مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: هیچ مجوز زیست محیطی در هیچ زمانی برای پتروشیمی میانکاله صادر نشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینیوس گرنادیر نامی متفاوت دارد و یک برند خاص در جانمایی حروف نشان تجاری است، اما خود محصول عملا هیچ خلاقیت و استقلالی ندارد...
سلاجقه رئیس سازمان محیط زیست گفت: چنانچه کسی مدعی مجوز محیط‌زیستی برای پتروشیمی میانکاله است، اعلام کنند.
مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه مجوز باید امضا، هولوگرام و مهر برجسته داشته باشد، تصریح کرد: اصلا چنین مجوزی که این ویژگی‌ها را داشته باشد، وجود ندارد و اگر کسی ادعایی مبنی بر صدور مجوز زیست محیطی برای این پروژه دارد، آن را منتشر کند.
فدراسیون فوتبال عربستان به باشگاه‌های حاضر در دسته سوم این کشور اجازه می‌دهد بدون هیچ محدودیتی بازیکن خارجی جذب کنند.
فدراسیون فوتبال تا زمان اعلام رسمی AFC هیچ تصمیمی مبنی بر اعلام باشگاه‌های دارای مجوز حرفه‌ای برای حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا ندارد و منتظر تایید یک تصمیم مهم است.
نماینده مجلس می‌گوید، مافیا به هر دری می‌زند تا صید ترال را دوباره احیا کند، اما محیط زیست اعلام کرده به هیچ عنوان مجوز این نوع صید را نمی‌دهد و پرورش ماهی در قفس باید مورد توجه قرار گیرد.
مورد عجیب و متناقض آبی‌ها احمد موسوی است که هیچ بهانه تحریمی برای عدم تسویه با او وجود نداشت اما او نیز هنوز در حال رایزنی برای گرفتن مطالباتش است! چشم‌پوشی از اهمال مدیران استقلال در جلب رضایت این بازیکن اخراج شده از لیست در دوره فرهاد مجیدی و آجورلو ، واقعا خطرناک خواهد بود.
رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس گفت: ما به هواداران‌مان می‌گوییم خیالشان بابت مجوز حرفه‌ای راحت باشد چون هیچ مشکلی برای پرسپولیس پیش نمی‌آید.
رضا درویش می‌گوید باشگاه پرسپولیس همه مدارک و اسناد لازم برای مجوز حرفه‌ای را بارگذاری کرده است.
مصباحی مقدم با تأکید بر اینکه ایراد هیئت عالی نظارت مجمع به مصوبه واردات خودرو شکلی است و مجمع به‌هیچ‌وجه با اصل واردات خودرو مخالفتی ندارد، گفت: دولت این اختیار را دارد که بدون اخذ مجوز از هیچ یک از مراجع از جمله مجمع تشخیص مصلحت نظام آیین‌نامه واردات خودرو را تدوین و اجرایی کند و هیچ مانعی در این رابطه وجود ندارد.
هوشنگ نصیرزاده از طی مراحل نهایی پرونده لایسنس حرفه‌ای این باشگاه خبر داد.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه در برنامه جهان آرا با اشاره به این که بیشترین محصولات صادراتی ما اغلب کشاورزی است،‌ گفت: در این مدت تلاش کردیم مجوز یکسری از محصولات کشاورزی از جمله سیب، کیوی، لبنی، مرکبات و زعفران را از چین بگیریم.
رئیس فدراسیون زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از حضور نفرات اول اوزان شش‌گانه رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی کشور در رقابت‌های کشتی جام تختی خبر داد.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
مدیر بین‌الملل باشگاه پرسپولیس گفت: پرونده رادوشوویچ هیچ خطری برای باشگاه در خصوص صدور مجوز حرفه‌ای ندارد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بدون مجوز سازمان محیط زیست هیچ پروژه ای اجرا نخواهد شد
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به اینکه با در اختیار داشتن به‌روزترین تجهیزات، هزاران کیلومتر فراتر از مرزها را رصد می‌کنیم گفت: در صورت ورود بدون مجوز هرگونه پرنده‌ای اقدامی قاطع و پشیمان کننده انجام می‌دهیم.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست درباره احداث پتروشیمی بهبهان اظهارداشت: رییس جمهور تاکید کرد که کلنگ هیچ پروژه‌ای بدون ارزیابی زیست محیطی به زمین زده نشود و این در مجموع رویکرد دولت است، وزرایی هم که بیشتر در احداث پروژه‌ها نقش دارند نیز اذعان کردند که هیچ پروژه عمرانی در کشور بدون مجوز محیط زیست کلنگش به زمین نخواهد خورد و این اتفاق هم افتاده است.
وزیر صمت گفت: مراکز رسمی استخراج بیت کوین که زیرنظر وزارت صمت فعالیت می‌کنند و دارای مجوز هستند، با هماهنگی که با بانک مرکزی انجام شده عملا می‌توانند از بیت کوین برای واردات خودرو استفاده کنند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی روز یکشنبه در نشست ستاد فرهنگی خانواده و جمعیت سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: طبق تبصره ماده ۳۷ قانون خانواده و جوانی جمعیت از امروز هیچ مجموعه‌ای با عنوان انتخاب همسر در فضای مجازی یا حقیقی اجازه هیچ فعالیتی ندارد و ظابطان قانونی اجازه برخورد با این سایت‌ها را دارند.
سرمربی تیم گل گهر سیرجان از عملکرد شاگردانش مقابل مس راضی نیست؛ او البته نسبت به صادر نشدن مجوز بازی بایناما هم گلایه دارد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: سایت‌ها و مواضع پدافندی اجازه ورود بدون مجوز هیچ پرنده‌ای را به حریم هوایی کشورمان نمی‌دهند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: عرضه خودرو در بورس کالا منجر به ایجاد رقابت بین عرضه کنندگان و همچنین شفافیت اطلاعات معاملات می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ