سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشایی مشکلش این بود که فکر می‌کرد به اندازه کافی شعار داده است درحالی‌که نمی‌دانست در یک جمع شعارمحور هیچ‌وقت تاریخ شعار به پایان نمی‌رسد. شما تا جایی که جان در بدن دارید باید شعار بدهید. وقتی شما از شعار دادن دست بکشید به این معناست که خسته شده‌اید و هوا‌های دیگری به سرتان زده است.
گئورگی گولسیانی با گلزنی از روی نقطه پنالتی، آخرین بازی پیش فصل پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
گل آکروباتیک کاپیتان تیم ملی هنوز هم به عنوان یکی از گل‌های زیبای لیگ برتر انگلستان مورد بحث قرار می‌گیرد.
برای‌ خیلی‌ها این امکان وجود ندارد تا از نزدیک، مراحل مختلف تولید یک جوجه کارخانه‌ای را ببینند که رعایت مسائل بهداشتی یکی از دلایل آن است.
هیچ ایرادی ندارد که برای سفارش خود مقدار بیشتری سس یا کارد و چنگال بخواهید، اما وقتی مقدار آن خیلی زیاد باشد واضح است که قرار نیست از آن برای صرف غذایتان استفاده کنید و قصد دارید آن را برای استفاده‌ی شخصی پیش خود نگه دارید.
کاپیتان طلایی‌پوشان آبادان می‌گوید اگر اتفاقات بازی برابر ذوب آهن منجر به سقوط صنعت نفت می‌شد، او از فوتبال خداحافظی می‌کرد.
کاپیتان اسبق استقلال معتقد است جواد نکونام، بهترین انتخاب برای سرمربیگری این تیم بوده و خصوصیات او به موفقیت آبی‌پوشان کمک خواهد کرد.
سخنگوی کرملین درباره اظهارات مقامات اوکراینی مبنی بر «کشتن روس‌ها»، به کی‌یف هشدار جدی داد.
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید که تیمش در بازی با فولاد می‌توانست بردی بهتر از 2-0 هم کسب کند.
به هر حال زندگی من و مرجان به سختی شروع شد، اما خوب بود و هیچ مشکلی نداشتیم و بخاطر رابطه خوبی که با برادرم دارم در هفته یک شب یا دو شب در خانه برادرم میهمان بودیم و همسرم هیچ وقت اعتراضی نداشت، چون به همین اندازه به خانه خانواده همسرم هم می‌رفتیم، اما مشکل از آنجایی شروع شد که برادرم خانه‌اش را عوض کرد و یک خانه بزرگ خرید و چیدمان و دکور خانه‌اش را به‌روز کرد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، می‌گوید ارلینگ هالند حتی در بدترین شرایط هم پر انرژی است و لبخند بر لب دارد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید هرگز به این که بهترین یا بدترین مربی باشد فکر نکرده و شرایط لازم برای احیای تیمش را دارد.
ترامپ روز سه‌شنبه گفت: «جنگ جهانی سوم هرگز هیچ وقت به این اندازه نزدیک نبوده است. ما باید خانه را از تمام جنگ‌افروزان و جهانی‌گرایان حامی ایده آمریکا آخر و پنتاگون، وزارت خارجه و امنیت ملی پاک کنیم.»
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در برنامه جهان آرا با اشاره به این که بیشترین محصولات صادراتی ما اغلب کشاورزی است،‌ گفت: در این مدت تلاش کردیم مجوز یکسری از محصولات کشاورزی از جمله سیب، کیوی، لبنی، مرکبات و زعفران را از چین بگیریم.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی از عملکرد شاگردانش مقابل ژاپن تمجید کرد.
جوان‌ترین بازیکن لیست تیم ملی ایران در جام جهانی قطر می‌تواند رامین رضاییان را الگوی خود برای ناامید نشدن در عرصه ملی قرار دهد.
سلیمی نمین گفت: در گفتگو با هموطنان خود که اشتراکات جدی با آن‌ها داریم باید بالاترین سطح از انعطاف وجود داشته باشد، اما گفتگو در سطح بین‌الملل حتما باید با بدبینی باشد و اساس بر این گذاشته شود که دشمن علیه ما سناریو‌های تبلیغاتی ایجاد کرده و در مقابل او باید بسیار هوشمندانه عمل کرد تا حاصل گفتگو همانی نباشد که او می‌خواهد. مثلا بیش از دو دهه است که دشمن در زمینه هسته‌ای اتهام ساخت یا حرکت به سمت ساخت بمب هسته‌ای را مطرح کرده است تا بتواند جلوی رشد علمی کشور را بگیرد که تاحدی هم در این زمینه موفقیت‌هایی بدست آورده است.
گروه F لیگ اروپا را باید عجیب ترین گروه تاریخ رقابت‌های باشگاهی این قاره نامید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: در مسابقات جهانی هندبال از پیش باخته نیستیم و دنبال برد و صعود از گروهمان هستیم.
سرمربی ذوب آهن با چهره‌ای مغموم و صدایی گرفته در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با استقلال حاضر شد.
سرمربی ذوب آهن با چهره‌ای مغموم و صدایی گرفته در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار با استقلال حاضر شد.
مشکلات سینمای ایران آنقدر بزرگ، عمیق و ناامیدکننده است که نه با حضور یک نماینده‌ی کانون در شورای پروانه ساخت، که با هیچ ترکیبی از شوراهای مختلف حل نمی‌شود، راه را اشتباه رفته‌ایم. مشکل سینمای ایران شوراهای مختلف نظارتی نیست، بلکه خود سینمایی است که خودمان ساختیم و پرداختیم. بدبختانه سینمای ما با وجود معضلاتی که گرفتارش شده خودش تبدیل به ذات مشکل شده است. بقیه حرف است و بهانه و اتلاف وقت و شاید هم آدرس‌های غلطِ تعمدی. من متجاوز از چهل سال است که در فضای سینما کار و زندگی می‌کنم، پس، از منِ کوچکترین بپذیرید که در طول این سال‌ها هرگز سینمای ایران را تا به این اندازه ذلیل و منفعل و خجالت‌آور ندیده بودم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ