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: مشکلات کشور با وجود ظرفیت‌های متنوع خدادادی و با حضور جوانانی پرانگیزه و متخصص قطعاً قابل حل است و هیچ بن‌بستی وجود ندارد.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
تبریز - دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه هیچ مجوزی صادر نشده است.
رئیس جمهور تملک واحدهای تولیدی از سوی بانک‌ها و توقف تولید را برخلاف سیاست اشتغال‌زایی دانست و تصریح کرد: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
رئیس جمهور گفت: هیچ واحد تولیدی نباید به دلیل بدهی به نظام بانکی تعطیل شود و بانک‌ها بازپرداخت تسهیلات خود را از مسیرهای دیگری پیگیری نمایند.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با اشاره به برگزاری مراسم عاشورا و تاسوعای حسینی (ع) در شهر تهران، گفت: مراسم عزاداری در این روزها و شب‌های حزن انگیز، در سایه امنیت و آرامش، برگزار شد.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی کشته و یا مصدوم نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
مدیر مراکز درمانی هلال‌احمر ایران در کشور عراق گفت: در حادثه انفجار و حریق در کربلا در حوالی حرم امام حسین و حضرت عباس (ع) هیچ زائر ایرانی دچار حادثه نشده است.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه کشور ما در حوزه سوخت‌های فسیلی در رده بالای جهان قرار دارد، گفت: علم و دانش‌بنیان‌ها نشان داده‌اند که هیچ بن بستی در حوزه محیط زیست وجود ندارد.
عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی پیش فصل داوری گفت: داور در اشتباهات بیشتر از همه ضرر می کند.
سمنان- استاندار سمنان با تاکید بر اینکه در دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی در این استان تعطیل نشد، گفت: در دو سال اخیر شاهد افزایش ظرفیت تولید در واحدهای صنعتی بودیم.
وزیر نفت گفت: هیچ جایگاهی در کشور نیست که کارت سوخت نداشته باشد ولی کارت سوخت جایگاه‌ها برای موارد اضطراری است.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
ادوین فن‌درسار، دروازه‌بان سابق باشگاه منچستریونایتد و تیم ملی هلند، به دلیل خونریزی مغزی همچنان در بیمارستان بستری است.
رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
مدیرعامل پرسپولیس می‌گوید علت تاخیر در تمدید قرارداد سفر بازیکنان و اعضای کادرفنی بوده است.
سرمربی پرسپولیس در گفت‌وگوی اختصای با "ورزش سه" از ادامه حضور دروازه‌بان این تیم خبر داد.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است.
یک موضوع عجیب در رابطه با اقدام جنجالی آمریکایی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران وجود دارد.
کامیاران- مدیر کل ورزش و جوانان کردستان گفت: مرگ بوکسور نوجوان عضو تیم ملی هیچ ارتباطی به نحوه میزبانی استان نداشته و بر اثر عارضه قلبی و مغزی حین تمرین جان باخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ