وزیر نفت گفت: هیچ جایگاهی در کشور نیست که کارت سوخت نداشته باشد ولی کارت سوخت جایگاه‌ها برای موارد اضطراری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
براساس جدیدترین گزارش اسپید تست جایگاه ایران در رده بندی اینترنت موبایل ماه جولای نسبت به ماه گذشته هیچ تغییری نکرده است. میانه سرعت اینترنت موبایل کشور نیز ۳۳.۴۴مگابیت برثانیه است.
نورنیوز در صفحه توییتر خود نوشت: منافقین با توسعه خشونت و ترور می‌خواستند خود را لیدر اپوزیسیون معرفی کرده و موقعیتی نزد کشور‌های معاند ‎ایران خلق کنند.
روزنامه اطلاعات نوشت: پلیس زورگو و ناقض قانون در فرهنگ و جامعه ما هیچ جایگاهی ندارد و این‌گونه رفتار‌ها می‌تواند مشمول جرم «ایجاد جو بدبینی مردم نسبت به نیرو‌های مسلح» باشد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار قائم مقام وزارت امورخارجه پاکستان با اشاره به جایگاه ویژه این کشور در سیاست خارجی ایران گفت: ایران هیچ محدودیتی در توسعه مناسبات با پاکستان ندارد.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: مردم ایران نشان‌ داده‌اند از مقاماتی که فقط به دنبال سازش و امتیاز دادن به دشمن جاه طلب و مستکبر هستند، حمایت نمی‌کنند.
خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به فرا رسیدن روز میلاد حضرت معصومه (س) و نامگذاری آن به عنوان روز دختر، گفت: دختران در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاهی برخوردارند که در هیچ جای دنیا از این جایگاه برخوردار نیستند.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید این که این تیم در چند سال گذشته چه جایگاهی داشته است دیگر برای او اهمیت ندارد.
سرمربی فولاد گفت که آنها با چهار تیم بالای جدول فاصله زیادی دارند و باید جایگاهی که در خور نام فولاد باشد را به دست بیاورند.
یک هفته پس از ورود سانتوس به کنگره آمریکا، رهبران جمهوری‌خواه شهرستان ناسائو از سانتوس درخواست کردند، کناره‌گیری کند. جو کایرو در یک نشست خبری اعلام کرد: «او هیچ جایگاهی در کمیته جمهوری‌خواهان شهرستان ناسائو ندارد» و نباید در دولت یا به‌عنوان یک مقام منتخب خدمت کند.
مخبر در پاسخ به سوالی در خصوص مطرح شدن موضوع مصونیت در یکی از بند‌های مرتبط با مولدسازی گفت: این اشتباهی است که از این موضوع برداشت شده، مصونیت در مقابل تصمیم است نه تخلف، بی تردید هیچ تخلفی هیچ مصونیتی ندارد و با هر تسلطی در هر سطح و جایگاهی برخورد خواهد شد. برای مثال در ستاد کرونا تصمیماتش قابل پیگیری نبوده، ولی تخلفات در هر سطحی قابل پیگیری است.
اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اعلام کرد: اروپایی‌ها هیچ جایگاه قانونی برای تروریستی اعلام کردن سپاه ندارند، ما ضمن محکوم کردن اقدام پارلمان اروپا، خواستار اقدام متقابل هستیم.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران صحبت‌های جالبی در مصاحبه با عادل فردوسی پور داشت که در ادامه می خوانید.
سخنگوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشجویان هم مانند اساتید، پزشکان و روحانیون مصونیت ندارند؛ هیچ صنفی نباید مصونیت داشته باشد. برخورد محترمانه با حفظ جایگاه و شئون اجتماعی لازم است. به طور مثال، دادگاه ویژه روحانیت در کشور وجود دارد که با روحانیون متخلف برخورد می‌کند و برخی از این برخورد‌ها بسیار جدی است.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: حضور مانند سابق در کشورهای غربی بی معنی است و تمایلی نیز وجود ندارد. هیچ تمایل و فایده ای برای حفظ جایگاه و حضور پیشین در کشورهای غربی وجود ندارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هیچ مسئولی در هیچ جایگاهی حق عقب نیشینی در حوزه حجاب ندارد و کوتاهی در حوزه حجاب و عفاف خیانت است.
سردار حسن‌زاده گفت: برخی از سلبریتی‌ها هیچ جایگاهی در نظام ندارند؛ چون آن‌ها هرچه به دست آوردند به واسطه فعالیت در این نظام اسلامی بوده و البته این را هم نمی‌دانند که اگر مردم اراده کنند در کوتاه‌ترین زمان، آن‌ها را از جایگاه‌شان به پایین می‌کشند.
وزیر ورزش و جوانان به اتفاقات اخیر در کشور واکنش نشان داد و گفت: ما در آحاد و اقشار مختلف به هیچ عنوان از این اتفاقات استقبال نمی‌کنیم.
حزب نسل نو با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اغتشاشات اخیر در کشور به نقش و جایگاه بانوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: جایگاه بانوان بعد از انقلاب در هیچ کجای جهان نظیر ندارد.
حجت الله عبدالملکی با حضور در غرفه نفت ایرانول از حمایت و همراهی برای تحقق اهداف توسعه‌ای و برنامه‌های تحولی در شرکت نفت ایرانول خبر داد و بر پیشبرد و عملگرایی در راستای تحقق تولید دانش بنیان در این صنعت تاکید کرد.
هیچ انضباطی در رویه نمایندگی در حوزه انتخاباتی وجود ندارد زیرا گستردگی حوزه نمایندگی و جایگاهی که نماینده در مجلس و سطح حاکمیت دارد بر روی این رویه تاثیر میگذارد. وقتی در حوزه ای قومیت گرایی باشد نماینده مجلس در آن حوزه حکم بزرگ آن قوم را دارد و این مسئله هم تعیین کننده است، به طور کلی مولفه های شکل دهنده به رویه های نمایندگی مولفه های کثیری هستند.
در شرایط فعلی نیز اساسا سلطنت طلبان و منافقین نیز هیچ جایگاهی برای امثال وی قائل نیستند. به این ترتیب روشن است که مصطفی تاج زاده یک بازنده در شرایط مختلف است و همین مسئله در ماه های اخیر به رادیکال شدن وی انجامیده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ