رئیس فدراسیون والیبال شایعه وجود داشتن نفرات اضافه در لیست تیم ملی برای دریافت ویزای امریکا را تکذیب کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«آنتوان سوریوگین» عکاس معروف قاجار زمانی که عکس مراسم اعدام میرزا رضای کرمانی قاتل شاه صاحب قران را ثبت کرد هیچ گاه فکر نمی‌کرد این عکس معروف‌ترین عکس دوران حضورش در ایران شود.
سرانه فضای فرهنگ در کشور مطابق با آمارهایی که سه سال پیش اعلام شد، حدود 20 سانتیمتر است. در حدود هزار شهر کشور، از جمله در 75 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، هیچ سالن سینمایی وجود ندارد و در بیش از یکصد شهر کشور کتابخانه عمومی وجود ندارد... مردم شهرستان‌های کوچک باید از این حق برخوردار باشند که بتوانند آخر هفته به سالن سینمای شهرشان بروند و همچون مردم تهران، به تماشای آخرین فیلم‌های روی پرده بنشینند.
تست‌های دوپینگ 21 نفر از ملی‌پوشان تکواندو کشورمان منفی شد.
معظمی با بیان اینکه تجربه سنوات گذشته نشان داده است که این کلاهبرداران به هیچ عنوان سوالات را در اختیار قرار نمی‌دهند، گفت: برخی از کلاهبرداران نیز هستند که در این حوزه فعال هستند و بعضا سوالات مربوط به سال‌های قبل و سوالاتی را که زمان امتحان گذشته را در اختیار افراد قرار می‌دهند و کلاهبرداری می‌کنند و پول‌هایی را تحت عنوان بیعانه دریافت می‌کنند.
رشت- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از مصدومیت ۱۳۰ نفر در حوادث چهارشنبه آخر سال استان خبر داد و گفت: هیچ فوتی و قطع عضوی نداشته ایم.
النصر امارات در دیدار برابر الوصل به مدت چهار دقیقه، هفت بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته است.
شهردار تهران تاکید کرد: در شهر تهران ۲۶ هزار نفر در بارش برف اخیر در صحنه خدمت به مردم بودند و با شن پاشی و تلاش خود معابر بزرگ و در مرحله بعد سایر معابر را بازگشایی کردند. در این میان ۱۶ هزار نفر نیرو‌های فضای سبز و ۱۰۰۰ نفر نیرو‌های شهربان نیز تلاش کردند.
اسماعیل خرج ۴ نفر را می‌دهد؛ خودش و همسرش به‌علاوه دو فرزند مدرسه‌رو؛ یکی اول دبیرستان و آن یکی کلاس ششم. همسر خانه‌دار اسماعیل مثل همه زن‌های بلوچ سوزن‌دوزی می‌کند و اینکه پای معاش خانواده اسماعیل تا حالا لنگ نشده، بابت همین سوزن‌زدن‌های همسرش بوده که بخش زیادی از وزن خرج زندگی را به دوش کشیده. اسماعیل مثل خیلی از پاکبان‌های ایرانشهر، ساکن یکی از روستا‌های اطراف شهر است و مثل اغلب پاکبان‌های ایرانشهر، ماشین شخصی ندارد و با موتوسیکلت کهنه رفت و آمد می‌کند.
متهم گفت: من یک خشاب تیراندازی هوایی انجام دادم. به هیچ ماموری تیراندازی نکردم. اگر من یک خشاب تیر را به سمت ماموران می‌زدم که به جای سه نفر ۵۰ مامور کشته می‌شد. اشتباه من فقط این بود که با اسلحه و با اصرار سعید یعقوبی تیراندازی هوایی انجام دادم.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
عسگرپور اضافه کرد: روز گذشته درباره خانم‌ها شقایق دهقان و الناز شاکردوست خبری مبنی بر بازداشت آن‌ها منتشر شده بود که درباره خانم دهقان اصلا صحت نداشت و درباره خانم شاکردوست هم دو، سه ساعت بر اساس احضار قبلی مراجعه صورت گرفت و الان هیچ کدام از آن‌ها در بازداشت نیستند. همچنین در روزهای گذشته بازداشت جدیدی در میان سینماگران اتفاق نیفتاده است.
هرچند گزارش های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: هیچ دانشجویی از دانشگاه‌های هرمزگان نداریم که در بازداشت باشد. او گفت: در مجموع ۱۶ نفر اکنون در ارتباط با اغتشاشات اخیر در هرمزگان بازداشت هستند و مابقی دستگیرشدگان با قید وثیقه و ضمانت آزاد شده‌اند.
براساس مستندات موجود تاکنون ، تعداد مجموعه جان باختگان هشتم مهرماه و روزهای بعداز آن در شهر زاهدان ۳۵ نفر می باشد که شامل :برخی از نمازگزاران در مصلی ، جان باختگان در مرحله اول اطراف کلانتری ، کشته شدگان از افراد مسلح در اثر درگیری ها سطح شهر و همچنین شهروندان بی گناه به قتل رسیده توسط اشرار در مناطق مختلف شهر می باشد.
یکی از نیرو‌های امدادی حاضر در صحنه گفت: آتش‌سوزی تاکنون هیچ فوتی نداشته و آمار مصدومین نیز تاکنون ۸ نفر است.
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: هیچ یک از دانشجویان دستگیر شده این دانشگاه در محوطه‌های دانشگاه بازداشت نشده اند و این دستگیری‌ها همگی در سطح شهر و مناطق مختلف بوده است، اما با این حال دانشگاه پیگیر آزادی این دانشجویان بوده است.
معاون فرهنگی دانشگاه یزد گفت: سه نفری که بواسطه حضور در اغتشاشات دستگیر شده بودند، بلافاصله پس از احراز هویت آزاد شده‌اند که پس از نشر این شایعات با آن‌ها تماس تلفنی برقرار شد که یک نفر آن‌ها در خوابگاه و ۲ نفر در منزل بودند.
زارعی کوشا: ما درباره تجمعات در شورای تامین تاکید کرده ایم که با خویشتن‌داری تمام برخورد شود، به هیچ وجه تا جایی که نیاز جدی نباشد برخورد نظامی و انتظامی صورت نگیرد. این تجمعات در روز دوشنبه نیز ادامه داشته و در روزهای قبل خیلی محدود در سنندج و سقز نیز انجام شده است که نیروهای نظامی طبق درخواست ما در شورای تامین عمل کردند. اما در عین حال با افرادی که به صورت مسلح بخواهند امنیت جامعه را برهم بزنند با جدیدت و قاطعیت برخورد خواهیم کرد.
استاندار کردستان از کشته‌شدن سه فرد در جریان تجمعات غیرقانونی در شهرهای استان خبر داد و گفت: تحقیقات نشان داده که این افراد توسط معاندین نظام و با اسلحه جنگی که هیچ کدام از رده های امنیتی و نظامی در استان استفاده نمی کنند تیرخورده و کشته شده‌اند.
معاون سیاسی، امنیت و اجتماعی استاندار کردستان اعلام کرد در حال حاضر امنیت کامل در شهر سقز برقرار است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد و مردم به شایعات رسانه های ضد انقلاب توجه نکنند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوانات گفت: به هیچ عنوان گوشت از ذبح دام‌هایی که کنار جاده یا معابر عرضه می‌شوند، جهت مصرف خریداری نشود. ذبح دام باید در مراکزی باشد که تحت نظارت سازمان دام پزشکی هستند. ذبح دام در کشتارگاه‌های تحت نظارت انجام شود.
ما از 60 هزار نفر فحش می‎‌شنویم و هرکسی در فوتبال هرچقدر که پول بگیرد، حقش است؛ هیچ جای دنیا قراردادها علنی نمی‌شود.
فرماندار ویژه شهرستان میناب گفت: فوت ۵ نفر بر اثر گزش عقرب کذب بوده و به هیچ وجه صحت ندارد. در روستای چاهنان تنها ۱۲ مورد گزش عقرب گزارش شده که هیچکدام خوشبختانه فوت نشده‌اند.
هاشمی هیچ جا از خاطراتش اشاره‌ای به نشستن روحانی «پای میز مذاکره» نمی‌کند و تنها بر مخفی نگه داشتن مذاکرات میان چهار نفر که یکی از آن‌ها روحانی است، تصریح دارد. دلیل عدم مذاکرۀ روحانی هم روشن است؛ مخالفت امام با مذاکرۀ سران کشور با هیات آمریکایی ... علی لاریجانی نیز تاکید مرده است : روحانی در قضیۀ مک‌فارلین نقشی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ