پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
عبدالله گنجی گفت: در مدت اخیر هیچ فردی بنا بر ماهیتِ خبرنگاری به زندان نیفتاده است، در قانون جمهوری اسلامی مدیران مسئول پاسخگو هستند و ممکن است فشار‌هایی از بیرون و داخل وجود داشته باشد تا عده‌ای بخواهند خبرنگار را به کار بگیرند!
قوه قضائیه اعلام کرد: هیچ فردی از تجمع‌کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست.
سخنگوی نیروهای یونیفل به ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره عبور فردی از مرز لبنان به داخل فلسطینی اشغالی واکنش نشان داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت گفت: تاکنون هیچ مورد دست‌گیری در تهران نداشته ایم.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حجاب یک بحث شرعی است و همه ما متعهدیم که نسبت به آن التزام داشته باشیم. این مسئله قانون کشور بوده و کسی حق زیر پا گذاشتن آن را ندارد.
مدیر تالار ارز خدماتی مرکز مبادله ارز و طلا ضمن اشاره به تامین همه نیازهای ارزی در این مرکز، از تخصیص ۱۴.۵ میلیون دلار ارز خدماتی طی روز جاری خبر داد.
دومین نشست مجمع حقوقدانان انقلاب اسلامی برگزار شد. این نشست با حضور و سخنرانی احمد اصانلو، رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، غلامعباس ترکی، معاون حقوق عامه دادستان کل کشور، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی‌سازی رئیس جمهور و سردار یزدی، رئیس ستاد مقابله با مفاسد اقتصادی روز یکشنبه 7 اسفند برگزار شد.
اگر می‌گویم که این دولت در سطح حل مسائل ایران نیست، نه به دلیل کینه یا پیشداوری، بلکه به دلیل واقعیت موجود است. آن‌ها در هر سه شعار اصلی خود ناموفق بوده‌اند، حتی مسیر معکوس هم طی شده است. شما کافی است قیمت هر متر بنا را با حداقل حقوق حساب کنید تا ببینید در همین ۲۰ ماه گذشته، میلیون‌ها خانوار از خانه‌دار شدن به‌کلی ناامید شده‌اند. وضعیت تورم را هم که می‌بینید. خالص اشتغال هم از سال ۱۳۹۸ هنوز کمتر است یا حداکثر به همان اندازه برسد. مساله بنده حل مسائل کشور است، در این حوزه معتقدم که باید نقد کرد.
نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هیچ فردی در مجلس مخالف گرفتن مالیات از سوداگران و کسانی که با سفته بازی قیمت مسکن و طلا را افزایش می‌دهند، نیست.
تجمع غیرطبیعی یا بیش از حد چربی در بدن، علاوه بر این‌که فرد را دچار اضافه وزن یا چاقی می‌کند، خطر ابتلا به بیماری‌های مختلف را نیز در او افزایش می‌دهد. در این اینفوگرافیک چند راه ساده را برای جلوگیری از چاق شدن می‌خوانید.
سخنگوی شهرداری تهران گفت:در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در رابطه با سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی درباره خبرنگاران بازداشتی حوادث اخیر گفت: درباره افراد بازداشتی، نهاد‌های انتظامی و امنیتی اذعان دارند اتهام این افراد پوشش وقایع اخیر برای رسانه‌هایشان نبوده است و حتی هیچ فردی در تهران به‌خاطر فعالیت رسانه‌ای دستگیر نشده است.
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی درباره خبرنگاران بازداشتی حوادث اخیر گفت: درباره افراد بازداشتی، نهاد‌های انتظامی و امنیتی اذعان دارند اتهام این افراد پوشش وقایع اخیر برای رسانه‌هایشان نبوده است و حتی هیچ فردی در تهران به‌خاطر فعالیت رسانه‌ای دستگیر نشده است.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: بنده با کسی دعوا و پدرکشتگی ندارم و حرفم این است کسانی که در اجتماع قابل اعتماد هستند با حرف‌های خود بنزین روی آتش نریزند.
در بیانیه جریان صدر آمده است که هیچ فردی از جریان صدر و یا افراد وابسته به آن در دولت جدید به ریاست السودانی مشارکت نخواهد کرد و هرکسی که در این دولت مشارکت کند به هیچ وجه نماینده جریان صدر نیست و این جریان از این افراد اعلام برائت می‌کند.
علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در توئیتی نوشت: سند ‎مظلومیت پلیس و بسیج در حوادث اخیر این است که تنها در تهران، ۵ بسیجی توسط اغتشاشگران به شهادت رسیدند.
محسنی اژه ای اظهار داشت: یکی از اولویت‌های ما در قوه قضاییه، توجه و اهتمام به هر مقوله‌ای است که موجبات تحکیم و تقویت امنیت سرمایه‌گذاری، تولید، توزیع و مصرف را فراهم می‌آورد.
خبرگزاری رسمی دولت در کانال تلگرامی خود نوشت: برخلاف شایعات رسانه‌های معاند، هیچ فردی در تجمعات پراکنده دیروز [یکشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۱]تهران کشته نشده است.
نعمت احمدی گفت: آقایان به‌خوبی می‌دانند که مردم انواع گرفتاری را تجربه می‌کنند و در کل، حال مردم خوب نیست. سوال این است، وقتی نمی‌توانند مشکلات مردم را رفع کنند و دغدغه‌شان را کم، چرا نمی‌دانند اقلا مردم را با برخی کار‌ها اذیت نکنند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش‌های پزشکان بر هیچ فردی پوشیده نیست و امروز شاهدیم برخی از بیماران از خارج کشور برای درمان به کشورمان می آیند.
مصر و تلاش برای تبدیل شدن به قطب برق شمال آفریقا
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اگر آقای رئیسی کشور را خوب اداره کند مردم به آینده امیدوار می شوند و امیدوارانه به پای صندوق می آیند و در بخش عمده ای به ما رأی می دهند، گفت: جمهوری اسلامی نیاز به یک بازگشت به خود دارد، نیاز به یک اصلاحات مثبت دارد و هیچ کس غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند. نه رئیس جمهور و نه رئیس قوه قضائیه و نه رئیس قوه مقننه، نه جمع‌شان و نه فردشان، هیچ فردی جز مقام معظم رهبری قادر نیست به داد مملکت برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ