عضو هیات رییسه و رییس کمیته داوران در مراسم اختتامیه دوره دانش افزایی پیش فصل داوری گفت: داور در اشتباهات بیشتر از همه ضرر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پیشکسوت بسکتبال خوزستان گفت: ما از فدراسیون خواهش کردیم که مسائل و مشکلات استان برطرف شود اما آنها هیچ توجهی به این درخواست ما نداشتند.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در فصل پیش‌رو هیچ داور و کمک داوری از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر اضافه نخواهد شد.
رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در فصل پیش‌رو هیچ داور و کمک داوری از لیگ دسته اول فصل گذشته به لیگ برتر اضافه نخواهد شد.
رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا در مصاحبه با ال‌چیرینگیتو گفت که انریکز نگریرا نقشی در تعیین داوران برای بازی های لالیگا نداشت و اطمینان دارد بارسا داوران را نخریده است.
کارشناس داوری فوتبال کشورمان گفت: مشخص بود که هیچ خطایی روی مهاجم پرسپولیس صورت نگرفته و اخطار داور به دلیل شبیه سازی درست بود.
حسن جعفری، بازیکن باتجربه مس رفسنجان، معتقد است اشتباهات داوری این تیم را از جمع مدعیان قهرمانی دور کرده است.
کارشناس داوری به این نکته اشاره کرد که خطای گرفته شده روی مهاجم پرسپولیس به هیچ عنوان پنالتی نبود.
پیکه: همانطور که گفتید، صحبت کردن درباره موضوعی که اطلاع زیادی از آن ندارید، کار دشواری است. بازیکنان هرگز از این موضوع خبر نداشتند. این کار‌ها مربوط به لاپورتاست که قطعاً بالأخره توضیح خواهد داد که دقیقاً چه اتفاقی رخ داده است. من کاملاً اطمینان دارم که بارسا هرگز هیچ داوری را نخریده است. اما شما باید این موضوع را درک کنید که گاهی اتفاقاتی رخ می‌دهد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، معتقد است که این باشگاه هرگز داوران را نخریده و چنین اتهاماتی کذب است.
اداره مالیات اسپانیا در آوریل 2022 به دادستانی بارسلونا اطلاع داده بود که نتوانسته به مدرکی دست یابد که نشان دهد بارسلونا داوران را خریده باشد.
رئیس لالیگا در مصاحبه جدید خود گفت که رسوایی داوری بارسلونا باعث بی‌آبرویی این باشگاه و فوتبال اسپانیا شده است.
ارنستو والورده معتقد است ژاوی به خوبی توانسته تیمش را از حواشی مربوط به رسوایی داوری دور نگه دارد.
خوان لاپورتا در کنفرانس مطبوعاتی امروز خود اتهامات موسوم به بارسا گیت را رد کرده و می‌گوید درباره بازگشت مسی به بارسا به عنوان بازیکن صحبتی نخواهد کرد.
مهاجم برزیلی بارسا معتقد است بدون کمک داوری بتیس را شکست دادند و حتی داور می توانست یک پنالتی هم برای بارسا بگیرد.
مدافع مس رفسنجان معتقد است در صحنه منجربه پنالتی نساجی برخوردی با کریم اسلامی نداشته است.
رئیس کمیته داوران: هیچ داوری آبرویش را به پول نمی‌فروشد
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال باید برداشته شود.
در جام جهانی 2022 هیچ داور پرتغالی سوت نخواهد زد و سرجیو کونسیسائو معتقد است که قدم های زیادی برای پیشرفت داوری در پرتغال می بایست برداشته شود.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
مهاجم ملوان قبل از اینکه به دروازه‌بان پرسپولیس برسد حالت «دایو» داشت و بیرانوند هیچ برخوردی با بازیکن نداشت و ادامه بازی بهترین تصمیم بود.
ساکت الهامی، سرمربی هوادار تهران می‌گوید در صورت هر نتیجه‌ای قصد ندارد به داوری بازی اعتراض کند.
این مورد جزو ایده‌های فیفاست، اما برای انجام آن هیچ الزامی وجود ندارد و کلیه مسابقات کشوری در رده‌های آقایان و بانوان، همچنان توسط داوران مرتبط خود قضاوت خواهند شد.
سرمربی ملوان می‌گوید تیمش هیچ موقعیتی به ذوب‌آهن نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ