فرهاد مجیدی می گوید آخرین ایرانی است که قهرمان آسیا شده ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
سرمربی نساجی علی‌رغم شکست تیمش مقابل تراکتور، از عملکرد بازیکنان خود رضایت لازم را دارد.
مرحوم پوراحمد در فیلم "پرونده باز است" سی درصد شریک است. نقدینگی فیلم محدود بود. همان زمان گفت یکی از دوستانش آمادگی دارد که سرمایه‌گذاری کند، ولی بعد از چهل و پنج روز با وجود پیگیری‌های مکرر ایشان اتفاقی نیفتاد و حتی تعدادی از همکاران گفتند سرمایه گذار پیدا می‌کنند یا خودشان شریک می‌شوند اما متاسفانه همه این‌ها صحبت ها جز وعده‌های توخالی هیچ چیز دیگری نبود. پوراحمد کاملا تنها بود. البته به ایشان گفتم که این مسئله، مشکل من به عنوان تهیه‌کننده است و هرطور شده فیلم را تمام می‌کنیم که این اتفاق هم افتاد.
تیبو کورتوا در مصاحبه جدید خود از فلورنتینو پرز ستایش کرد و گفت او بهترین و صمیمی‌ترین رئیس باشگاهی است که می شناسد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، از دقایقی قبل در نشست خبری حاضر شده تا به اتهامات درباره ارتباط این باشگاه با انریکز نگریرا پاسخ دهد.
عضو هیئت مدیره استقلال می گوید که آنها با همراه اول سابقه همکاری دارند و بهتر است تعامل در این خصوص ایجاد شود.
منصوریان در مورد صحبت به زبان‌های مختلف با بازیکنان تیمش گفت: با تورس به زبان انگلیسی و با سه چهار کلمه که حفظ کردم، صحبت کردم. با برخی از بازیکنان نیز عربی صحبت کردم، چون سریع‌تر درک می‌کنند. با کنت هم که آلمانی حرف زدم. به جز فوتبال و زبان، هیچ چیزی بلد نیستم.
بعد از باخت تلخ در اصفهان مقابل سپاهان، وعده داده بود کورس قهرمانی برای استقلال اینجا تمام نخواهد شد.
یورگن کلوپ معتقد است هیچ چیز بیشتر از برتری 7-0 برابر یونایتد نمی توانست به لیورپول برای افزایش روحیه و اعتماد به نفس کمک کند.
سید حسن خمینی گفت: این گروه در دفاع از موضع خود می‌گویند «همه کسانی که در تاریخ حرف نو زده اند، ابتدا اکثریت نبوده اند.» این سخن کاملا درست است؛ «حقیقت» هیچ نسبتی با اکثریت ندارد، ولی باید توجه داشت که «اطاعت» نسبت مستقیم با اکثریت دارد. پس می‌توان گفت که حقیقت چیزی نیست که همه مردم می‌گویند؛ ولی اگر شما نتوانستید حرف خودتان را به دیگران برسانید باید بپذیرید که به «نظر جمعی» عمل کنید.
هیچ چیز به عنوان یک ایده وجود ندارد. می‌توانیم از «هیچ» برای حساب کردن استفاده کنیم: ایده «صفر» ۴۰۰۰ سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت و نماد بیضی شکلی که امروز استفاده می‌کنیم بیش از ۱۰۰۰ سال پیش اختراع شد. شاید این تنها جایی باشد که «هیچ» وجود دارد: به عنوان یک ایده در ذهن مان.
فرهاد مجیدی گفت خطای پنالتی که علیه تیمش گرفته شد، به هیچ وجه درست نبود.
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تاکید کرد که اخطاری به باشگاه استقلال نداده است.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
سرمربی ملوان جذب رودی ژستد را در نقل و انتقالات نیم فصل تکذیب کرد.
درست در لحظه‌ای که پنالتی آخر آرژانتین گل شد، به جای از گلزن، همه نگاه‌ها به سمت مسی بود.
بازیکنان اروگوئه پس از پایان بازی با غنا حسابی به داور مسابقه اعتراض می‌کردند اما هیچ چیز برای آنها قابل تغییر نبود.
عضو تیم ملی کشتی آزاد امید می‌گوید روزهای سخت و پراسترسی را پشت سر گذاشته اما دوری از تمرین به او نشان داده که هیچ چیزی غیر از کشتی حالش را خوب نمی‌کند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره دانشجویان بازداشتی، تاکید کرد: به صراحت می‌گویم که هیچ دانشجویی در دانشگاه بازداشت نشده است؛ شاید در بیرون دانشگاه بازداشت شده، اما در داخل اصلاً چنین چیزی نبوده است.
شقاقی با اشاره به اینکه صورت‌های مالی شرکت‌ها و بانک‌های دولتی که در کدال منتشر شده است، دارای ابهام زیادی است، گفت: این صورت‌های مالی به هیچ عنوان شفاف نبوده و مبهم هستند، از سویی حسابرسی شرکت‌های دولتی با استاندارد‌های ملی و بین المللی فاصله بسیار زیادی دارد و اگر قرار بود حسابرسی استانداردی از این بنگاه‌ها انجام شود، زیان آن‌ها به مراتب از آن چیزی که در سامانه کدال منتشر شده، بیشتر خواهد بود، اما به هر حال این موضوع یک گام رو به جلو از سوی وزیر اقتصاد برای شفافیت عملکرد شرکت‌های دولتی است و به نوعی یک شروع خوب است که باید استمرار پیدا کند.
هیچ زنی هرگز عضو کمیته دائمی دفتر سیاسی حزب کمونیست چین گروه کوچکی که کشور را اداره می‌کند نبوده است.
گفته شده این ویدئو توسط دوربین دربازکن تصویری گرفته شده است. او باور دارد که چیزی که دیده به هیچ عنوان یک پهپاد نبوده است. همچنین نوع فیلم گرفته‌شده برخی‌ها را قانع کرده که ساختگی نیست.
علیرضا بیرانوند می‌گوید وظیفه بازیکنان تیم ملی خوشحال کردن مردم با پیروزی در مسابقات فوتبال است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ