اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه آمریکا امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: واشنگتن انتظار هیچ پیشرفت یا تحولی در روابط دوجانبه با پکن را از سفر بلینکن به چین ندارد.
هیات ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند، در عرصه آگاهی و اطلاعات، نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود که می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران، مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور کرد.
وزارت خارجه در بیانیه‌ای تاکید کرد: عدم اجرای معاهده و عدم تأمین حقابه هیرمند از سوی افغانستان و صدور بیانیه‌های سیاسی بدون اقدام عملی، به هیچ وجه قابل قبول نیست.
خانم دکتر جوان در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: ۹ سال پیش زندگی مشترک را با همسرم شروع کردم و یک سال بعد تصمیم گرفتم بچه‌دار شوم. اکنون صاحب یک دختر ۷ ساله هستم، اما هیچ لذتی از زندگی‌ام نبرده‌ام، چراکه شوهرم سال‌ها است به بیماری دوقطبی دچار است و همیشه به هر بهانه‌ای مرا به باد کتک می‌گیرد.
وزارت دفاع طی بیانیه‌ای به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه تاکید کرد: وزارت دفاع بر خود فرض می داند به روز ترین تولیدات و تجهیزات و فناوری های مختلف پیشرفته خود را در اختیار سپاه قرار دهد و در جهت رفع نیازهای آن از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در آستانه دیدار تیمش با ناتینگهام فارست به بازیکنان یونایتد هشدار داد و گفت او هیچ بهانه‌ای را نمی‌پذیرد و انتظار دارد همه بازیکنانش برای تیم از جان و دل مایه بگذارند.
کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: هیچ نشانه‌ای از ارسال سلاح توسط مصر به روسیه وجود ندارد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا در قرارگاه نوروزی امین گفت: امروز در حوزه مقابله با معضلات و مشکلات اقتصادی حجت بر همگان تمام شده است و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری در این مصاف پذیرفتنی نیست.
نمایندگان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز تاسیس کمیته امداد امام (ره)، تاکید کردند که در راستای رفع هر گونه فقر و محرومیت تا گسترش تمدن اسلامی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهند کرد.
مارک کوکوریا، مدافع چلسی، می‌گوید آبی‌های لندن با توجه به هزینه‌های نجومی و خریدهای بزرگی که داشته‌اند باید موفق شوند و در صورت ناکامی هیچ بهانه‌ای از آنها پذیرفته نمی‌شود.
جهانگیری می‌گوید: امام خمینی (ره)، بعد از استقرار جمهوری اسلامی، آن را تفسیر کرد که این جمهوری دو بال اصلی دارد؛ یکی اسلامیت و دیگری جمهوریت آن است و تا آخرین لحظات حیاتشان نیز کنترل می‌کردند تا هیچ کدام از این دو بال تضعیف نشود. جمهوریت نباید آسیب ببیند و به همین دلیل به نهاد‌های انتخاباتی تأکید داشت و روی آن خیلی حساسیت داشت و موضوعی به نام «میزان رأی ملت است» را در ارتباط با انتخابات آنچنان جا انداخت که کسی نتواند تصور کند که می‌شود موقعیت جمهوریت را به هر بهانه‌ای تضعیف کرد.
مدافع ترکیه‌ای لسترسیتی واکنش تندی را به اتفاقات پیرامون زلزله کشورش نشان داد.
آنخل دی‌ماریا، ستاره آرژانتینی یوونتوس، بعد از شکست 2-0 مقابل مونزا گفت تمرکز کردن برای بازیکنان بیانکونری بعد از کسر 15 امتیاز دشوار است ولی هیچ بهانه‌ای پذیرفتنی نیست.
سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع حاکمیت دریایی با صدور بیانیه‌ای درخصوص ثبت کشتی‌های مرتبط با ایران توسط دولت پاناما که در برخی رسانه‌های خارجی و داخلی بازتاب داشت، توضیحاتی ارائه کرد.
فیفا با انتشار بیانیه‌ای از از هواداران درخواست کرد تا برای برگزاری مراسم اختتامیه پیش از فینال جام جهانی 2022 قطر بین آرژانتین و فرانسه در استادیوم حاضر شوند.
حجت الاسلام و المسلمین محمد اشرفی اصفهانی فرزند شهید محراب آیت الله اشرفی اصفهانی بیان کرد: شاید خواسته آشکار معترضان در این مقطع، مسئله حجاب و انعطاف بیشتر نظام در این موضوع باشد، اما مطالبه مردم صرفاً این نیست. در جامعه ما فقر و نابرابری، بیکاری و انواع تبعیض غوغا می‌کند. جامعه انباشته از برخی مشکلات است. مرگ خانم مهسا امینی بهانه‌ای شد تا مردم به کف خیابان‌ها بریزند و خواسته‌های خود را مطرح کنند. در این میان عده و عواملی سوءاستفاده کردند و اغتشاشات را به وجود آوردند. از دو طرف عده‌ای کشته شدند که هیچ توجیهی ندارد؛ مخصوصاً کشته شدن دختران نوجوان.
در بخشی از بیانیه شورای امنیت آمده است: فوت تاثر برانگیز خانم «مهسا امینی» پس از حضور در واحد پلیس امنیت اخلاقی تهران مورخ ۲۵ شهریور باعث گردید تا دشمن، طراحی پیچیده خود در جنگ ترکیبی که بنا بود به بهانه‌های مختلف آغاز شود را تسریع و با شتاب اجرایی نماید؛ لذا هرچند گزارش‌های رسمی سازمان پزشکی قانونی، مجلس شورای اسلامی، فراجا و همچنین نظرات کارشناسی پزشکان متعهد کشور نشان می‌داد که؛ هیچ اقدام مستقیمی از سوی عوامل انتظامی منجر به فوت خانم امینی نگردیده است، اما اغتشاش به این بهانه آغاز و اساسا موضوع متوفی به فراموشی سپرده شد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین از دلیل اصلی شکست تیمش برابر عربستان گفت.
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه توییترش نوشت: از نظر بنده، هدف احیای برجام [توافق هسته‌ای]در نیمه دوم ماه نوامبر حاصل خواهد شد. هیچ بهانه‌ای برای از مسیر خارج شدن توافق هسته‌ای وجود ندارد.
فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه اجازه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم، گفت: نیروهای مسلح پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.
سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.
سرمربی هوادار می‌گوید مقصر شکست برابر پرسپولیس او بوده و هیچ بهانه‌ای نخواهد آورد.
یک تحلیل‌گر مسائل هسته‌ای گفت: یک عده می‌گویند آژانس تحت سلطه آمریکا و صهیونیست است اما اگر اینطور بود چطور ۱۴ گزارش مدیرکل آژانس اعلام کرده بود که ایران به برجام پایبند است و آمانو علیرغم فشارهای ترامپ حاضر نشد خلاف این موضوع را در گزارش‌های خود بیاورد چرا که هیچ بهانه‌ای علیه ایران نداشتند. اینکه صرفا بگوییم آژانس تحت سلطه آمریکا و رژیم صهیونیستی است مشکلی را حل نمی‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ